Pages

Tuesday 14 February 2023

PILIHAN SET KURUS SHAKLEE TERBAIK DAN PALING BERKESAN TAHUN 2023

Nampak nya ramai orang mencari Set Kurus Shaklee sekarang. Dan semestinya kebanyakkan antara mereka mencari Set Kurus Shaklee sebab nak turunkan berat badan. Sejak PKP ramai rakyat Malaysia mengalami kenaikan berat badan yang sangat drastik. Keadaan ini berlaku mungkin disebabkan oleh faktor kurang bergerak aktif, kurang beriadah, tekanan tidak dapat keluar rumah seperti normal dan banyak aktiviti makan, makan dan asyik makan. Hehehe.

Alhamdulillah... Ini menunjukkan satu petanda yang sangat bagus apabila ramai mula mencari Set Kurus Shaklee seawal tahun ini. Ye lah, bila berat badan bertambah ia akan membuatkan kita lemau, dan tidak bertenaga, nak beribadah pun jadi malas dan mudah mengantuk. Kulit kusam, gelap dan hitam membuatkan hilang keyakinan diri berhadapan dengan orang ramai, berjumpa saudara-mara. Saiz badan pulak makin membesar, nak kena cari baju baru.

Namun bukan masalah itu sahaja yang dialami oleh mereka. Bila dah meningkat usia, bertambah saiz memang sangat susah nak turunkan berat badan. Terutama golongan wanita yang dah pernah berkahwin dan mempunyai anak. Itu belum cerita lagi yang mengamalkan perancang keluarga. Off course side effectnya badan membesar bagaikan di pam-pam. Nak buat macam mana. Itu lah dia pengorbanan seorang isteri.

Tak kurang juga ada yang mula disahkan menghidap penyakit tiga serangkai seperti Kencing Manis peringkat awal, bacaan Darah Tinggi yang melepasi border normal, Kolestrol yang boleh mengancam nyawa pada bila-bila masa jika tidak diatasi.

Bila berat badan bertambah macam-macam masalah yang hinggap kan.

So, apa Pilihan Set Kurus Shaklee yang kita ada?

Di bawah ini, saya akan kongsikan Pilihan Set Kurus Shaklee Terbaik dan Berkesan Tahun 2023 yang dapat membantu masalah-masalah korang seperti di atas.

PILIHAN SET KURUS SHAKLEE TERBAIK DAN BERKESAN TAHUN 2023 YANG RAMAI CARI

First rules bila kita nak turunkan berat badan korang kena kenalpasti adakah Usus Besar kita sihat atau bermasalah. Sebab normally, bila saya recheck bab ni memang jarang sangat yang membuang air besar secara kerap. Klik Baca Di Sini : Wajib Baca 11 Tanda-tanda Kerak Usus.

Dapat membuang 2 ke 3 hari sekali tu bersyukur sangat. Tapi, ada je orang yang berbadan besar membuang dengan normal. Cuma segelintir sahaja. Saya dulu pun dengan berat badan 80kg, seminggu ke dua minggu sekali baru dapat membuang air besar. Dasyat kan.

Ini saya semasa mula-mula mengamalkan Set Kurus Shaklee

Jadi untuk memastikan Usus korang sihat, saya cadangkan ambil Herb-Lax untuk detox buang segala toksin dan kotoran yang menjadi punca Usus korang berkerak dan mengganggu proses turunkan berat badan.

Untuk makluman korang, dalam Herb-Lax ada Daun Senna, ia bagus untuk mencuci usus. Korang jangan risau, ia tak menyakitkan pun. Yang pasti best sangat taw amalkan Herb-Lax ni. Ia akan membuatkan badan kita lebih ringan, perut kosong dan kempis.

Daun Senna ni sebenarnya terkenal sejak turun temurun sebagai natural laxative kerana tinggi dengan fiber. Wah! high fiber rupanya Herb-lax. Orang nak kurus, suka lah cam ni.

Ok, seterusnya adalah Omega Guard yang mengandungi Asid Lemak Omega-3 yang berperanan untuk membantu membakar lemak di mana ia bertindak balas dengan lebih baik terhadap Hormon Leptin. 

Hormon Leptin ini akan memberi signal kepada otak kita untuk mengurangkan selera makan, tingkatkan metabolisma dan membantu membakar lemak untuk menghasilkan tenaga. Haa! sebab tu bila korang diet.. dalam masa yang sama korang ambil Omega Guard Shaklee, korang tak mudah nak give up. Kan seronok camtu. 

Selain Omega Guard, Set Kurus Shaklee ada juga Lecithin yang berfungsi sebagai 'Pengemulsi Semulajadi' yang bertindak dengan cara melekat pada lemak dalam darah dan seterusnya mengapung dan mengelakkan dari lemak degil melekat pada dinding membran.

Gabungan kedua-dua vitamin Bakar Lemak ini akan membuatkan proses diet atau turunkan berat badan korang akan lebih mudah dan selamat.

Selain itu korang boleh minum minuman diet berprotein tinggi, iaitu Cinch Shake berperisa coklat yang mempunyai Leucine yang berperanan untuk memberikan rasa lebih kenyang yang lama dan dapat memelihara otot daripada terbakar dan kulit menggebeleh.

Set Kurus Shaklee atau Set Hello New You ni, sedang ada Promo Murah taw.
Korang jimat almost RM400 dan ada Free Gift beserta Cash Back almost RM85++.

The last and the most important items dalam Set Kurus Shaklee adalah Vivix yang akan membantu mempercepatkan proses turunkan berat badan korang seperti mereka-mereka yang berada di bawah ini secara relax tanpa berlapar ataupun mengamalkan diet extreme. 

Korang boleh juga baca sedikit perkongsian dari rakan saya yang sudah menggunakan sendiri Set Kurus Shaklee Terbaik ini dengan berat badan beliau pada waktu itu ialah 90kg. Alhamdulillah, asbab consistent amalkan Set ini dengan Diet Intertermittent Fasting beliau berjaya menurunkan berat badan ideal sehingga 60kg.

"Puan Raihanah berjaya membuang lemak di badannya sebanyak 18kg. Yang mana satu masa dahulu beliau sangkakan akan gemuk sampai bila-bila. Kiranya sangat mustahil untuk peroleh berat ideal 58kg ini. Siapa sangkakan Set Kurus Shaklee dah membuktikan semua orang boleh kurus dengan sihat."

"31kg ni kiranya berat 3 bag beras yang 10kilo tu. Berat kan. Itulah satu nikmat yang tidak mampu diungkapkan dengan kata-kata. Bersyukur sangat dapat buang lemak yang menumpang selama ni. Muka dan badan secara automatik nampak muda. Alhamdulillah."

"Bila berat turun sedikit kita dah boleh nampak kesan pada shape badan. Inikan pula berat turun sebanyak 40kg. Puan Mona berkata, beliau hampir diserang strok pada usia 31 tahun. Syukur dia nekad untuk berubah. Sekarang, kesihatannya makin bertambah baik. Alhamdulillah."

Okey. Dalam Vivix ada Polifenol dan Resveratrol yang tinggi anti-oksidan yang memberi effect Anti-Angiogenesis dan Anti-Diabetic. Korang boleh dengar penerangan lebih details bagaimana Vivix membantu proses turunkan berat badan di dalam video pendek berdurasi 1 minit 12 saat di bawah ini.


Powerkan Set Kurus Shaklee ni? So, kalau nak order korang boleh hubungi saya di sini : Nak Set Kurus Shaklee

Apakah yang bakal korang perolehi dari langganan Set Kurus Shaklee ini?

1. Penjimatan wang almost RM600++ untuk tempoh pengambilan 2 bulan.
2. Keahlian bernilai RM35 diberi PERCUMA.
3. Penghantaran pun PERCUMA.
4. Cash Back RM85 masuk ke akaun anda pada 13 atau 14 hari bulan seterusnya.
5. Anda juga akan peroleh FREE GIFT Cinch Shake Chocolate yang sedap lagi mengeyangkan.
6. Ada lagi FREE GIFT tambahan iaitu Shaker Hijau yang comey. 
7. Anda juga peroleh sessi temujanji Body Composition Health Check yang bernilai RM200++. 

Haa! berbaloi-baloi sangat kan. So, tunggu apa lagi? Jom! klik di sini terus untuk order : Sakinah Coach Kurus Anda.

Ok, last saya nak kongsikan 7 Cara Buat Diet Intermittent Fasting Yang Betul dengan korang sebagai tanda berterima kasih sebab baca sharing artikel ini sehingga habis. Sekian, Wassalam.

#blogmegashaklee 
#shakleethrive2023 
#shakleethriumph2023

No comments:

Post a Comment