Friday 11 March 2016

APA KATA MEREKA : 16 TAHUN MASIH SETIA DENGAN ESP

Assalamualaikum wbt..

Saya mendoakan semoga sahabat pembaca dan pengunjung setia blog sakinahms.blogspot.my sentiasa berada dalam keadaan sihat sejahtera dan berbahagia selalu.

Kita semua dimasukkan ke dalam syurga tanpa dihisab. Insya Allah.

PUAN FAUZIAH CHILUN : 16 TAHUN MENGENALI ESP

Hari ni, saya nak share dengan anda seorang pengguna setia ESP hampir 16 tahun. Ia bukan satu tempoh yang pendek.

Apa kata beliau:

"Saya pernah dengar jenama Shaklee sebelum tahun 2000 lagi masa pergi rumah abang sulong di Ipoh.

Masa tu, tak tau pun Shaklee tu produk MLM. Yang saya tau tu produknya vitamin.

Badan mula tidak sihat,

Sampailah ketika saya menyusu anak ke-3 pada tahun 2009, susu saya tak memberangsangkan.

Tambahan lagi saya perasan badan tak berapa sihat. Saya pitam dalam komuter.

Beberapa kali nak pitam semasa berjalan pergi dan balik kerja.

Risau takut sakit ke apa saya pergi  ke klinik untuk pemeriksaan. Doktor kata ok tak ada masalah tapi saya tau badan saya tak ok.

Sedang mengepam berjemaah dalam surau, kami sembang-sembang sampailah ke cerita susu.

Kawan saya makan supplemen beli online. Dia pun bagi saya alfalfa 10 biji.

Dia bagi website sekali dan saya pun surf. Saya email nak beli alfalfa tapi dia call promote macam-macam sampai saya terbeli sehingga dapat free membership.

BAYANGKAN asalnya nak beli RM50 je. Produk yang saya ambil masa tu termasuklah ESP.

Alhamdulillah kesihatan saya bertambah baik.


Dalam masa 6 bulan consume berat badan saya turun 58kg ke 51kg sampai ada orang tegur samada saya sakit ke nampak badan susut.

Saya rasa sebab badan well nourish so lemak pun tak berkumpul.

Biasa sangat orang cakap lepas beranak ramai-ramai badan pun naik tapi teori tu tak berlaku pada saya.

ESP memang saya tak miss.

Balik kerja sementara masak tu minum ESP dulu. Lepas siap masak, perut masih kenyang. Sudahnya saya tak makan malam. Itu yang susut agaknya. So ESP ni sesuai untuk yang nak diet.

Tahun 2011,

Saya hamil lagi anak ke 4 pada 2011.

Kali ni memang anak Shaklee. ESP sangat membantu saya untuk kekal bertenaga. 

Bayangkan masa bulan puasa waktu sahur saya boleh telan ESP shake dengan kurma saja.

Kenyang sampai waktu berbuka. Saya dah tak minum susu xx sejak ambil ESP.

Pengalaman saya anak sulong minum xx dan xy mama sampai 7 tin, hampir setiap malam kaki saya cramp.

Berbeza dengan ambil Shaklee. Kalau tak ambil ostematrix, sebelum tidur minum segelas ESP boleh elak cramp kaki jugak.

Kawan saya pulak minum susu xx tu dpt GDM.

Ada gula tersembunyi dalam tu, tak boleh nak minum banyak rupanya.

Dalam pantang pun saya enjoy sebab cepat sihat.

Dek kerana pantang sendiri jadi kenalah cepat-cepat sihat.

Banyak minum ESP kalau waktu-waktu tak sempat makan.

Memang mengenyangkan. Berat badan pun cepat susut. Luka cepat sembuh. Kulit tak kusam.

Yang penting rasa sihat sangat. Anak ke-5 dan ke-6 pun masih berpantang dengan Shaklee jer. Puas hati dah.

Kalau nak maintain kulit gebu, ambil ESP 2-3 sudu untuk 3 kali sehari.

Protein penting untuk penghasilan sel kulit baru.

Sebulan perlukan 2 tin lebih kurang. Memang sesuai sangat laa ambil promo buy 6 free 1 ni. Kulit cantik, body maintain. Perfect dah tu."

Itulah sharing pengalaman beliau 16 tahun mengenali Shaklee.

Satu tempoh yang sangat lama.

Bukan 1 atau 6 tahun.

Haa..

Jom! grab peluang promo beli 6 percuma satu hari ni jugak. WhatsApp saya : 019-916 4276 sekarang.

Antara kelebihan promo bulan ni.. anda layak mendapat keahlian percuma bernilai RM80 untuk seumur hidup.

Tunggu apa lagi.

Mai, mai.. mai mandi ESP bulan nie. Hehehe..

Sekian, wassaam.
Salam Sayang, Salam Bahagia.

First time baca ebook nie.. memang sebijik terkena kepada diri sendiri.
Siapa rasa nak berhenti kerja memang elok lah sangat baca.
WhatsApp : 019-916 4276 

Sakinah Hasanah Mat Said(SHMS).
Pakar Runding Kencing Manis dan NECK.
019-916 4276.


*Sila SHARE jika entry kali ini bermanfaat untuk saudara-mara dan jugak rakan-rakan kita di luar sana. Saya doakan anda Kaya, Bahagia dan Berjaya Dunia/Akhirat.

"Think Positive & Keep Smiling, Home Sweet Home."
Ingin menjana pendapatan 3, 4, 5 angka sebulan dengan hanya duduk di rumah? 
Hubungi Cinta Hati SMS
019-916 4276 [ Call, SMS, WhatsApp, Telegram ]
sakinahmatsaid@gmail.com

No comments:

Post a Comment