Tuesday 13 November 2018

RAWATAN WAJAH SPA MAMPU ELAK DARI DEPRESSION

Rawatan Spa Wajah mampu menghilangkan stress.
Fuh ! tadi tengok beautician Facial kan Customer kat Youtube seronok sangat. Lemah lembut je jari jemari menari-menari di wajah.

Feeling macam muka sendiri dibelai-belai manja at least 2 minggu sekali dengan beautician TWB. Fresh and always look charming and pretty.

Just spend almost RM99 per hour, hilang semua stress, sel-sel kulit mati dan whitehead & blackhead. Muka nampak pinky-pinky bersih. Tak de dah kusam tak bermaya.

Sebab sel kulit muka kita kan sentiasa akan ada yang mati dan juga berlaku pembaharuan sel setiap hari.

Jadi itu lah fungsinya SPA diwujudkan dan Skincare diadakan supaya boleh menyelesaikan masalah-masalah ramai kaum wanita terutamanya supaya terus kelihatan sihat dan cantik.

Hurmm.. Kinah compare dengan skill yang diajar dalam TWB, tersusun modul dan trainingnya. Sangat mudah nak jadi macam mereka-mereka (beautician di youtube) ini.

Lagipun, TWB menggunakan produk yang sangat power. Tanpa alatan canggih pun dah setaraf dengan servis Spa 5 bintang. Tak perlu mengeluarkan belanja yang besar.

Servis TWB mampu milik orang kata. Just tadah muka, kita gosok-gosok sampai tertidur lena. Sedar, sedar muka dah glowing bab bidadari😍

Perasaan cantik macam bidadari tu kalau boleh describe, Kinah nak biar semua wanita fight untuk cantik. Biar semua wanita tak kira suri rumah ke bekerja ke memang wajib ber facial dan berspa seluruh badan.

Cantik bukan untuk menunjuk-nunjuk yang ko tu cantik. No !

Tapi kita kena cantik untuk sihat. Sihat luar dan dalam. Jiwa dan tenaga yang sihat dan positif akan menyebarkan aura-aura baik, fikiran yang baik-baik.

Penting untuk kita wanita sedar, selain sibuk bekerja dan uruskan rumah tangga kita kena sibuk manjakan diri sendiri at least 1 bulan sekali.

Zaman sekarang, Depression adalah salah satu penyakit yang berpunca dari kita mengabaikan keperluan diri yang perlu ber Me-Time. Dan treatment SPA adalah salah satu cara untuk korang Me-Time. Elak tekanan yang tidak terkawal.

Depression mampu dielakkan dan dirawat.

Kinah pernah mengalami simptom Depression tu sehingga merasakan sudah tiada harapan untuk bahagia. Ini bukan main-main.

Ini isu yang serius.

Ok, nanti Kinah sambung lagi ye cam mana Kinah membebaskan diri dari Depression yang melampau.

Untuk maklumat details mengenai pendaftaran TWB dengan hanya pakej RM99, korang boleh wasap Kinah directly 👉019-9164276.

No comments:

Post a Comment