Saturday 1 September 2018

APA KATA PENGASAS THE WALKING BEAUTY (TWB)

Pengasas The Walking Beauty (TWB).
Assalamualaikum dan salam sejahtera buat semua pembaca setia sakinahms.blogspot.my.

Terima kasih kerana anda berada di ruangan ini untuk menerima perubahan hidup dan masa depan yang lebih baik bersama The Walking Beauty (TWB).

Kinah nak kongsikan dengan korang siapa pengasas TWB yang sebenar dan bagaimana idea TWB ini berjaya membantu ramai golongan wanita.

Kinah fall in love dengan TWB kerana visi dan misi founder nya sama dengan Kinah iaitu untuk bantu wanita di luar sana termasuk anda supaya menjadi wanita berdikari dan minda High Class yang always cantik poket, cantik rupa paras.

InsyaAllah.

Baru-baru ni, kita ada buat Free Preview The Walking Beauty (TWB) kepada public fokus buat wanita ingin mempunyai pendapatan harian dan 9 golongan wanita yang layak (anda boleh baca di sini).


Ok, jom ! review sharing Apa kata Founder TWB kita di bawah :

" Nama saya puan Ainul Shahrazad, berumur 35 tahun, berasal dari Melaka, kini menetap di Bangi. Saya sudah berkahwin dan mempunyai 4 orang anak.

Saya adalah PENGASAS kepada projek TWB ini.

Sebelum buat business secara full time, saya adalah seorang ENGINEER.

6 tahun ber career sebagai seorang Engineer dan selepas itu saya resign dan 100% buat bisness sepenuh masa dari rumah.


Ketika bergelar seorang Engineer (2006-2012).
Alhamdulillah .. sekarang saya adalah a Proud Working At Home Mom.

BAGAIMANA IDEA PROJEK TWB BERMULA

Idea untuk setup Projek Mobile Spa ini bermula tahun 2015. Waktu itu, saya melihat, ramai anak didik saya yang mengalami "slow down" dalam bisnes.

Saya call seorang demi seorang, tanya apa masalah mereka.

Dan jawapan mereka, they need cash. Sebab itu mereka sanggup buat bisness lain, buat macam-macam bisnes asalkan boleh dapat untung $ hari-hari.

Bila saya melihat masalah ini. Saya tahu, saya perlu lakukan sesuatu.

Sebab apa?? Sebab FOCUS.

Guys..Jika you pergi mana-mana seminar keusahawanan, yang diajar oleh jutawan-jutawan hebat pasti mereka akan pesan : FOCUS pada satu business sampai you boleh reach 1 juta pertama! Kalau you sekadar nak dapat cash, sekadar nak focus pada short-term, Yess !! You boleh buat macam-macam business.

Tapi jika you nak pergi lebih jauh. Nak capai macam-macam Impian dalam hidup. Tidak boleh tidak, you kena FOCUS pada satu business sahaja sampai you boleh buat breakthrough on your business!

Semasa saya setup TWB, saya dah capai income yang besar melalui Shaklee.Saya capai bonus 5 angka setiap bulan (sampai sekarang).

Saya sudah travel ke lebih 20 buah negara (US, UK, Australia, Europe, Arab etc). Saya dah miliki 7 biji property. Saya dapat tunaikan impian ibu ayah saya.

So, why I bother to setup TWB?

Buat apa nak sakit kepala buat TWB ni? Jawapannya: sebab saya nak anak cucu Shaklee saya FOCUS. Bila mereka FOCUS, mereka akan dapat apa yang saya boleh dapat sekarang, malah boleh dapat lebih lagi!

Tetapi jika tiada FOCUS, u'll not go anywhere! percayalah! Maka atas sebab ini.. Saya come out dgn IDEA SPA SHAKLEE.

Dan finally.. Secara rasmi nama The Walking Beauty (TWB) didaftarkan dan nama ini telah di "trademark" yer.

Means tak de orang boleh tiru, or copy. Kalau ada, kami boleh saman.

Ok secara ringkasnya, Projek TWB ini adalah :

1) Project Spa TANPA KEDAI.
2) Projek Spa yang menggunakan 100% product Shaklee.
3) Project untuk bantu kaum Wanita independent & ada teknik cari duit instant!

Apa itu Projek TWB? Bagaimana Idea Projek TWB tercetus?

Apa yang akan dipelajari dalam projek TWB.Keistimewaan & perbezaan kelas Mobile Spa TWB?

Secara ringkasnya : Dalam Projek TWB, apa yang kita akan ajar adalah:

1) 5 Teknik Mudah bagaimana you boleh ada Spa atas nama you sendiri kita ada lebih kurang 400++ Beautician TWB dan semuanya ada Spa atas nama mereka sendiri tau.

2) Anda juga akan diajar 5 kursus Spa yang sangat-sangat praktikal dan power giler untuk buat duit.

- Facial relaxing treatment
- Body Scrub
- Sauna herba
-  Aroma Milk Bath
- Foot Spa & Hand Spa

PELUANG JANA PENDAPATAN HARIAN DENGAN KURSUS MOBILE SPA TERENDAH DAN TERHEBAT DI PASARAN MALAYSIA. WASAP : 019-9164276 UNTUK TRAINING SEGERA.
3) Dalam module TWB juga, you akan diajar "cara menetapkan harga service Spa" 

- berapa kos pengangkutan
- berapa harga minimum untuk service Spa supaya you tak rugi 
- bagaimana nak come out dengan macam-macam pakej Spa

Pendek kata,

Sedetail-details perkara you akan belajar!

4) The moment you join juga, you akan terus diajar teknik marketing.

- kita bagi you skrip bagaimana untuk bermula (so, tak yah dah pening kepala nak tulis ayat promo apa?)

WANITA, WANG & PELUANG tak dapat dipisahkan dalam The Walking Beauty (TWB)

5) Module TWB adalah sangat-sangat women friendly ~ mesra wanita.

- training kita tidak memakan masa berhari-hari
- training buat di rumah sahaja (siap ada yang bawa anak lagi)
- training yang sangat simple tetapi power giler untuk buat duit!

6) Training TWB - kita buat one to one, tak de ramai-ramai.

Sebab apa Module TWB saya buat mcm ni?

- simple
- praktikal
- satu hari sahaja
- 3-6 jam sahaja
- training buat di rumah sahaja
- peserta datang ke tempat Trainer. Jika ada masalah transportation, boleh request Trainer untuk datang, tetapi ada cas pengangkutan dikenakan.

Trainer TWB ada di setiap negeri, di seluruh Malaysia termasuk Sabah/ Sarawak.

Korang tahu, masa saya attend course Spa di luar (sebelum nak come out dengan module TWB) Contohnya : kelas Facial.

Saya attend dari 10am sampai 5pm tau!

And korang tahu?

Start tengah hari saya dah tak boleh FOCUS 😂 Dah mula fikir anak-anak kat rumah, dah mula fikir macam-macam.

Bayangkan..

Ini saya yang:

- Ada maid
- ada kenderaan
- ada duit
- kerja dari rumah je

Pun susah nak focus. then saya terfikir.

"Aku yang tak de masalah apa-apa ni pun, yang boleh anytime nak pergi mana-mana kursus pun susah nak beri FOCUS pada kelas berjamjam apatah berhari-hari? Macam mana lah.. anak cucu business aku nanti? Nak attend course yang panjang dengan kekangan yang lebih banyak?"

Sebab tu, module TWB tidak boleh terlalu panjang.

Saya nak student saya boleh FOCUS & boleh fully optimize masa belajar tu tapi at the same time, walaupun course yang sekejap, mereka masih boleh buat duit!"

Wow ! sangat-sangat menarik sharing oleh founder TWB kita. Apa kata Master Ainul tentang TWB dan wanita?

Orite !

Amacam? Korang ingin memiliki spa atas nama sendiri?

ATAU korang sebenarnya gillerkan duit? Hahaha.

Relax lah. Tak yah takut, tak yah malu-malu.

Memang sape yang join TWB ni gilller kan duit sampai setiap hari terpaksa kipas duit.

Korang pun mesti nak kipas duit sejuk jugak kan.

So, jangan tunggu lama-lama sebab TAWARAN PENDAFTRAN THE WALKING BEAUTY PAKEJ RM1,999 HANYA SAH SEHINGGA OKTOBER 2018 SAHAJA.

Start November 2018, pakej akan di upgrade kan dinaikkan penyertaan kepada RM2,999.

Jadi buat apa tunggu lama-lama. Wasap Kinah : 019-9164276 untuk training segera.

Peluang hanya datang sekali. Ia bukan berkali-kali. Guna peluang dan kesempatan yang ada sebaik-baiknya.

Korang boleh search tentang TWB di blog Kinah for more info dan keyakinan anda sendiri.

Anda boleh juga baca topik berkaitan TWB di bawah ini :


Sekian, wassalam.
Salam Sayang, Salam Bahagia.

Kinah,
No. ID : 1168494,
Certified TWB's Trainer
SMS D'Secret Spa.



"Think Positive & Keep Smiling, I'M Happy Working-At-Home-Mom."
Ingin menjana pendapatan 3, 4, 5 angka sebulan dengan hanya duduk di rumah? 
Hubungi Miss Sakinah
019-916 4276 [ Call, SMS, WhatsApp, Telegram ]
sakinahmatsaid@gmail.com

No comments:

Post a Comment