Friday 22 July 2016

APA LAGI KATA ANA MAMBO

Assalamualaikum wbt..

APA KATA ANA MAMBO LAGI

Kami sering dihujani persoalan demi persoalan.

Bagaimana program Now Everyone Can Kurus (NECK) berjaya membantu peserta menurunkan berat badan dan mencapai target masing-masing?

Adakah ia sama seperti program-program yang lain?

Keluarkan modal ribu-riban, tak boleh makan nasik dan berat kembali naik mendadak.

Adakah ia sama?

Jom! ikuti sedikit pengakuan bekas peserta NECK : Ana Mambo bagaimana beliau sebelum bersama NECK. Dan kenapa beliau serasi dengan NECK.

"Saya pernah join marie france kot nama slimming centre tu.

Konsep dia berminggu-minggu makan buah dan sayur aje. Pastu kena datang centre wat treatment. ribu riban abes. Dia akan sapu, ada sapuan dia tu panas macam cili.

Pastu dia wrap kita, dok bawah selimut panas. maka cair lah lelemaks dan gumuks air ku. tapi sat saja. lepas abes melahap makan nasik sebab gila ke ape tak makan nasik berminggu-minggu.

Sengsara rase. 3-5k abes berat turun tak seberapa pon. naik nye yang lebih lepas dapat makan nasik semula.

Lagi,

Lebih kurang setahun sblm neck, saya ada join gym. actually dia punye pakej tu ok cumanya trainer tak ajar saya cara makan yang betul.



Dia cuma kata "makan 1600kcal" tapi bila tanya apa nak makan dia kata "gi tengok google". dan saya yang "ghajin" masa tu tak de lah nak gi bukak google caghi cemana nak makan. hentam je makan.

2 tahun berat cuma turun 11-12 kg je. ribu habes. sebulan antara 600-1200 saya bayar bergantung berapa kerap saya datang jumpa PT saya. sejam harga RM100. tahun kedua naik sejam RM120."

Itu lah ia pengakuan jujur dari Ana Mambo.

Bagi beliau, NECK tak perlu berhabis wang ringgit sebanyak itu. Dan beliau berjaya turunkan berat badan secara consistent (23kg) hari nie dengan berbekal Ilmu, sokongan moral, pemakanan seimbang penuh nutrisi mencukupi dari NECK.

Bahkan, penyakit Slip Discnya terkawal. Mampu bersenam dan bergiat aktive semula.

Alhamdulillah.

Jom! sertai kami sekarang di NECK Batch 19 yang akan bermula pada awal Ogos ini.

Saya doakan anda Kurus & Sihat.

Sakinah,
019-916 4276.
Agen & Crew Now Everyone Can Kurus,
The Best Online Weight Loss Coaching,
Kurus Hanya Dari Rumah!


"Think Positive & Keep Smiling, Home Sweet Home."
~Now Everyone Can Kurus~

019-916 4276 [ Call, SMS, WhatsApp, Telegram ]
sakinahmatsaid@gmail.com
FB : Sakinah Hasanah Mat Said

No comments:

Post a Comment