Friday 29 July 2016

VIVIX TERBAIK UNTUK RAWAT KESIHATAN EMAK AYAH KITA

Assalamualaikum wbt..

Malam ni sebelum tidur terasa lapar pulak.

So, saya petik apa yang ada kat dalam peti ais untuk dimakan.

Ni, anggur. Anggur bersaiz biasa.

Kalau minum Vivix dapat lah Anggur saiz yang lebih besar dari bola golf.

Saintis kami panggil Anggur Muscadine.

Ada 20 kromosom. Bukan 1, 2 atau 4. Tapi, 20 taw.

Cam mana nak cakap.. i'm fall in love with Vivix sebab keunikkan kandungan Resveratrol nya yang disebut-sebut oleh Harvard University, National Institute of Aging & National Institute of Environment Health Sciences.

2000 kajian taw. Bukan 2 mahupun 20. Tapi, 2000.
Ada yang cakap mahal. Bagi saya, pengorbanan emak ayah besarkan kita lebih mahal berbanding Vivix kami.

Bayangkan belanja paling sikit lah, sehari RM10 untuk membesarkan kita. Darab pulak dengan 365hari setahun. Dah RM3650. Ini baru setahun. Belum tambah lagi pampers, susu, belanja sekolah, baju semua tue. Hu3..

RM3650 x 21tahun = RM76 650.

Emak, ayah tak pernah mintak bayar pun.

Bila dorang sakit, kita berkira nak hadiahkan Vivix terbaik untuk mereka yang tak sampai RM500 sebotol.

Kalau sayangkan mereka, mai pakat whatsApp saya laju-laju. Sementara Promosi bulan nie, tinggal lagi 2 hari.


Saya sayang emak saya.
Saya bagi emak minum Vivix.
Saya nak emak sihat.

Saya pun harap anda pun sama.

Ok, selamat malam.

Sekian, wassalam.
Salam Sayang, Salam Bahagia.
"Think Positive & Keep Smiling, Home Sweet Home."
Ingin menjana pendapatan 3, 4, 5 angka sebulan dengan hanya duduk di rumah? 
Hubungi Cinta Hati SMS
019-916 4276 [ Call, SMS, WhatsApp, Telegram ]
sakinahmatsaid@gmail.com

No comments:

Post a Comment