Thursday 21 July 2016

HILANGKAN KOTORAN KARBON HITAM DENGAN BASIC-H

Assalamualaikum wbt..

TERBAWA BALIK I/C SI DIA

Al-kisahnya semalam keluar dengan si dia, settle kan beberapa perkara. Dan saya mintak i/c dia sebab tak ingat alamat. Perlukan details adress.

Lepas dah tulis.. saya simpan masuk beg sendiri. Kihkihkih..

Dia dah lupa. Saya pun dah lupa. Sampai ke balik pun terlupa. Bukan setakat i/c, je.. Lesen memandu pun dirembat sekali.

Pagi tadi, nak keluar pi kerja.. duk pening cari tak jumpa. Rupa-rupanya, i/c dibawa lari.

Dipendekkan kisah.. dia nak cepat. So, pagi ni dia pi bekerja dan drive tanpa i/c, lesen di tangan.

Sejam kemudian dia call mintak whatsApp i/c untuk submit form. Pastu, kena reject dek sistem. Because... ada kesan carbon melekat kat belakang i/c.

Saya pulak lah pening nak kena cari thinner/petrol untuk bersihkan.

"Mana nak cari!? pepagi hari cam nie.."

Teringat Get Clean Basic H, yang multipurpose tue.. ada saki-baki sikit lagi. Saya pun cuba.

Alhamduliah, tak sampai 5 minit.. berjaya ditanggalkan carbon yang liat cam lemak tadi.

Basic H pun dah habis. Maka wajib restock untuk kegunaan di rumah. Sesape nak jugak, boleh hubungi saya untuk details order.

Basic H : Non-toxic, Natural, Superconcentrated, Biodegradable surfactants & No phosphates.

Sakinah : 0199164276.
Salam Sayang, Salam Bahagia.
Salam Minda Jutawan & Dermawan.


"Think Positive & Keep Smiling, Home Sweet Home."
Ingin menjana pendapatan 3, 4, 5 angka sebulan dengan hanya duduk di rumah? 
Hubungi Cinta Hati SMS
019-916 4276 [ Call, SMS, WhatsApp, Telegram ]
sakinahmatsaid@gmail.com

No comments:

Post a Comment