Sunday 4 June 2023

CAPAI IMPIAN MELALUI BISNES MOBILE SPA

Besarnya Impian kita untuk mempunyai kebebasan kewangan. Cemburunya apabila melihat orang lain dapat membahagiakan orang-orang yang mereka sayang tanpa ada batasan. Terutama buat Emak Ayah, pasangan dan anak-anak. Kerana mereka adalah kekuatan kita. Bahagia mereka maka bahagia lah kita. Guru saya pernah berkata, orang yang hidup tanpa Impian ibarat MATI SEBELUM BERJUANG. Jadi hari ini Bisnes Mobile Spa buktikan boleh bantu capai Impian-Impian anda itu.

Saya percaya jika anda yang sedang membaca ini ada Impian yang banyak, tidak kira kecil atau besar, pasti anda tidak senang duduk. Otak sentiasa berfikir dan mencari jalan “Bagaimana untuk capai Impian tersebut?”

Betul?

Tahniah anda sedang berada di garis petunjuk yang mungkin akan mengubah kehidupan anda capai Impian dengan Bisnes Mobile Spa BOTG (Beauty On The Go).

Mungkin ada di antara anda yang berimpian seperti di bawah :

  • Membina Rumah Impian keluarga
  • Membeli Kereta yang lebih selesa dan besar
  • Menunaikan Ibadah Haji di usia muda melalui Pakej Swasta
  • Berhajat tunaikan Umrah setiap tahun tanpa ganggu duit kerja hakiki
  • Menyelesaikan hutang-piutang untuk membebaskan diri dari belenggu riba
  • Menghantar anak ke kelas tuisyen/ renang/ berkuda/ memanah/ pertahanan diri/ dan lain-lain
  • Travel dalam dan luar negara sambil mentadabbur bumi Allah bersama keluarga
  • Dapat berzakat dan sedeqah tanpa limit di saat orang sekeliling memerlukan dan diuji dengan musibah seperti banjir, kematian, kebakaran dan lain-lain
  • Dapat menyertai ibadah Qorban setiap tahun dari hasil Part Time Job
  • Renovate rumah Emak Ayah di kampung
  • Mencari rezeki tanpa mengabaikan anak-anak kerana tuntutan kerja hakiki yang sentiasa tiada masa bersama keluarga
  • Membeli tanah untuk pertanian, perladangan dan penternakan
  • Wakaf tanah untuk membina Masjid/ surau

Banyakkan Impian yang tidak terjangkau dek akal fikiran kita. Ada orang dia rasa sudah tidak perlu semua itu tetapi ada orang struggle untuk capai sekecil-kecil Impian. Kerana mereka belum bertemu dengan jalan yang terbaik.

Jadi anggaplah Bisnes Spa ini adalah titik permulaan anda untuk capai Impian-Impian kecil tersebut.

KENAPA MESTI CAPAI IMPIAN DENGAN BISNES MOBILE SPA BOTG?

Ini adalah kerana pengalaman saya sendiri bersama Bisnes Spa dan testimoni beautician BOTG telah berjaya membuktikan nya anda jugak boleh berjaya.

Bisnes Mobile Spa ni kan, merupakan satu cabang bisnes yang berkaitan dengan Kecantikkan dan Kesihatan. Dan ianya sentiasa mendapat permintaan yang tinggi sepanjang masa tidak kira di zaman ekonomi meleset mahupun seluruh dunia sedang pandemik akibat serangan penyakit berjangkit. Tetapi permintaan terhadap dua bidang ini sentiasa ada.

Berbezanya Bisnes Kecantikkan Mobile Spa BOTG telah didesignkan lengkap dengan 6 Penjuru Income, full training, bermodul supaya lebih fleksible, sesuai dengan keadaan serta batasan masa dan jarak servis yang bakal ditawarkan oleh setiap alumni nya.

Lagipun kos untuk membina Mobile Spa BOTG amatlah rendah berbanding membuka Spa dengan kedai Fizikal. Cam mana nak bermula kalau modal yang ada pun tidak besar kan.

Jadi Bisnes Mobile Spa ini adalah pilihan terbaik buat mereka yang komit dengan Bisnes Khidmat Rawatan Kecantikkan Pelanggan. Selagi ada wanita, In Shaa Allah pasti ada yang sukakan bisnes anda.

Jom! Bina Mobile Spa untuk capai impian anda

Kos permulaan pun RM1,999 sahaja. Selepas Training anda just tuai hasil untuk servis pelanggan. Sekali servis paling minima 20 minit bergantung kepada Pakej yang ditawarkan. Kalau setiap hari anda fokus kepada 3 orang pelanggan dengan harga minima RM50, dah berapa sebulan anda dapat? Cuba kira.

RM50 X 3 orang X 30 hari = RM4,500 taw. Balik modal dan untung lagi.

Tetapi dalam Bisnes Mobile Spa kita ada pilihan untuk fokus satu penjuru atau ke semua 6 penjuru income. Jika anda decide servis hujung minggu sahaja pun dah banyak jugak. Masyuk! pulus nya.

Kita bukan Bisnes Spa 24 jam. Walau iklan kita 24 jam. Uols yang tentukan nak ambil berapa orang pelanggan setiap hari.

Faham?

Nak tahu details Peluang Capai Impian dengan Bisnes Mobile Spa BOTG, klik di sini untuk whatsapp Kinah, coach Bisnes Mobile Spa anda.

Kami juga sedang membuka peluang jana pendapatan tambahan 3, 4 atau 5 angka sebulan dengan Bisnes Shaklee secara atas talian.

Ok, jangan tangguhkan niat anda jika sudah terdetik hati untuk bermula. Sehingga kita berjumpa kembali.

Sekian, wassalam.

#kursusspamurah #spashaklee #mobilespa #mobilespamalaysia #kelasspaonline #NextLevelBlogging #blogmegashaklee #projekblogmega2 #shakleethrive2023 #shakleethriumph202#SetRahmahShaklee2023


No comments:

Post a Comment