Wednesday 5 April 2023

PROMOSI VITAMIN RAHMAH SHAKLEE SERENDAH RM3.30

Sekarang ramai peniaga-peniaga mengambil peluang membantu rakyat Malaysia yang berpendapatan rendah dengan menjual Menu Rahmah, Baju Raya Rahmah, Perabot Rahmah, Bazar Rahmah dan kami di Shaklee turut tidak berkecuali telah memperkenalkan Promosi Vitamin Rahmah serendah RM3.30 sahaja bagi setiap hidangan selama sebulan.

Saya pun turut teruja dan seperti tidak percaya dengan promosi ini.

Bayangkan harga Vitamin C yang bernilai RM115 dan Protein Soya RM174 hanya berharga RM99 setiap set. Ini betul-betul Rahmah, Murah, Jimat berbaloi-baloi. Bahkan harga ini melayakkan anda peroleh keahlian percuma serta penghantaran percuma untuk langganan 2 set dan ke atas.

Bagi yang belum pernah ambil kedua-dua Vitamin Rahmah ini, boleh ambil peluang dan kesempatan untuk grab banyak-banyak di saat promosi. Kerana jarang-jarang sangat Shaklee membuat jualan tidak masuk akal ni. Hehehe.

Ok, sebelum itu saya akan kongsikan apakah kelebihan-kelebihan Vitamin Rahmah Shaklee.

SUSTAINED RELEASE VITA C PLUS

Badan kita Allah jadikan sangat sempurna, cukup sifat kejadiannya. Cuma kita ada satu kekurangan yang mana badan tidak mampu menghasilkan Vitamin C sendiri berbanding hidupan-hidupan lain. Dan badan kita tidak boleh menyimpannya sebab Vitamin C adalah Vitamin Larut Air.

Sedangkan sel badan kita memerlukan Vitamin C untuk melancarkan sistem peredaran darah, menguatkan sistem immune, mengelak daripada rambut, kuku menjadi rapuh, melindungi diri dari serangan radikal-radikal bebas selain ia turut bantu untuk mencantikkan kulit dengan mempertingkatkan penghasilan kolagen di dalam badan.

Bagi yang sukakan kepada kecantikkan, kita biasa dengar rawatan injection vitamin C. Tetapi setahu saya injection ini tidak mampu kekal lama. Sebab seperti saya katakan di atas tadi, Vitamin C adalah Vitamin Larut Air, tidak dapat disimpan di dalam badan.

Buat apa cucuk jika dengan makan Vitamin Rahmah ini, kita mampu bekalkan Vitamin C dengan harga yang jauh lebih murah, effective dan jimat. Jika saya membuat kira-kira, sebenarnya Shaklee beri percuma sahaja Vitamin C ini. Anda hanya perlu membayar harga Protein Soya RM99 setiap tin.

Selain itu, untuk makluman anda Vitamin C Shaklee bersifat sustained release iaitu dimana Saintis telah design vitamin ini melepaskan 100mg vitamin c bagi setiap 1 jam secara berperingkat-peringkat (setiap tablet). So, tidak akan berlaku pembaziran ataupun membebankan buah pinggang kerana ia tidak boleh disimpan. Jika berlebihan ia akan dikeluarkan melalui sistem perkumuhan iaitu air kencing kita sahaja.

Yang bestnya lagi, untuk sesiapa yang ada gastrik, tiada masalah untuk ambil Vitamin Rahmah kerana Vitamin C serasi untuk mereka yang ada masalah perut sensitive dan Protein Soya (ESP) memang sesuai dan bagus untuk orang Gastrik. Anda boleh baca pengalaman saya sembuh Gastrik dengan ESP di sini.

Vitamin C dihasilkan dari ekstrak buah jagung manakala ESP daripada kacang soya terpilih.

ENERGIZING SOY PROTEIN POWDER (ESP)

Sebelum saya kongsikan tentang ESP kita kenali dahulu, apa itu PROTEIN. Kenapa badan kita perlukan PROTEIN?



PROTEIN

PROTEIN adalah asas utama dalam badan yang dikenali sebagai Asid Amino. Ia diperlukan untuk membantu pembentukan pelbagai tisu dan organ.

PROTEIN Ini sebenarnya makanan Sel. Sel yang baik dan sihat mendapat makanan yang cukup untuk membina tisu-tisu badan. Imagine bagaimana agak-agaknya sel nak bergabung antara satu dengan lain membentuk tisu apabila makanan nya bermasalah atau kurang zat.

Setiap hari badan kita memang memerlukan PROTEIN kerana ia tidak disimpan di dalam badan. Ia perlu sentiasa di supply. Sebab PROTEIN adalah sumber utama tenaga. PROTEIN terlibat dalam penghasilan hormon dalam badan kita.

PROTEIN diperlukan untuk menghasilkan enzim untuk mempertingkatkan kadar tindak balas kimia dalam badan. PROTEIN juga berperanan sebagai agen pengangkutan dan penyimpanan molekul di dalam badan. Selain itu, PROTEIN membantu dalam penghasilan antibodi untuk menghalang jangkitan penyakit.

Ok. So, clear di sini. Sangat simple. Sekarang, kita bukan nak cerita details pasal PROTEIN taw.



ESP Shaklee adalah ringkasan untuk Energizing Soy Protein atau dikenali juga sebagai Soy Protein Isolate Powder. Bahan utama dalam ESP adalah diperbuat daripada Kacang Soya Non-GMO. Protein Soya Non-GMO ini lengkap dengan ASID AMINO perlu oleh badan.

Di bawah ini adalah kandungan nutrien yang ada di dalam ESP Shaklee bagi setiap 3 sudu makan kita sesuai dengan hidangan Menu Rahmah yang lengkap dengan nutrisi yang telah disarankan oleh kerajaan.

✓ Tenaga 110kcal : Memberi tenaga berterusan sepanjang hari
✓ Karbohidrat 10gram
✓ Protein 14gram : Untuk tumbesaran dan mengoptimunkan fungsi sel badan
✓ Lemak : 1gram sahaja tanpa lemak Trans
✓ Sodium 170mg, Phosphorus : 250mg
✓ Zat Besi, Kalsium : 500gram dan Vitamin B1, B2, B3, B5, B6 

Seterusnya adalah kelebihan ESP Shaklee yang ramai perlu tahu.

  1. Bantu untuk kurangkan Gastrik
  2. Membekalkan tenaga lebih lama
  3. Bantu kawal Kolestrol
  4. Memberi rasa kenyang lebih lama
  5. Bantu baiki sel kulit dengan cepat
  6. Bantu hasilkan kulit cantik
  7. Sebagai Milk Booster
  8. Menyokong kesihatan jantung
  9. Membantu tingkatkan Immune Badan
  10. Membantu pembentukan Otot, Gigi, Tulang yang kuat dan sihat
Actually banyak lagi manfaat-manfaat lain yang anda akan peroleh dari consume ESP ni. In Shaa Allah from time to time, anda akan rasa perubahan positive. Anda juga boleh klik baca di sini Feedback pengguna Vitamin Rahmah.

Mungkin ada juga yang tertanya siapa lagi yang boleh minum ESP ni selain membantu masalah di atas tadi?

Jawapannya : Semua peringkat usia. Anak saya yang umur 6 tahun pun dah hampir 4 tahun minum ESP sendiri sejak cerai susu.

So, marilah sama-sama kita mengamalkan Vitamin Rahmah Vitamin Sihat untuk seluruh isi keluarga. Bukan untuk cantik sahaja tapi bagi tujuan melengkapi keperluan nutrien gap di dalam badan kita hari ini.

Nak Vitamin Rahmah? Whatsapp saya, Sakinah : 019-916 4276.



SET VITAMIN RAHMAH A serendah RM376 ; Anda akan dapat 4 botol Vitamin C dan 4 tin ESP. Harga asal Set A ni ialah RM1201. Jadi anda jimat sebanyak RM825 guys! Free Postage, Free Membership!



SET VITAMIN RAHMAH B serendah RM188 SAHAJA ; Anda akan dapat 2 botol Vitamin C dan 2 tin ESP. Harga asal Set B ni ialah RM623. Jadi anda jimat sebanyak RM435 guys! Free Postage! Free Membership!



SET VITAMIN RAHMAH C serendah RM99 SAHAJA. Anda akan dapat 1 botol Vitamin C dan 1 tin ESP. Harga asal Set c ni ialah RM324. Jadi anda jimat sebanyak RM225 guys! Set ni kena add kos penghantaran RM10. So, total RM109.

Cam mana? Menarik dan sangat tak masuk akal kan.

Jom! lah grab sekarang sementara masih ada stok ni. Biasa barang murah, cepat habis, laku keras. Jangan sampai anda menangis di bucu katil sebab kehabisan stok. Pastikan anda membeli dengan agen sah yang tepat, berpengalaman dan berdaftar ya. Bukan di Shopee atau Lazada. Kerana paltform ini tiada menjanjikan cara makan dan consultation berterusan. Dan anda berisiko mendapat barangan tiruan serta rosak. Jika membeli dengan saya sendiri, In Shaa Allah banyak benefit nya selain, ada jaminan insurans.

Ok, Sekian sampai di sini dahulu. Sehingga kita berjumpa kembali di next entry.

#blogmegashaklee #projekblogmega2 #shakleethrive2023 #shakleethriumph2023 #NextLevelBlogging #SetRahmahShaklee2023



No comments:

Post a Comment