Thursday 17 September 2020

BAGAIMANA NAK DAPATKAN TRIP BERBULAN MADU SECARA PERCUMA UNTUK BAKAL PENGANTIN TAHUN 2021

Hai, guys. Korang tengah membuat persiapan nak kahwin ya? Atau korang dah pun kahwin. It's okey, entry ni sesuai untuk semua pasangan yang ada impian nak berbulan madu secara percuma. Tak kisah lah pengantin baru ke pengantin lama.

Sifu saya pernah berpesan, kita ni kalau dah kahwin make sure pergi lah bercuti at least setahun sekali berdua dengan pasangan. Atau dalam erti kata lain, korang pi lah honeymoon berdua tanpa anak-anak. Tak perlu pergi jauh-jauh, dekat-dekat pun boleh. Tapi, kalau dapat berbulan madu secara percuma best, jugak kan. Dapat pulak layanan exclusive trip 5 star. Siapa tak mahu. Semua orang nak.

Off course korang yang baca ni pun nak. Sebab itu korang berada di entry ini. Saya faham bukan semua orang mampu berbulan madu sehingga ke luar negara. Dapat sekali setahun, seronok jugak. Rasa macam baru kahwin. Tak sempat basi, melekap je sepanjang masa en. suami. Hehehe.

" Ada ke Bulan madu PERCUMA? Siapa nak sponsor kitorang? Kitorang bukannya retis.  " 

Mesti korang ada terfikir cam tu. Betul-betul?

Ok, before saya share bagaimana cara korang boleh dapatkan Trip Bulan Madu PERCUMA ni, saya nak korang LOCK IN Your Mind this tips Rahsia Keintiman Suami Isteri selepas berkahwin.

Rahsianya adalah LUANGKAN MASA BERDUA BERSAMA PASANGAN DENGAN BERCUTI KE TEMPAT BARU.

Tujuannya untuk menghangatkan hubungan suami isteri, membuatkan kita lebih sayang dan menghargai pasangan serta ia adalah menjadi satu cara untuk terapi emosi.

Kat rumah kita sibuk dengan anak-anak, urusan kerja, bisnes, sehingga tak sempat nak berhubungan intim yang berkualiti, nak beromantik berdua. Asal nak berdua je, anak nak itu, anak nak ini. Macam dengki je tengok emak ayah dekat-dekat. Hahahaha.

Itu belum cerita lagi bergaduh dan merajuk. Sebab apa bergaduh? Sebab tangki emosi pasangan kurang diisi dengan perhatian dan kasih sayang antara satu sama lain.

Berbeza taw bercuti berdua dengan pasangan dengan ada anak-anak (Bagi yang dah kahwin lama dan dah ada anak lah).

Mesti korang dah tak sabar kan. Nak berhoneymoon.


Okey cara begini. Shaklee Bisnes ada offer Peluang 3C kepada pengedarnya yang sah berdaftar. Meant thats kalau korang belum ahli, kena join ahli dahulu lah dengan pakej Membership atau Free Membership.

Alang-alang korang nak berbulan madu, sesuai sangat lah consume Set Keintiman Suami Isteri supaya always hot di hadapan pasangan masing-masing. Untuk details produk korang kena contact Kinah direct untuk further cosultation.

APA PELUANG 3 C SHAKLEE TAWARKAN?

1. C PERTAMA CASH REWARD

Bonus jualan dan leadership dalam bentuk Cash. Bonus ni infiniti taw mengikut performance korang.

2. C KEDUA CAR REWARD

Car Reward dalam bentuk Cash bukan hadiah kereta. So, korang nak buat apa dengan Car Reward tu, terpulang kepada korang. Ada yang buat sambung bayar kereta sedia ada,a da yang tambah kereta impian, ada yang buat beli rumah, saving haji/umrah, atau investment.

3. C KETIGA CONVENTION REWARD

Yang ni, lah korang akan dapat secara automatik Trip Regional/ International Fully Sponsored by Shaklee selepas mencapai Cash dan Car Reward. Korang boleh dapat untuk pasangan sekali taw.

For your information, Free Trip Shaklee untuk Tahun 2021 adalah ke Switzerland/ Umrah, dan Kota Kinabalu (Regional).

Alahai bestnya, makan Set Keintiman Suami Isteri, berkongsi pulak Shaklee Effect korang kat pasangan lain, badan sihat, bertenaga, hati bahagia berbunga-bunga, dapat pulak extra income setiap bulan. In Shaa Allah, Free Trip ke Switzerland/ Kota Kinabalu dalam genggaman korang. Dengan syarat start NOW! 



Cam mana nak start dan dapatkan ketiga-tiga Reward ni, nanti saya share details di wasap.my/60199164276 atau nak jumpa set appoinment pun boleh.

Sakinah Mat Said,
Shaklee Bisnes leader,
Founder 7LEADERS Empire,
wasap.my/60199164276

No comments:

Post a Comment