Saturday 3 October 2015

HIDUP BERUBAH 180°

Perkongsian dari Pn. Aspalaili :

Syukur Alhamdulillah diperkenalkan dengan program NECK...

Walaupun belum mencapai target yang diimpikan tapi saya bersyukur sangat..

Selepas masuk NECK, kehidupan memang bertukar 180 darjah..

Kalau dulu makan & minum main redah je..mulut asyik nak mengunyah tak kira waktu..

Kalau dulu selepas solat zohor, mula lah nak cari bantal, perut baru diisi mata pun mulalah mengantuk...

Bila siang dah puas tidur, sebelah malam mulalah susah nak lelapkan mata.. sampai pukul 1 pagi mata tak bleh nak lelap lagi..

Disiplin tak pernah wujud. Makan tak pernah ikut waktu.. Selagi mata tak lelap, selagi itulah mulut nak menguyah..

Tapi sekarang, semuanya dah berubah. Makan ikut waktu.. Tak de lagi istilah tidur di siang hari. Pukul sepuluh malam je mata dah rasa pedih..mengantuk...

Dalam masa sebulan berat badan saya dah hilang 5 kg..

Alhamdulillah NECK telah banyak mengubah cara hidup saya..

InsyaAllah saya akan berusaha lebih lagi.. Dan semoga saya akan terus istiqomah..

Terima kasih kepada MF..Coach dan krew-krew NECK..

Terima kasih yang tak terhingga kepada Sakinah yang memperkenalkan saya dengan program ini.

Anda semua takkan rasa menyesal.

Sekali melangkah, anda terpaksa Kurus dan Slim Bahagia.

Alhamdulillah, Tahniah Puan Aspalaili.

SMS doakan semoga anda semua berjaya kurus dan mengamalkan gaya hidup yang sihat sebagaimana beliau.

InsyaAllah.

Sekian, wassalam.
Salam Sayang, Salam Bahagia.

No comments:

Post a Comment