Monday 17 October 2016

TIPS DIET'S NECK : MINUM PLAIN WATER SEAWAL PAGI


Assalamualaikum wbt..

Berapa liter air sudah anda minum pagi nie?

Tadi saya berada di Maybank sekitar jam 9 pagi untuk beberapa urusan.


Dan pegawai yang bersama saya masa tu, Wanita Cina. Cantik je, kulit muka dia. Tak nampak make up tebal. Slim.. Of course, peramah orangnya.

Satu perkara yang membuatkan saya tertarik dengan dia adalah botol air di atas meja. Plain water. Anggaran 2 liter.

Sementara tunggu borang keluar dari mesin printer, dicapai plain water tadi dan terus minum.

Detik hati saya. "Bagus.."

Patut kulit cantik dan slim je.. salah satu tips, minum air kosong yang cukup seawal pagi ye. Bukan air manis taw.

Setiap setengah jam lagi bagus. Bukan terus teguk semua. Berkala lebih baik dari habis serentak.

Ni, plain water saya. Alhamdulillah, dah tinggal suku. Dahaga sangat.  He3..


Botol setia sejak 3 tahun lepas.

Hope, anda pun dah minum air kosong yang cukup untuk keperluan badan ye.

Sama-sama kita sihat.

Anda boleh jugak baca tips kurus & sihat di bawah :

Tips minum air kosong yang cukup semasa berpuasa

Ok. Sekian, tips Kurus, Sihat & Cantik pagi nie.

Saya doakan anda yang membaca tips ini, dipermudahkan segala urusan dan bahagia dunia akhirat.

Kongsikan kepada mereka di luar sana, jika anda rasa entry kali ini bermanfaat.

InsyaAllah.

Sekian, wassalam.
Salam Sayang, Salam Bahagia.

Sakinah,
Working-At-Home-Woman (WAHW),
Shaklee Business Leader,
sakinahms.blogspot.my

"Think Positive & Keep Smiling, Home Sweet Home."
Ingin menjana pendapatan 3, 4, 5 angka sebulan dengan hanya duduk di rumah? 
Hubungi Miss Sakinah
019-916 4276 [ Call, SMS, WhatsApp, Telegram ]
sakinahmatsaid@gmail.com

No comments:

Post a Comment