Wednesday 12 July 2023

VIVIX MURAH HARGA MAMPU MILIK

vivix murahHari ini saya nak share kepada anda Vivix Murah Harga Mampu Milik. Jika sebelum ini anda dah lama target nak mencuba minum Vivix inilah masanya, Promosi Vivix Murah tinggal beberapa hari sahaja lagi.

Kenapa nak kena minum Vivix Shaklee sekarang?

Kalau anda mula ada rasa-rasa badan cepat penat, tak larat sangat-sangat, lemau dan cepat mengantuk tapi banyak urusan harian yang perlu dilakukan setiap hari, boleh lah cuba Vivix serendah RM12/ day.

Normal lah badan kita ni, semakin bertambah usia, performance pun semakin slow dan kurang energetic seperti zaman-zaman muda dahulu.

PROMOSI VIVIX MURAH RM180 SAHAJA SEBULAN untuk :

  • Bantu improve kualiti kesihatan badan kita
  • Kekal bertenaga sepanjang hari
  • Yang penting, ia bantu protect dan baik pulih kesihatan sehingga ke peringkat DNA SEL kita
  • Terbukti melalui Ujian Klinikal POLIFENOL di dalam Vivix Shaklee dapat memanjangkan Telomere Sel yang mana berperanan untuk membantu kekal awet muda jika diamalkan secara consistent setiap hari
  • Kiranya dalam erti kata lain, Vivix ni anti-aging, look younger longer 10 tahun lebih muda dari usia kerana ada kandungan Resveraterol dan Polifenol dari tumbuh-tumbuhan botani terbaik di seluruh dunia
  • Prevent diri kita daripada terkena kanser dan penyakit-penyakit kronik

Jemput baca Bagaimana 9 Rahsia Keunikan Vivix Shaklee mampu membantu masalah kesihatan anda.

Dah baca dan nak order, wasap Kinah sementara harga tengah murah dan sangat jimat sehingga 10% off selepas discount harga ahli. Biasanya Vivix ni, RM500 sebotol taw.

Baca juga : Perbezaan Vivix dan Resv Shaklee

Mahal? Boleh try jatuh sakit dulu, baru taw adakah nilainya lebih mahal dan murah.

vivix murah shaklee

Kalau sesape masih ada Emak Ayah tu, boleh lah hadiahkan kepada mereka juga Promosi Vivix ni, lagi bagus. Kasihan dorang sakit sana sini di usia-usia senja. Sekurang-kurangnya mana taw asbab ikhtiar anda, mereka yang sakit peroleh kesihatan yang lebih baik, dapat jalani ibadah yang lebih berkualiti dan nikmat.

Vivix Shaklee Harga Murah

Saya ada kenal seorang kakak yang mana beliau pernah berpesan :

"Selagi mana kita masih ada Emak Ayah, rawatlah mereka walau di saat itu mereka hanya tinggal sisa-sisa usia. Jangan fikir satu pembaziran hadiahkan Emak Ayah the best treatment and facilities kepada mereka. Kerana bila mereka tiada, kita akan terasa betul-betul kehilangan. Tiada lagi insan keramat yang dapat kita bahagiakan. Walau kita masih ada pasangan dan anak-anak, ia takkan sama. Kerana kasih sayang Emak Ayah tiada helah ataupun cagaran. Semuanya telus, ikhlas dan luhur dari hati yang satu.

Tambahnya lagi ;

"Semasa Arwah Emaknya sakit, beliau tetap berikan Emak Ayah Vivix tanpa putus, check in hospital yang lebih selesa sebab pengorbanan mereka tidak terbalas dengan nilai yang kita belanjakan. Walau pada waktu itu beliau tahu Emaknya di penghujung usia. Kita ikhtiar selagi Allah izin. Sekurang-kurangnya Emak happy, kesihatan Emak lebih better. Kita tak boleh elak dari kematian tapi kita boleh usaha menghargai setiap peluang berbakti kepada mereka yang Allah berikan.

Saya sangat-sangat setuju.. sebab itu saya membuat keputusan pulang ke Terengganu menjaga Arwah Emak yang dikira masih sihat dan aktif bergerak membantu orang yang memerlukan pertolongan dengan berurut, cuma ada masa penat-penat, tak larat orang tua.

Saya banyak kali nasihatkan Emak berhenti lah mengurut. Jangan diikutkan sangat permintaan orang. Dorang tak tahu penat badan-badan Emak selepas mengurut. Terutama mereka yang terkena buatan sihir, saka dan sewaktu dengannya. Sedikit sebanyak tempias terkena kepada Emak walau Emak amalkan surah-surah Al-quran pedinding diri.

Itu yang membuatkan saya risau. Selagi bernafas hati ini tak pernah senang fikirkan keadaan Emak. Lagipun Emak memang banyak kali ajak balik pindah Terengganu dalam setahun dua sebelum Emak meninggal dunia. Setiap kali telefon tak pernah miss cakap perkara yang sama, "Balik lah..".

Siapa sangka kepulangan saya itu selepas 9 bulan, Allah jemput Emak buat selama-lamanya. 9 bulan yang singkat namun moment yang berharga untuk disyukuri sebagai seorang anak yang telah berkeluarga. Bagi yang dah berkahwin, mesti faham cam mana struggle nak spend time dengan Emak Ayah kan.

Tambah kita tinggal berjauhan, berlainan negeri. Covid pulak masa tu.

Ok, Maaf tercerita kisah sedih pulak.

Saya share ni bukan sebab saya kaya, hutang pun masih ada. Tapi, kerana saya tahu nilai sebotol Vivix untuk kesihatan kita yang semakin berusia. Ada 30-an, 40-an, 50-an dan seterusnya. That's why saya kongsikan kepada anda solusi ini.

Vivix Murah

Semoga Allah izinkan sahabat-sahabat alam maya dan kenalan saya, terus dapat berbakti kepada Emak Ayah dan dikurniakan kesihatan yang baik-baik buat kalian dan keluarga.

Berminat, untuk mencuba ResVivix dan Vivix Shaklee? Whatsapp saya segera : Sakinah Shaklee. Atau anda boleh direct puchase di link express ini, register keahlian shaklee percuma untuk dapatkan harga istimewa dan tawaran menarik.

https://www.shaklee.com.my/joinnow?sid=1168494

Nak beli produk Shaklee di branch berdekatan anda, boleh mendaftar menggunakan No. ID saya : 1168494 (Sakinah Mat Said) sebagai introducer anda. Kerana di branch nanti, staff akan minta ID No. untuk membuat order.

Nak jana pendapatan tambahan dengan Bisnes Shaklee 3, 4 atau 5 angka setiap bulan? Hubungi saya : Your Trusted Bisnes Leader.

Semoga penulisan ini dapat membantu keyakinan anda untuk ikhtiar memperbaiki masalah kesihatan anda dan juga keluarga. Jangan lupa kongsikan kepada orang sekeliling jika anda rasa ia bermanfaat. Dan semoga kita sama-sama dikurniakan seribu kebaikan. In Shaa Allah.

Ok, sehingga kita berjumpa lagi di lain entry. Sekian, Wassalam.

#NextLevelBlogging #blogmegashaklee #projekblogmega2 #shakleethrive2023 #shakleethriumph2023 #SetRahmahShaklee2023 #ResVivixCampaign #testimonishaklee #sakinahshaklee #shakleekualaterengganu #testimonivivixshaklee

No comments:

Post a Comment