Sunday 16 July 2023

PERCUTIAN SHAKLEE LUAR IMAGINASI

Anda kaki travel? Anda sering kali membaca dan mencari Tips-Tips Travel murah, DIY, peluang melancong percuma ke luar dan dalam negara? Seronok kan dapat travel melihat negara yang belum pernah kita lawati. Ada orang travel untuk melihat keindahan dan kebesaran ciptaan Allah SWT. Ada orang travel untuk shopping barang-barang branded yang lebih murah dan have-fun ke pusat-pusat rekreasi seperti Disneyland, atau bermain ski sewaktu musim salji.

Setiap orang ada keinginan dan impian masing-masing untuk travel. Sesungguhnya bila sebut sahaja pasal travel mahupun bercuti pasti banyak perbelanjaan yang perlu diperuntukkan. Tidak semua sanggup berhabis duit untuk sebuah percutian mewah 5 atau 6 bintang. Kita akan berfikir berulang kali untuk bajet percutian tersebut.

Betul. Buat apa bayar mahal untuk sebuah penginapan jika kita hanya stay beberapa jam sahaja. Selebihnya banyak keluar jalan-jalan. Tapi sebagai wanita yang suka bercuti bersama keluarga dan mementingkan privacy sedikit sebanyak kita pasti kena consider untuk keselesaan jugak.

Bila bercuti kita akan banyak berhabis duit untuk makanan, penginapan dan juga pengangkutan. Best kan kalau sekali sekala percutian kita ada pihak yang menaja.

Nak tak saya kongsikan dengan anda Bagaimana untuk dapatkan Percutian Mewah tajaan sepenuhnya oleh Shaklee? Siapa tidak mahu bercuti secara percuma. Tambahan percutian tersebut adalah percutian mewah. Pasti ramai yang berminat nak tahu kan.

Sebelum itu saya beritahu di sini, bagi sesiapa yang belum tahu apa itu Bisnes Online Shaklee, boleh baca sharing di bawah :

Shaklee ada menawarkan peluang 3 C, iaitu CASH Rewards, CAR Rewards dan CONVENTION TRIP kepada pengedar-pengedarnya yang layak dan mencapai syarat yang telah ditetapkan.

Untuk posting kali ini saya nak highlight mengenai CONVENTION Trip yang mana ia berkaitan dengan Percutian Shaklee yang saya maksudkan di atas sebentar tadi. Percutian ini adalah percutian mewah 5 atau 6 bintang yang terbahagi kepada 3 pilihan dan kategori :

  • Peringkat International terbahagi kepada dua, percutian ke negara-negara Eropah atau Umrah Shaklee normally 9 ke 10 hari.
  • Peringkat Regional melibatkan negara-negara sekitar Asia seperti Korea, Thailand, Singapore, Indonesia atau Kapal Pelayaran Mewah yang mengambil masa 4 ke 5 hari.

Syarat kelayakkan utama untuk mendapat Percutian Mewah Shaklee ini, kita mesti memiliki sebuah organisasi bisnes yang stabil dan berkembang dalam tempoh setahun cycle Shaklee. Kerana kiraan point kelayakkan dikira mengikut cycle tahun semasa. Tidak boleh carry forward. Anda mesti menjadi seorang bisnes Leader dengan pangkat minima Coordinator untuk Trip International. Lihat cart di bawah :

Bagaimana bercuti percuma dengan Shaklee - Percutian Shaklee
Ini adalah asas untuk menjadi seorang Coordinator. Anda perlu melahirkan 3 orang bisnes Leaders yang berpangkat minima sebagai seorang Supervisor. Dari segi jualan, mereka berjaya mencapai 10 ribu ringgit bagi setiap orang leaders. Suka saya ingatkan ini adalah asas. Untuk details penerangan, better anda direct whatsapp saya : 019-916 4276.
Percutian Shaklee
Seandainya anda dan organisasi anda berkembang, anda tidak rugi apa-apa pun. Bahkan lagi menguntungkan. Cuba lihat Basic income yang anda boleh capai bila berjaya berada di pangkat Coordinator? Minima RM5000 sebulan. Manakala leaders anda peroleh minima RM1500 sebulan.

For your information, bukan anda yang membayar bonus tersebut kepada leaders anda. Tetapi syarikat yang membayarnya. Nampak tak apa kelebihannya jika anda menjadi seorang Coordinator? Anda akan dapat ketiga-tiga 3C yang Shaklee tawarkan.

Jom! kita lihat pula benar kah Percutian Shaklee di Luar Imaginasi :

PENGINAPAN

  1. Penginapan sepanjang percutian ditanggung sepenuhnya oleh Shaklee, yang mana hotel yang dipilih adalah hotel-hotel yang terbaik dan berstatus 5 atau 6 bintang bagi setiap tempat lawatan, daerah tersebut.
  2. Kita diberikan 2 biji luggage setiap orang sebelum bercuti. Jika anda dan suami layak percutian, maka anda akan diberi 4 biji luggage.
  3. Dan luggage ini akan diurus sepenuhnya oleh pihak Shaklee sebaik kita check in di airport sehingga ke bilik hotel. Kita cuma membawa badan sahaja masuk ke bilik.
  4. Anda tidak perlu pening kepala nak survey hotel kerana staff Shaklee telah uruskan everything.
Percutian Shaklee Trip Mewah Percuma Switzerland Tahun 2022
Ini Hotel Royal Savoy semasa Trip Shaklee ke Switzerland 2022.
Percutian Shaklee Trip Mewah Percuma Switzerland 2022
Ini Hotel Burgenstock semasa Trip Shaklee ke Switzerland 2022.

MAKANAN DAN MINUMAN

  1. Shaklee akan memastikan makanan yang disediakan adalah halal, sedap dan istimewa.
  2. Antara trip umrah Shaklee yang pernah berlaku, Shaklee menempah restoran yang menjadi pilihan orang-orang kaya di Dubai yang mana antara dessert yang mereka sajikan ditaburi dengan emas. Bayangkan apa perasaan anda makan emas?
  3. Kalau kita pergi bercuti selalunya kita akan membawa bekal travelfood sebab bila berada di luar negara yang bukan negara Islam, memang agak challenging untuk dapatkan makanan dan minuman halal.
Percutian Shaklee Trip Mewah Percuma Cruise Regional
Hidangan makanan halal semasa percutian Shaklee menggunakan Star Cruise Libra.
Percutian Shaklee Trip Mewah Percuma Star Cruise Libra
Selalunya di atas Cruise International susah nak dapatkan makanan halal. Tetapi jangan risau memang ada restoran dan makanan halal disediakan khas untuk muslim.
Percutian Shaklee Trip Mewah Percuma Tahun 2017
Makan tengah hari disediakan semasa team berada di Phuket, Thailand tahun 2017 Trip Star Cruise Libra 5 hari 4 malam.

PENGANGKUTAN

Percutian Shaklee Trip Mewah Percuma Tahun 2015
  1. Ya, Shaklee sediakan dari awal dan akhir mengikut kumpulan lawatan. Jika percutian DIY kita akan banyak menggunakan public transport kan yang lebih jimat belanja dan dalam masa yang sama dapat explore.
  2. Tapi sekali sekala follow percutian mewah tak salah pun pengangkutan diatur oleh orang lain. Kita just relax dan enjoy perjalanan.

WELCOME GIFT

Percutian Shaklee Trip Mewah Percuma Free Gift
Umrah Shaklee 2023
  1. Sebaik kita masuk ke dalam bilik hotel, kita akan dikejutkan dengan hadiah-hadiah istimewa dari Shaklee. Dan hadiah ni semua orang dapat. Bukan satu bilik satu hadiah.
  2. Bila bercuti sendiri memang tak de lah orang nak bagi hadiah kepada kita. Sebaliknya kita yang membeli hadiah cenderahati untuk dibawa pulang sebagai ingatan kepada orang-orang terdekat. Kihkihkih.

KEBAJIKAN AHLI LAWATAN BERAGAMA ISLAM

  1. Shaklee menyediakan kemudahan ruangan solat buat kita yang beragama Islam. Dan Roger Barnett sebagai CEO Shaklee sendiri sangat menghormati legasi-legasi Muslim dari Malaysia. Mereka ambil tahu dan cakna akan batas-batas pergaulan kita.
  2. Mereka menyediakan makanan dan minuman halal dan tidak bercampur dengan yang subhah.

INTENARI/ AKTIVITI PERCUTIAN

  1. Shaklee akan membawa kita tempat-tempat yang sukar untuk orang biasa lawati. Ada setengah tempat mereka sediakan untuk orang have-have, jutawan sahaja. Tetapi bagi Shaklee semua legasinya perlu dilayan seperti seorang jutawan dan billionaires.
  2. Kita pun tak perlu pening kepala lagi merancang perjalanan sebab dan ada staff yang manage aktiviti sepanjang percutian.

DUIT BELANJA

  1. Ada 6 meals yang Shaklee akan berikan duit makan untuk aktiviti bebas. Biasa aktiviti bebas ni untuk shopping. Jadi duit tersebut boleh digunakan untuk berbelanja atau simpan. Terpulang kepada anda.
  2. Duit belanja makan ni boleh tahan amountnya besar taw.
  3. Lain trip lain allowance nya ikut currency negara yang dilawati.
Percutian Shaklee Trip Mewah Percuma Orlando 2016
900USD untuk 3 orang duit belanja makan bagi beberapa waktu yang Shaklee tidak dapat sediakan semasa Conference Trip Orlanda, Florida tahun 2016.

VIDEOGRAPHER DAN FOTOGRAPHER

  1. Pernah tak bayangkan kita bercuti ada orang yang rekod video, tangkap gambar cantik-cantik?
  2. Shaklee ada bawa videographer dan jurufoto sekali taw untuk ambil gambar-gambar candid sepanjang percutian.
  3. Jika bercuti sendiri memang lambat lagi lah nak hire orang rekod dan tangkap gambar. Sebab kita bukannya Che Ta yang vogue. Kita vogue dengan cara kita je.

TRIP UMRAH SHAKLEE

  1. Istimewa Percutian Shaklee untuk mereka yang memilih Trip Umrah, trip anda betul-betul dijadikan lawatan ibadah yang sangat berbeza.
  2. Shaklee menyediakan bilik penginapan paling dekat dengan Masjidilharam dan Masjidil Nabawi seperti Oberoi Hotel. Bahkan anda dapat melihat sendiri Kaabah dari dalam bilik hotel. Pandang Kaabah dapat pahala, alangkah bahagianya jika masuk bilik masih dapat melihat Kaabah percuma tanpa bayaran. Alhamdulillah.
  3. Saya ada juga lah survey berapa Pakej Umrah Private, bilik dapat melihat Kaabah? Mahal guys. Sangat-sangat mahal.
  4. Dengan Shaklee, free sahaja.
Percutian Shaklee Trip Mewah Percuma Umrah Shaklee 2023
Trip Umrah Shaklee 2023 naik Bisnes Class
Percutian Shaklee Trip Mewah Percuma Umrah 2023
Lengkap kain Ihram, Telekung solat dan kursus Umrah pun Shaklee sediakan sekali.

SHAKLEE BELANJA WINTER COAT

Percutian Shaklee Trip Mewah Percuma Tahun 2017 ke Japan

Dah cuci mata lihat foto-foto sepanjang Trip Mewah PERCUTIAN SHAKLEE? Seronok kan.

Marilah sama-sama kita berusaha.

For this cycle, anda masih ada peluang dan masa. Shaklee tawarkan Percutiaan ke Kyoto, Nara, Osaka Jepun serta Carribean Cruise dari singapore ke Phuket, Thailand.

Percutian Shaklee Trip Mewah Percuma

Berminat? Whatsapp saya untuk bantu anda bercuti bersama Shaklee : Coach Bisnes Anda.

Nak jana pendapatan tambahan dengan Bisnes Shaklee 3, 4 atau 5 angka setiap bulan? Hubungi saya : Your Trusted Bisnes Leader.

Berminat, untuk mencuba ResVivix dan Vivix Shaklee? Whatsapp saya segera : Sakinah Shaklee. Atau anda boleh direct puchase di link express ini, register keahlian shaklee percuma untuk dapatkan harga istimewa dan tawaran menarik.

https://www.shaklee.com.my/joinnow?sid=1168494

Nak beli produk Shaklee di branch berdekatan anda, boleh mendaftar menggunakan No. ID saya : 1168494 (Sakinah Mat Said) sebagai introducer anda. Kerana di branch nanti, staff akan minta ID No. untuk membuat order.

Semoga penulisan ini dapat membuka peluang anda bercuti secara percuma bersama keluarga tersayang. Jangan lupa kongsikan kepada orang sekeliling jika anda rasa ia bermanfaat. Dan semoga kita sama-sama dikurniakan seribu kebaikan. In Shaa Allah.

Ok, sehingga kita berjumpa lagi di lain entry. Sekian, Wassalam.

#NextLevelBlogging #blogmegashaklee #projekblogmega2 #shakleethrive2023 #shakleethriumph202#SetRahmahShaklee2023 #ResVivixCampaign #testimonishaklee #sakinahshaklee #shakleekualaterengganu #testimonivivixshaklee

Travel Percuma
Tips Travel

No comments:

Post a Comment