Tuesday 1 August 2023

VITAMIN E SHAKLEE UNTUK SIAPA?

Kenapa anda mencari Vitamin E? Jarang orang mencari Vitamin E melainkan orang perempuan selalunya mencari Vitamin ini untuk masalah kecantikkan. Tapi, tahukah anda Vitamin E sangat bagus untuk golongan lelaki dari segi meningkatkan kesuburan dan stamina.

Jadi Vitamin E ini diperlukan oleh semua jantina.

Sebelum itu mari saya perkenalkan kepada anda APA ITU VITAMIN E?

VITAMIN E adalah dikenali sebagai VITAMIN LARUT LEMAK. Ia mempunyai ciri antioksidan yang bantu melawan radikal-radikal bebas di dalam badan.

Ia merupakan vitamin penting dan diperlukan oleh badan untuk organ-organ berfungsi dengan baik. Ia juga dikenali sebagai Vitamin jantung dan mempunyai manfaat-manfaat yang penting untuk kesihatan, bukan fokus kepada kecantikan semata-mata.

Bagaimana nak dapatkan VITAMIN E ni? Jom! lihat sumber-sumber makanan semulajadi di bawah ini :

  • Minyak sayuran
  • Sayuran berdaun hijau gelap
  • Kekacang
  • Biji-bijian dan semua bijirin
  • Beras Perang
  • Jagung
  • Telur
  • Rumpai Laut
  • Susu
  • Oat
  • Kacang Soya
  • Ubi Kentang
  • Gandum

Jika anda mampu makan sumber-sumber di atas, dipersilakan. Jika tidak mampu, mari saya perkenalkan VITAMIN E dari Shaklee.

Sebelum itu, baca dulu TIPS MEMILIH SUPLEMEN VITAMIN E YANG TERBAIK!

  1. Pastikan ia dari sumber semulajadi lihat pada label, ada huruf d kecil (d-alfa-tocoferol). Jika ada huruf “I” atau “dl” menunjukkan ia daripada sumber kimia atau tiruan.
  2. Cari perkataan mixed tocopherol dalam label.
  3. Pilih Vitamin yang ada kandungan SELENIUM iaitu sejenis mineral yang mempunyai fungsi antioksidan yang kuat. Ia bekerjasama untuk menyokong fungsi Vitamin E.

Ingat taw tips di atas tadi supaya anda tidak makan Vitamin yang sia-sia dan membazir.

Kat sini saya mencadangkan VITAMIN E Shaklee. Kenapa? Apa istimewanya Vitamin Shaklee?

Vitamin E Shaklee

1 BIJI VITAMIN E SHAKLEE MEMBEKALKAN :

  • 400 IU Vitamin dari sumber minyak kacang soya non-GMO dalam bentuk yang mudah diserap oleh badan iaitu d-alfa-tocopherol.
  • 65 mcg Selenium yang melengkapi aktiviti Vita E untuk fungsi yang optimum.
  • 38 mg Ekstrak Biji Anggur yang lengkap dengan Proantosianidin, sebatian yang mempunyai kandungan antioksidan yang bagus.
  • Dalam bentuk softgel.
  • 120 biji sebotol bersamaan RM1.06 setiap biji.

MANFAAT VITAMIN E UNTUK WANITA DAN LELAKI

MENINGKATKAN KESIHATAN KULIT dengan cara membekalkan zat dan melindungi serta mengurangkan kerosakan kulit akibat sinaran UV dan serangan radikal bebas. Vitamin E banyak digunakan secara meluas di dalam produk kosmetik kecantikan kerana ciri antioksidan yang effective.

MENINGKATKAN FUNGSI OTAK YANG LEBIH BAIK dengan menambahbaik fungsi kognitif, mengurangkan risiko penyakit Alzheimer atau nyanyuk. Ia mampu menerima dan menggunakan DHA di dalam neuron.

MENYOKONG KESIHATAN MATA dengan mengurangkan risiko pembentukan katarak,mengurangkan 20% risiko AMD (Kemerosotan mata disebabkan oleh penuaan). Kepekatan yang tinggi di dalam membran sel dan mengurangkan kerosakan sel akibat cahaya UV.

MENYOKONG KECERGASAN DAN KESIHATAN OTOT. Ketika menjalani latihan atau senaman, otot anda akan menghasilkan tenaga dan radikal bebas. Jadi Vita E Shaklee ini membantu mengekalkan jisim otot yang sihat dengan mencegah kerosakan kepada sel-sel otot yang disebabkan oleh serangan radikal bebas. Dalam masa yang sama ia membantu melegakan kesakitan otot selepas latihan atau senaman.

MENGGALAKKAN FUNGSI JANTUNG YANG SIHAT dengan menghalang proses oksidasi LDL (kolestrol tidak baik) pada lapisan dalam dinding salur darah anda. Ia juga membantu meningkatkan pengaliran darah yang lebih lancar dengan mencegah pembentukan plak atau penyumbatan dalam salur darah.

MENINGKATKAN KESUBURAN LELAKI DAN KUALITI WANITA dari segi struktur sperma yang sihat dan sempurna dengan membantu pergerakan sperma dalam arah yang betul serta membantu pengurusan andropaus yang lebih baik.

MENINGKATKAN KESUBURAN WANITA DAN KUALITI OVUM. Di sini, Vita E Shaklee bertindak sebagai antioksidan anti-penuaan untuk menyokong kualiti telur, meningkatkan mukus serviks untuk menjadikan sperma lebih mudah untuk hidup lebih lama. Dan istimewanya lagi ia membantu telur yang tersenyawa terus melekat pada dinding rahim.

Wow! menarik sangat kan. Not wonder Vita E Complex Shaklee ini sangat poweful.

Anda ingin dapatkan VITAMIN E Shaklee untuk manfaat di atas, boleh hubungi saya terus.

Berita baik untuk anda sekarang Vita E sedang ada Promosi Murah kaw kaw less sehingga 60%.

Promosi Vitamin E Shaklee

Whatsapp saya segera : Sakinah Shaklee. Atau anda boleh direct puchase di link express ini, register keahlian shaklee percuma untuk dapatkan harga istimewa dan tawaran menarik.

https://www.shaklee.com.my/joinnow?sid=1168494

Nak beli produk Shaklee di branch berdekatan anda, boleh mendaftar menggunakan No. ID saya : 1168494 (Sakinah Mat Said) sebagai introducer anda. Kerana di branch nanti, staff akan minta ID No. untuk membuat order.

Nak jana pendapatan tambahan dengan Bisnes Shaklee 3, 4 atau 5 angka setiap bulan? Hubungi saya : Your Trusted Bisnes Leader.

Semoga penulisan ini dapat membantu keyakinan anda untuk ikhtiar memperbaiki masalah kesihatan anda dan juga keluarga. Jangan lupa kongsikan kepada orang sekeliling jika anda rasa ia bermanfaat. Dan semoga kita sama-sama dikurniakan seribu kebaikan. In Shaa Allah.

Ok, sehingga kita berjumpa lagi di lain entry. Sekian, Wassalam.

#NextLevelBlogging #blogmegashaklee #projekblogmega2 #shakleethrive2023 #shakleethriumph202#SetRahmahShaklee2023 #ResVivixCampaign #testimonishaklee #sakinahshaklee #shakleekualaterengganu #testimonivivixshaklee

No comments:

Post a Comment