Thursday 13 July 2023

KERJA DARI RUMAH 2 RIBU SEBULAN

 Untuk tahun 2023 ni, anda tidak perlu merasa malu buat kerja dari rumah. Walau anda telah mempunyai pendapatan tetap setiap bulan. Tetapi zaman sekarang, pendapatan tetap bukan jaminan cukup untuk menyara keperluan sebuah keluarga yang mana barangan dan perbelanjaan semakin mahal dan nilai Ringgit Malaysia (RM) semakin jatuh. Jadi tidak pelik jika ada orang yang buat lebih dari satu kerja dalam satu masa.

Anda tak perlu malu jika ada yang mengata belakang. Sebab yang mengata itu hanya segelintir sahaja. Sedangkan yang menyokong anda adalah sangat ramai.

Bagaimana nak menjauhi golongan suka mengata, anda perlu mencari circle yang positif yang mana community suka melihat lebih ramai orang melayu, orang Islam berjaya, merdekakan ekonomi keluarga.

Kebiasaannya mereka yang kerja dari rumah ni, ada yang buat sepenuh masa dan ada juga yang buat sebagai Part Time Job sahaja selepas waktu kerja atau pun di hujung minggu, di hari cuti.

Percayakah anda kerja dari rumah ni boleh memberi pulangan income sehingga RM2,000 sebulan? Kerja apa tu?

Anda boleh baca, mungkin ini dapat bantu menambah pendapatan anda :

  1. Income 2 ribu sebulan sebagai agent Shaklee dari rumah sahaja
  2. Kerja Dari Rumah sebagai Terapi Spa BOTG
Rekod Bisnes Online Shaklee telah membayar pendapatan lebih 372 juta ringgit Malaysia kepada agent-agent nya sepanjang tahun 2020 sehingga tahun 2022.

Ya banyak je Kerja-kerja Dari Rumah yang boleh anda lakukan sehingga capai RM2,000 setiap bulan. Cumanya anda perlu melihat kepada kesesuaian masa yang terluang. Anda kena semak berapa jam setiap hari yang anda ada untuk betul-betul fokus?

Katakan anda hanya ada masa 2 hingga 3 jam sahaja sehari. Untuk RM2,000 anda perlu bahagikan kepada 20 atau 30 hari. Jadi, secara kasar kita ambil 20 hari sahaja. Hari lain sebagai bonus tambahan dan back up.

RM2,000/ 20 HARI = RM100 setiap hari. Kerja apa yang boleh bagi RM100 sehari ni? Banyak. Cuma saya suka ingatkan kepada anda kena logik ikut masa dan passion (Tak minat, tak guna jugak kan. Berbeza buat kerja bila kita seronok dan happy).

Kat bawah ni saya kongsikan beberapa screenshot pendapatan team kami yang buat Bisnes Shaklee secara online, di mana-mana sahaja, pada bila-bila masa menggunakan konsep USB iaitu USE, SHARE dan BUILD.

kerja dari rumah
RM1,943.32
kerja dari rumah
RM2,806.62
kerja dari rumah- bukti
RM1,910.65
kerja dari rumah -pendapatan
RM2,220.74
kerja dari rumah - tips
RM1,459.35
kerja dari rumah - ilmu
RM1,832.14

USE : Anda perlu guna terlebih dahulu produk Shaklee, anda alami Shaklee Effect, baru mudah untuk SHARE. Dan ada result positive, amalkan secara consistent.

SHARE : Dalam masa yang sama, anda berkongsi manfaat dan kebaikan produk, shaklee effect anda, pelanggan anda, rakan-rakan team anda dan mereka yang telah menggunakan produk Shaklee.

BUILD : Untuk jana pendapatan yang lebih besar anda kena membina Team. Ya, jual produk sahaja boleh dapat seribu, dua ribu dan lebih. Semakin ramai pelanggan yang membeli semakin besar pendapatan anda dengan komisen yang dibayar sehingga 21% dari jualan terkumpul.

Tetapi di dalam Shaklee, bonusnya lebih besar apabila anda membina rangkaian perniagaan dengan membuka peluang yang sama yang telah anda peroleh kepada potential prospek anda. Semakin ramai yang join team anda membentuk sebuah organisasi semakin besar income yang bakal anda peroleh.

kerja dari rumah - bukti terkini
Laporan Februari 2023 semasa Business Leader National Conference (BLNC) tahun ini.

Nak KERJA DARI RUMAH tanpa mengabaikan comitment bulanan dan ada masa bersama anak-anak dan juga pasangan, anda boleh buat bisnes Shaklee. Ini adalah kerana permintaan terhadap produk Shaklee sesuai untuk semua peringkat umur seperti :

  • Tumbesaran bayi di dalam kandungan dan si ibu
  • Ibu selepas melahirkan, berpantang, menyusu
  • Kesihatan untuk anak-anak dan tumpuan pelajaran di dalam kelas
  • Anak-anak remaja
  • Lelaki dan wanita dewasa
  • Berpuasa, Gastrik, Kestabilan Hormon
  • Masalah kecantikkan dan kesihatan kulit
  • Warga Emas
  • dan ramai lagi mengikut isu kesihatan yang ingin diatasi

Nak jana pendapatan tambahan dengan Bisnes Shaklee 3, 4 atau 5 angka setiap bulan? Hubungi saya : Your Trusted Bisnes Leader.

Kerja Dari Rumah

Berminat, untuk mencuba ResVivix dan Vivix Shaklee? Whatsapp saya segera : Sakinah Shaklee. Atau anda boleh direct puchase di link express ini, register keahlian shaklee percuma untuk dapatkan harga istimewa dan tawaran menarik.

https://www.shaklee.com.my/joinnow?sid=1168494

Nak beli produk Shaklee di branch berdekatan anda, boleh mendaftar menggunakan No. ID saya : 1168494 (Sakinah Mat Said) sebagai introducer anda. Kerana di branch nanti, staff akan minta ID No. untuk membuat order.

Kerja Dari Rumah

Semoga penulisan ini dapat membantu keyakinan anda untuk ikhtiar menambah pendapatan dan memperbaiki kewangan anda dan juga keluarga. Jangan lupa kongsikan kepada orang sekeliling jika anda rasa ia bermanfaat. Dan semoga kita sama-sama dikurniakan seribu kebaikan. In Shaa Allah.

Ok, sehingga kita berjumpa lagi di lain entry. Sekian, Wassalam.

#NextLevelBlogging #blogmegashaklee #projekblogmega2 #shakleethrive2023 #shakleethriumph202#SetRahmahShaklee2023 #ResVivixCampaign #testimonishaklee #sakinahshaklee #shakleekualaterengganu #testimonivivixshaklee

No comments:

Post a Comment