Saturday 25 March 2023

MERIAHNYA SHAKLEE FUN DAY MAC 2023

 
Bismillahirahmanirahim.. syukur Alhamdulillah, saat entry ini ditulis kita semua telah berada dalam bulan Ramadhan Al-Mubarak 1444H. Semoga Ramadhan kali ini adalah Ramadhan terbaik buat kita semua. In Shaa Allah.

Hari ini saya nak berkongsi keseronokkan dan kemeriahan sambutan SHAKLEE FUN DAY yang telah diadakan pada 18 Mac 2023 yang lalu. Di mana dalam masa yang sama, saya telah attend class bersama Prof Dr Redza yang berkaitan Makanan, Sains dan Sunnah (Boleh baca di sini). Jadi hari tersebut memang banyak event yang best-best. Cuma sayangnya saya tidak dapat turut serta untuk event Shaklee Fun Day dan Bisnes Shaklee Solutions Workshop anjuran my super upline, Master Norita.

Tetapi bukan bermaksud saya tidak involve dalam merasai kemeriahannya. Seawal pagi dah penuh update dalam group team kami masing-masing dah sampai, dah dapat grab barang promo beserta Free Gift. Siap ada yang kecewa sebab ada selected items yang limited. Macam mana tak habis, masing-masing berpusu-pusu memborong.

Shaklee Fun Day ini hanya diadakan di 4 branch Shaklee sahaja, iaitu Home Office Sunway, Branch Kuala Lumpur, Kota Bharu dan Johor Bharu. Saya jealous taw. Beruntung korang yang tinggal berdekatan branch ni. Anytime boleh ke sana.

But! it's ok. Kita berniaga dalam circle bisnes Shaklee yang baik-baik, yang positive dan ringan tulang membantu. Ada wakil team kami di setiap branch yang berkerjasama membantu untuk mana-mana rakan-rakan yang tidak dapat hadir.

Terima kasih, uols. Semoga saya dapat menghadiri mana-mana event yang Bisnes Shaklee anjurkan selepas ini.

Ok, apa yang best Shaklee Fun Day dan Bisnes Shaklee Mac 2023 ni? (Saya menulis ini hasil dari perkongsian rakan-rakan team).

Event ini bukan khas untuk bisnes leaders sahaja. Tetapi, terbuka kepada seluruh ahli keluarga shaklee dan orang ramai yang belum ahli. Sepanjang event ada disediakan Refreshing Drink yang boleh diambil berulang kali seperti minuman Protein Shake berperisa : Cinch Shake Chocolate, Latte dan Vanilla serta air Perfomance Drink (PD) Lime-lemon.



Elok sangat lah dengan cuaca panas terik diluar sana, bila sampai je, terus dapat refresh dengan PD. Bagi yang belum pernah minum Cinch dan PD, ini lah masanya mencuba. Sedap dan mengeyangkan. Anak-anak kecil pun boleh minum jugak. 

Ok, selain itu Shaklee ada juga menyediakan Fun Giveaways Free Balloons For Kiddos. Seronoklah siapa yang datang awal, bawak anak-anak. Budak-budak kan suka belon ni. Ibu-ibu pun senang nak settle kan order, bersua muka dengan team dan pelanggan-pelanggan baru yang turut serta.



Masa ni jugak lah korang dapat bersosial dengan bisnes team, bisnes leaders, berjumpa dengan Nutritionst Shaklee untuk body and bone check up serta skin analysis.

Yang specialnya hari event, korang boleh dapatkan discount harga produk Shaklee sehingga 5% ke 40%. Jimat dan untung sangat-sangat.



 Setiap pembelian minima 100uv (anggaran dalam RM460) termasuk barangan Promo bulan Mac dalam satu resit akan dapat Free Membership dan Free Gift. Lagi banyak anda memborong, lagi banyak hadiahnya seperti ;

  1. Payung Vivix berwarna merah
  2. Mug Seramik
  3. Note Book
  4. City Bag
  5. D'daun Bag
  6. Alfalfa Complex Large
  7. Youth Blue Simmer Cosmetic Pouch
  8. Youth Cleanse Firm Device
  9. Dan banyak lagi
Tawaran hadiah ini bukan terhad untuk Pelanggan baru sahaja. Tetapi, pelanggan lama pun layak grab promo.

Best kan, Promo Shaklee. Walau pun event ini telah berlalu, anda masih boleh dapatkan discount untuk melanggan mana-mana Produk Promosi Bulan Ramadhan Shaklee sekarang seperti di bawah ;



Promosi Set Ramadhan Shaklee ini serendah RM260 SAHAJA beserta dengan Free Gift. Untuk order terkumpul dalam satu resit100uv (2 set promosi Ramadhan) anda layak dapat Free Membership dan Free Postage.

Jadi sekiranya anda ingin dapatkan produk-produk promosi terkini atau nak buat Bisnes Shaklee 3, 4 atau 5 angka sebulan, boleh hubungi kami di talian whatsapp : Sakinah Shaklee.



Ini adalah Income Bersih setakat 20 hari dalam bulan Mac salah seorang bisnes team kita. Ia bukan jumlah sales, bukan untung runcit tapi untung bersih jualan bonus yang Shaklee berikan masuk ke dalam akaun masing-masing bergantung kepada performance. Untung runcit kiraannya lain pulak.

Berminat nak jana pendapatan dengan Shaklee? Bertindak sekarang ya.

Ok, Sekian, Wassalam. Sehingga kita berjumpa kembali di next entry.

#blogmegashaklee #projekblogmega2 #shakleethrive2023 #shakleethriumph2023



No comments:

Post a Comment