Friday 16 August 2019

KEPENTINGAN UNTUK DECLUTTER PHONE KITA YANG RAMAI PERLU TAHU

Bismillahirahmanirahim. Salam Jumaat yang barakhah.

Alhamdulillah hari ni dah dapat bersiaran.

Semalam dah transfer semua foto, video yang ada kat phone nie ke lappy (buat masa sekarang). Kinah decide untuk fokus declutter segala mak nenek yang boleh menganggu kelancaran urusan bisnes Kinah.

1 bulan 1K gambar😅 Setahun, korang kira lah sendiri😂 Last bulan Mac 2019, Kinah buat #declutter

Belum masuk space yang Apps Kinah guna banyak mana. Huhuhu.

Bila dah buang, ringan je nak buat kerja. Nak chat melayan whatsapp customers pun laju giller. Kalau tak, tersedak-sedak phone😆😆😆

Bateri pun dah tukar baru (Orang belanja). Alhamdulillah semoga sedekah berterusan buat si tuan badan. Sebab selagi Kinah menggunakan phone ini untuk sebarkan ilmu bermanfaat dan mengajak orang berbuat kebaikan seperti ajar mereka tambah pendapatan atau dalam erti kata lain add peoples value, InsyaAllah pahala buat mereka dan juga kita (yang menulis & berkongsi) serta selagi ilmu itu diamalkan.

Jom ! kumpul pahala. Berniaga satu cabang amal yang amat besar untuk kita rebut.

Nak berniaga? Tak tahu cara? Jom ! buat Shaklee dengan Kinah. Sebab Shaklee dah established. Korang tak perlu fikir pasal produk. Kita ada kumpulan pakar yang uruskan. Kita just fokus sebarkan kebaikan produk dan peroleh manfaat dari company sahaja.

Tak perlu pening nak bayar gaji pekerja. Cuma berjuang tambah nilai kepada kumpulan bisnes kita. Masing-masing usaha (ikut sunnah), itu yang jadi mudah.

Nak tahu apa lagi?

Stay Tuned.
Sakinah,
~Mengajak Buat Bisnes dengan Happy😍

No comments:

Post a Comment