Friday 29 May 2020

VIVIX BANTU PESAKIT SARAF MATA PULIH SELEPAS 2 MINGGU

Assalamualaikum dan salam jumaat.

Hari ni, saya nak berkongsi dengan anda semua kisah yang sangat miracle, amazing giller. Serius memang fall in love dengan VIVIX Shaklee bila setiap hari dapat banyak sangat result positif dari customer yang makan VIVIX.

Kisah ini, merupakan cerita oleh seorang Duta Vivix Puan Azma yang memberikan emak beliau VIVIX selepas mata emaknya mengalami masalah saraf.

Pada mulanya saya salah faham, bila mana Azma share muka emaknya sebelum dan selepas. Saya sangkakan yang selepas tu si anak. Rupanya yang selepas itu lah adalah emak Azma sendiri, Puan Azizah.

Serius memang jauh berbeza. Nampak lebih fresh, sihat bertenaga, ceria dari sebelumnya.

So, saya temuramah Azma history Puan Azizah untuk mendapatkan kesahihan cerita.

Kongsi Puan Azma :

" Emak saya penghidap Asma yang sangat teruk sejak dari kecik lagi.

Selepas itu, sibuk uruskan anak-anak yang ramai (8 orang), keluarga pun agak susah dulu. Jadinya, pemakanan pun faham la macam mana kan. Jadi, muka mak nampak tua, cepat kena serangan Asma kalau buat kerja lebih sikit. Tiap-tiap bulan bertabung-tabung inhaler kami belikan untuk mak.

Nak dijadikan cerita, bila saya dah mula ambik shaklee pada April 2017 dan saya sendiri dah rasa shaklee effect, saya start bagi mak makan Shaklee.

Saya bagi emak Vivix dan Omega Guard pada Mei 2017, yang mana bulan ni juga arwah abah meninggal.

Sebelum abah meninggal, emak kena sakit kaki yang membengkak sampai tak boleh nak berjalan. Terpaksa pakai pampers sebab tak boleh nak berjalan ke tandas. Sangat-sangat teruk keadaan mak pada masa itu. Sedih, sebak saya sebagai seorang anak mengenangkan keadaan emak.

Alhamdulillah.

Selepas hari tu, emak jarang sangat kena Asma. Inhaler pun dah tak kerap beli untuk mak.

Then, stok Shaklee terputus sekejap.

Pada Mei 2020 (Bulan ini), pada puasa pertama, selepas sahur mak kena serangan saraf mata sampai mulut mak jadi senget. Emak cakap nak mengunyah makanan dan minuman pun agak susah. Allahu Akhbar.

Saya yang di Sabah jadi tak senang duduk bila ingat emak yang jauh di Negeri Sembilan. Dalam keadaan virus Covid-19, melanda negara kita, tak boleh balik, tak boleh jenguk emak. Tambah kes virus di Sabah pun tinggi, di ngeri semblian pun sama.  Apa lagi saya sebagai seorang anak boleh lakukan dari jauh?


Saya dan adik-beradik ikhtiar belikan emak Set Kesihatan Saraf Vivix, Ostematrix, Omega Guard dan B Complex.

Dan alhamdulillah, tak sampai 2 minggu kesihatan mak bertambah baik dan bila video call dengan mak.. Dah boleh nampak mulut mak dah tak senget.


Alhamdulillah, Alhamdulilah, syukur kepada Allah.

Saya nekad untuk teruskan bekalkan VIVIX kepada emak setiap bulan tanpa miss."

Haa ! ini baru satu.

Jom ! tengok kes kat bawah ni pulak.


Seorang customer belikan VIVIX untuk emak yang terlantar tak boleh bangun dan berjalan. Selepas seminggu dah boleh bangun berjalan. Cepatnya kesan kan.

Ini bukan produk biashe biasher.

Yang bawah ni, pun power jugak resultnya.

Result selepas 2 minggu amalkan Vivix.
Result selepas 2 bulan amalkan Vivix.

Kenapa mudah sangat VIVIX selesaikan masalah kesihatan ramai orang?

Sebenarnya dalam VIVIX ada kandungan Polifenol dan Resveratrol yang tinggi antioksidan. Dan kalau korang nak tahu Polifenol ni 10 kali ganda lebih power dari Resveratrol. Ia membantu repair sel-sel kita yang rosak sehingga ke peringkat DNA Sel. Not wonder lah siapa yang minum Vivix nampak lebih muda, lebih sihat dan bertenaga. 


Korang nak hadiahkan VIVIX untuk emak ayah, pasangan dan juga diri sendiri? Jom ! whatsapp KINAH : 019-916 4276 untuk uruskan order. In Shaa Allah korang akan start fall in love sampai bila-bila.


1 comment:

Marsya said...
This comment has been removed by a blog administrator.

Post a Comment