Sunday 10 May 2020

30 TANDA-TANDA BADAN PERLUKAN KALSIUM DAN MAGNESIUM SHAKLEE

Hari ini saya nak berkongsi dengan anda semua 30 tanda-tanda badan seseorang kekurangan Kalsium dan perlukan Kalsium terbaik yang lengkap dari Shaklee.


Bagaimana memilih Kalsium yang lengkap dan terbaik? Anda boleh klik baca di sini.

Ha ! dah tahu apa itu Kalsium dan cam mana nak pilih Kalsium.. jom ! kita check tanda-tanda di bawah ini :
































Banyak kan, tanda-tanda buruk bila kalsium dalam badan seseorang itu mula merosot kan. Saya sendiri boleh dikatakan 20/30 pernah mengalaminya sebelum amalkan Kalsium Shaklee. Walau umur baru masuk awal 30-an, tapi tahap kesihatan saya macam orang tua taw. Hehehe.

Zaman saya study dulu, saya memang tidak titik beratkan kesihatan. Selalu stay up sehingga lewat malam dan tidur di atas lantai simen yang sejuk. Orang tua-tua kata, tak elok untuk hari tua.

Hurmm.. betul lah tu. Dah masuk 30-an mula terasa sakit sana-sini.

Kita tak nampak sekarang kalau berusia 20-an. Masuk je, 30-an mungkin anda mula rasainya atau bila dan start mengandung dan beranak kecil. Satu-satu nikmat sihat Allah tarik.

So, jika anda ada tanda-tanda di atas tadi nasihat saya amalkan lah Kalsium minima 1000mg per day. In Shaa Allah, anda akan dapat Shaklee effect sepantas bangkit dari tidur.

Nak Kalsium Ostematrix Shakee? Serendah RM61.25 SAHAJA. Nak lagi jimat, boleh join ahli, RM35 SAHAJA. Whatsapp Kinah : 019-916 4276 untuk details order.

Stock Terhad sejak PKP,
Nak order, kena bertindak cepat.


Sakinah Mat Said
019-916 4276,
Stay Safe,
Stay Healthy.

No comments:

Post a Comment