Wednesday 29 April 2020

VIVIX PENAWAR KENCING MANIS DAN PENYAKIT KRONIK

Beberapa tahun lepas (2014), saya mencari apa penawar untuk merawat penyakit Kencing Manis arwah ayah yang pada ketika itu keadaan ayah sangat meruntun jiwa. Saya dan adik-beradik cuba sedayanya membantu yang terdaya.

Memandangkan kencing manis ayah dah tahap kaki luka dan melarat, dugaan nak menjaga memang sangat mencabar. Ayah tak boleh berjalan seperti orang normal. Perlu diangkat untuk ke bilik air.

Alhamdulillah, ayah dikurniakan anak-anak lelaki yang ramai dan dah besar untuk mengurus ayah. Tenaga lelaki takkan mampu melawan kudrat seorang wanita seperti saya dan juga emak.

Apa yang boleh saya lakukan doa, dan usahakan untuk pulihkan sakit ayah.

Siapa yang ada emak ayah, yang kencing manis pasti faham apa rasa dan apa ujiannya.

Kami beli macam-macam suplemen ada yang minum ada yang titis. Dressing memang wajib buat kalau dah level luka tak sembuh-sembuh.

Namun, sehingga ke nafas ayah terakhir saya tidak jumpa penawar. Tetapi, pencarian saya tidak berhenti di situ. Saya teruskan mencari sebab emak pun ada kencing manis.

Alhamdulillah, dengan izin Allah saya berjumpa Produk Shaklee penghujung Ogos 2014. Selepas beberapa bulan arwah ayah meninggalkan kami semua.

Saya mula berikan emak Set Kencing Manis, selepas saya sendiri dapat kesan yang positif amalkan Set Slimming Shaklee.

Resultnya boleh dilihat dalam gambar di bawah. Dan saya kongsikan juga result pesakit-pesakit kencing manis yang lain.

Ini result Blood Sugar emak selepas amalkan VIVIX secara consistent. Anda boleh baca kisah emak di sini.






Jika anda sedang lalui apa yang saya pernah lalui suatu ketika dahulu, boleh ikhtiar dengan Vivix Shaklee. In Shaa Allah ia sangat membantu.

Di bawah ini pula, testimoni mereka yang mempunyai masalah Slip Disc L5 S1 yang ambil VIVIX sebagai non-members selama 2 tahun. Sebaik, si isteri tahu tentang kelebihan menjadi ahli, baru lah sign up members dan sehingga hari ini amalkan VIVIX untuk rawat suaminya yang Slip Disc.




Yang ni pula, testimoni masalah-masalah lain juga sembuh asbab pengambilan VIVIX secara consistent.
















So, sekiranya anda ingin dapatkan VIVIX untuk kesejahteraan dan kesihatan anda atau kedua orang tua anda, boleh hubungi saya dengan segera (SAKINAH : 019-916 4276) sementara stock masih ada dan Promosi Jimat RM273++ bagi langganan twin pack hari ini.


#AlFatihahUntukArwahAyah
#CoronaMeragutNyawaPesakitKronik
#PKP
#StayAtHome
#StaySafe
#VivixShaklee

No comments:

Post a Comment