Sunday 16 April 2023

PELUANG DAPATKAN EXTRA INCOME DENGAN INSENTIF SHAKLEE MALAYSIA TAHUN 2023

Berita baik untuk semua rakyat Malaysia, peluang dapatkan extra income terkumpul 4k-6k dalam masa 3 bulan berturut-turut dengan Insentif Shaklee Malaysia. Siapa Nak? Jom! baca posting saya ini.

Untuk makluman anda, bulan April adalah merupakan new cycle bagi setiap tahun untuk BISNES ONLINE SHAKLEE. Dan baru-baru ini, Shaklee telah mengumumkan satu Program Insentif Kelayakkan Bonus yang sangat-sangat lumayan.

Ya lah, kalau dapat Bonus Raya RM300 – RM500 pun kita dah rasa bersyukur, ini kan pula amount RM4000 ke RM6000. Bukan jumlah yang sedikit tu. Sangat banyak.

Terutama di zaman kemelesetan ekonomi dunia selepas 3 tahun pandemik covid-19. Perbelanjaan semakin lama semakin meningkat kerana nilai ringgit yang sangat rendah. Dengan nilai RM100 kita hanya mampu membeli beberapa lauk-pauk sahaja untuk tempoh kurang seminggu bagi keluarga sederhana besar, yang menetap di bandar-bandar. Ini belum cerita lagi bab perbelanjaan harian, yuran bulanan persekolahan anak-anak, upah pengasuh, bas sekolah setiap bulan, ulang-alik kerja, bayar tol, minyak dan banyak lagi.

Satu kesyukuran terbesar jika kita ada extra income RM4000 setiap bulan dari hasil BISNES ONLINE INSENTIF SHAKLEE ini tanpa menjejaskan kerja hakiki kita di pejabat. Jangan cakap 4 ribu, 6 ribu kalau dapat dua ribu ringgit pun dah satu rahmat taw. Betul, betul.

So, bagaimana caranya untuk anda dapatkan extra income 4K-6K melalui Insentif Shaklee ini?

  1. Daftar ahli terlebih dahulu di sini https://www.shaklee.com.my/joinnow?sid=1168494
  2. Buat pembelian mana-mana Produk Shaklee Terbaik paling minima RM350 dalam satu order, anda layak join with Free Membership and Free Shipping
  3. Atau membeli keahlian serendah RM35 sahaja untuk melayakkan anda menjadi Shaklee Independent Distributor (SID) yang sah
  4. Selain itu anda boleh sign up new members dengan melanggan Set Promosi Shaklee yang terkini seperti Set Rahmah serendah RM99 sahaja with Free Membership
  5. Oh! ya pastikan minima usia anda semasa mendaftar adalah 18 tahun.

Untuk makluman anda, Program Insentif Shaklee menawarkan bonus minima RM1500 setiap bulan bagi ahli yang sedia ada atau ahli yang baru mendaftar pada bulan April ini.

Ini adalah graf pendapatan minima yang anda boleh peroleh melalui Bisnes Online Shaklee
Ini adalah graf pendapatan minima yang anda boleh peroleh melalui Bisnes Online Shaklee

Apa yang Ahli Baru perlu buat untuk memastikan anda layak berada dalam Program 3 bulan Insentif Shaklee bermula April, Mei dan Jun 2023?

First selepas mendaftar ahli, anda kena Rank Up sebagai New Supervisor dengan minima Group Sales 10K dalam masa sebulan. Bagaimana nak buat sales jika tiada pengalaman? Hubungi saya untuk bantu daftar dan guide anda sehingga berjaya.

Dalam masa yang sama, anda mengajak lebih ramai rakan-rakan dan kenalan join program ini juga. Mereka pun layak dan anda lebih daripada layak.

Program Insentif Shaklee ini sangat adil. Andai kata rakan-rakan anda yang merupakan Team Bisnes dalam kumpulan anda berjaya, ini bermaksud anda juga turut berjaya sama-sama. Yang penting, usaha, yakin dan percaya.

Semakin besar dan ramai team bisnes, income anda pun akan semakin besar dari jangkaan. Kerana Bisnes Online Shaklee ini infiniti, tiada had.

Ahli lama yang sedia ada pula bagaimana?

First, pastikan anda merujuk kepada your upline yang terdekat. Beritahu mereka anda berminat grab peluang Insentif yang Shaklee tawarkan. Tidak kisah sama ada sebelum ini anda adalah seorang yang makan produk Shaklee sahaja atau tidak pernah buat bisnes shaklee.

Selagi mana keahlian anda masih aktif, anda layak join this program.

Bagi mereka yang pernah Rank Up, anda perlu effective at least sebagai Supervisor dengan syarat minima yang telah ditetapkan (Anggaran Group Sales dalam 8K).

Seterusnya apabila anda telah berjaya capai syarat bulan pertama, anda perlu kekal effective atau Move Up Rank untuk dua bulan berturut-turut, iaitu Mei dan Jun 2023. Anda bukan sahaja mendapat extra income RM1000 – RM2000 sebulan, Shaklee akan membayar kepada anda extra lagi RM600 selepas officially tamat program INSENTIF SHAKLEE pada bulan Jun 2023. Bukan itu sahaja, banyak lagi bonus tambahan yang Shaklee tawarkan terutama untuk mereka yang berjaya membentuk Team Bisnes Leaders yang hebat dan besar.

Antaranya Program ini boleh menyumbang kepada kelayakkan anda mencapai Car Insentif Rewards Shaklee dan Trip Percutian Rewards Shaklee Regional Royal Caribbean Cruise Spectrum of The Seas terbesar di Asia yang akan membawa anda jelajah Singapura, Penang dan Phuket serta Insentif Trip International ke bandar-bandar sekitar Osaka, Nara dan Kyoto, Japan.

Insentif Trip Bisnes Online Shaklee 2024
Insentif Trip Bisnes Online Shaklee 2023/2024

Amacam best tak? Dah nampak jalan selepas buntu mana nak cari extra income tanpa jejas pekerjaan hakiki. Siap boleh fight untuk pakej percutian mewah lagi.

Mungkin ada yang tertanya-tanya, boleh berjaya ke? Dan yang penting, boleh percaya ke dengan sharing saya ini.

Okey saya faham. Anda risau. Sebab itu saya telah menulis beberapa posting sebelum ini yang dapat menjawap kepada kerisauan anda. Klik baca posting di bawah :

  1. Shaklee Bisnes Online Terbaik di Malaysia
  2. Meriah dan seronoknya Bisnes Shaklee
  3. Kenapa Pilih Shaklee? Suplemen Terbaik di Malaysia
  4. 9 Sebab Community Bisnes Shaklee Best

So, berminat nak buat Bisnes Online Shaklee? Anda jangan terlalu lama berfikir. Jalan terbaik adalah buatlah solat Istikharah mohon petunjuk jawapan kepada Allah SWT Yang Maha Memberi Rezeki dan Mengurniakan segala Kekayaan.

Bagi Muslim, kita ada Allah Yang Maha Kaya buat apa nak risau dan takut jika dengan buat Bisnes Shaklee dapat bantu anda jadi lebih kaya dan senang. Dengan buat Bisnes Shaklee dapat capai segala impian-impian anda, dapat membahagiakan orang-orang yang anda sayang.

Dan yang penting, dengan buat Bisnes Shaklee anda dapat menyumbang kepada pembangunan ekonomi, sosial dan agama melalui sedeqah dan zakat. Anda dapat mengurangkan jurang pendapatan di antara rakyat Malaysia daripada B40 kepada M20 dan T20.

Tangga Gaji mengikut Kumpulan sasaran B40 M20 T20

Ia jauh lebih baik dari kita meminta-minta kepada orang lain, meminjam sana-sini. Akhir bulan, garu kepala. Dan yang lagi parah saya tidak suka sebutkan ini.

Hari ini kita mendengar terlalu banyak berita-berita membunuh diri ; terjun bangunan, terjun jambatan, suami bunuh isteri, isteri gantung diri meninggalkan anak-anak yang masih kecil dan tak tersenarai di luar kawalan kita. Sedikit sebanyak kes-kes seperti ini adalah berkaitan dengan masalah kewangan yang serius di kalangan rakyat Malaysia. Saya pernah berada dalam fasa kesempitan diuji dengan masalah kewangan dan depress. Saya sangat faham.

Jiran rumah lama saya pernah hampir mati sebab menggantungkan diri semasa PKP. Syukur ada yang sedar semasa beliau nak gantung diri di dalam rumah. Sedih sangat. Ia bukan perkara yang biasa bila kita menghadapi masalah kewangan. Ia mampu mengganggu jiwa dan emosi mereka yang sedang melaluinya.

Jadi ini lah salah satu jihad saya membantu rakyat Malaysia terutama kaum-kaum wanita, golongan ibu untuk berdikari, ada pendapatan sendiri atau extra income walau anda sedia mempunyai pekerjaan. Lain orang lain kenkangan dan ujiannya.

Ada yang ada pekerjaan tetapi tiada masa bersama keluarga. Ada yang ada pekerjaan tetapi tiada jaminan berstatus kekal. Bila-bila masa sahaja akan ditamatkan kontrak. Ada yang ada pekerjaan tetapi tidak cukup menampung perbelanjaan bulanan.

Adakah anda antara orangnya? Team kami ada menyediakan Modul Bisnes Gaya Introvert untuk bantu anda yang pemalu dan tiada masa, atau tidak suka terlalu expose di sosial media. Nak tak nak anda memang kena buat Bisnes Secara Online yang lebih menjimatkan masa tanpa perlu bergerak dari satu tempat ke satu tempat hanya di hujung jari. Terutama buat mereka yang bekerja tidak mahu mengganggu waku kerja harian.

Berminat? Jom! daftar dan hubungi saya di sini ; Coach Bisnes Anda Sakinah (Klik daftar).

Sekian, wassalam. Sehingga berjumpa semula di lain entry.

#NextLevelBlogging #blogmegashaklee #projekblogmega2 #shakleethrive2023 #shakleethriumph2023 #SetRahmahShaklee2023


No comments:

Post a Comment