Wednesday 5 April 2023

VITAMIN KULIT SIHAT CANTIK HILANGKAN JERAWAT HARGA RAHMAH

 
MasyaAllah, bulan ni Vitamin Kulit Sihat Cantik tersangat-sangat lah murah, mampu milik untuk seluruh peringkat usia, remaja mahupun wanita yang sukakan kepada kecantikkan. Wanita ni sudah sinonim suka menjaga penampilan diri. Biarlah rupa tidak menawan seperti bidadari, tetapi kulit wajah yang sihat dan bersih itu adalah wajib. Kerana ia akan membina keyakinan di dalam diri setiap insan bergelar wanita.

Betul, betul.

Namun bukan semua orang membesar dengan kulit yang sihat tanpa masalah. Kebiasaannya apabila kita sudah mula datang period, di saat itu lah muncul nya jerawat-jerawat kasar, jerawat batu, jerawat pasir, kulit gelap tidak sekata. Sudah ikhtiar macam-maca usaha tapi tetap tidak berhasil. Lagi parah bila ada sesetengah kulit wajah yang makin berminyak, tak kurang jugak yang mula berjeragat teruk dengan bintik-bintik hitam.

Selain itu, ada juga kulit yang terasa gatal, nak menggaru je kerjanya. Pastu nak memicit jerawat. Ditahan-tahan pun tak hilang jugak. Ikutkan tak boleh picit, tak boleh garu. Sebab kulit wajah kita adalah kawasan yang sangat sensitive, yang mana boleh meninggalkan parut dan menjadi makin teruk.

Sungguh kita akan merasa sangat malu. Hilang keyakinan diri. Terasa tidak mahu bersosial berjumpa rakan-rakan dan saudara-mara. Tambahan tak berapa lama lagi kita semua akan menyambut hari raya Puasa. Malu dan terus malu membuatkan kita sangat down. Buruknya muka, breakout teruk sehingga kadang ada suara-suara 'biawak' yang berbunyi memerli tidak senang hati.

Saya faham tu. Bersabar dan bertabahlah wahai wanita dan anak-anak remaja yang sedang membesar menjadi dewasa. Saya pun tidak berkecuali dari diuji kulit muka yang bermasalah, kusam teruk bertahun-tahun. Anda boleh baca di sini.

So, jangan risau Shaklee ada Vitamin Kulit Sihat Cantik dengan harga Rahmah, Harga Mampu Milik serendah RM99 sahaja, guys. Korang klik baca di sini Promosi Vitamin Rahmah Shaklee.

Ok, untuk kali ni saya nak kongsikan beberapa FeedBack pengalaman mereka yang telah mengamalkan Vitamin Kulit Sihat Cantik ini seperti di bawah :

Anak Kak Lina Kembali Yakin Selepas Consistent 6 Bulan Mengamalkan Vitamin Kulit Sihat Cantik ;

Ini adalah Anak Kak Lina yang telah berjumpa Pakar Kulit 3 tahun sebelum mencuba Vitamin Kulit Shaklee. Then Pakar memberi Antibiotik untuk hilangkan masalah jerawat anaknya. Jerawat memang hilang tetapi bila stop Antibiotik, jerawat naik makin banyak. Kecian kan.

Ini pula kisah Kakak Dina Anak Kak Nor Dah Kurus dan Cantik dengan Vitamin Kulit :


Kakak Dina dah settle bahagian dia. Dua pasang baju kurung untuk raya kali ni. Pilih-pilih klik order. Maklumlah dia dah pakai size model sekarang. Dari XL ke S kadang-kadang XS bergantung kepada design. Kalau dulu takde peluang nak beli online, memang tak kena dengan ukuran badan dia. Memang ibu akan upah tailor jahit.

Kalau korang nak tahu, kakak Dina ni chubby dari kecik. Comey sungguh. Tapi bila dah besar ia menjadi masalah buat diri dia. Dia jadi tak confident, malu dan nak ajak bergambar bukan main susah.

Sejak konsisten ESP tahun 2018, dia sendiri dapat rasa kesan kat dirinya menjadikan dia tambah nekad untuk kurangkan berat badan. Akhirnya dia berpuas hati dengan berat dia sekarang. Nampak dia sekarang “menjadi diri dia” lebih confident dan ternyata dia sangat gembira.

Satu lagi vitamin yang jadi kawan baik dia, Vitamin C. Masalah jerawat yang dia tanggung sejak sekolah dah semakin baik. Kulit wajah dia dah jadi lebih mulus tanpa jerawat. Ehhh! sebagai mak mestilah kita happy tengok anak kita cantik dan happy. Alhamdulillah.

Seterusnya, result Tasnim selepas sebulan amalkan Vitamin Kulit Sihat Cantik Shaklee.

Dan untuk feedback pengguna keempat bagi entry kali ini, saya kongsikan kisah Puan Ekin pula.


Gambar ini diambil pada tahun 2018, belum pernah lagi cuba Set Cantik Shaklee time ni. Ekin selalu terima ayat ni "Alah kulit ko tak teruk sgt bolehlah, tak ada jerawat besar dan tak ada parut sana sini."

Walau Ekin tak ada masalah kulit yang teruk macam jerawat atau parut pun, korang ingat seronok ke kulit kusam camni? Super keringnya sampai boleh main kopek-kopeklah, pakai moisturizer apa pun tak jalan time tu.

Bab pori-pori super besar tu berat lagi bahu memikul. Pakai foundation pun rasa tak smooth dan rasa tak yakin nak make up lagi. Dah tentu-tentu lah nampak macam orang sakit kalau tak make up langsung.

Ingat larat ke nak cover hari hari pakai makeup? Duk fikir cam mana nak dapatkan kulit yang cantik and glow walau tanpa bantuan make up. Dalam masa yang sama, waktu tu Ekin anti-suplemen.

Akhirnya buang ego, cari info sikit bab suplemen Shaklee and now my skin result. Since 2018 consume Set Cantik Shaklee ni. Alhamdulillah, semua dengan Izin Allah. Tq Shaklee sebab keluarkan produk yang selamat, semulajadi dan berkesan.

Now keluar mana-mana pun kadang just pakai Youth Toner + Youth Moisturizer je. Kadang add on dengan Youth BB Cream. Love sangat dengan my skin sekarang"

Haa! Cam mana sekarang? Adakah anda dah kembali yakin selepas melihat dan membaca kisah-kisah mereka yang telah mengamalkan Vitamin Kulit Sihat Cantik Shaklee ini? Jika ya, Alhamdulillah.

Kita masih ada harapan untuk perbaiki masalah kulit wajah sebelum raya kan.

Untuk dapatkan Vitamin Rahmah serendah RM3.30 bagi setiap hidangan lengkapnya, anda boleh direct hubungi saya Sakinah : 019-916 4276 di sini. Saya akan bantu anda kembalikan keyakinan diri dan kelihatan berseri-seri di hari raya nanti.

Ok, sehingga kita berjumpa di entry lain pula.

Sekian, wassalam.

#NextLevelBlogging #blogmegashaklee #projekblogmega2 #shakleethrive2023 #shakleethriumph2023 #SetRahmahShaklee2023



No comments:

Post a Comment