Thursday 30 April 2015

IMKK MUNG TUNGGU AKU DATANG !!

Assalamualaikum wbt..

SMS doakan semoga sahabat Cinta Hati Sakinah semua berada dalam rahmat dan berkat Allah dunia dan akhirat. 

Aaminn..

Syukur, Alhamdulillah.

Disaat ini, saya sedang berpusu-pusu beratur untuk masuk ke dalam dewan Seminar Intensif Magnet Kekayaan dan Kejayaan (IMKK) di Wisma MCA, Jalan Ampang, Kuala Lumpur.

Suatu mimpi yang indah.

Namun ianya bukan lagi mimpi.

Tetapi, realiti yang harus saya hadapi.

Salah satu impian saya hampir tercapai.

Syukur kepadaNya yang menjadi diri ini kuat dan terus kuat untuk keluarga dan mereka-mereka yang memerlukan khidmat bakti saya dalam perniagaan online.

Alhamdulillah.

Hari ini, adalah hari kedua saya bersiaran dari wisma MCA.

SIAPA INSAN BERTUAH BERSAMA SAYA

Haa..cam percaya tak percaya je.

Saya bersama dengan emak dan ayah Master MariaFirdaus sekarang.

Tak dapat jumpa anak.. jumpa emak pun jadi, lah.

Hehehe.

InsyaAllah, akan tiba masanya saya berjumpa dorang.

Always keep Doa dan LUA.

So, saya tak sabar sebenarnya nak jumpa dan sedut aura dari rakan-rakan Empayar MariaFirdaus.

Semalam, dah jumpa 2,3 orang. Banyak ilmu yang mereka kongsikan walaupun jadual sangat padat.

Ok,

Nantikan, update saya seterusnya mengenai IMKK nanti.

Ini hanya intro sebelum saya kongsikan dengan sahabat semua kisah sepanjang seminar nanti.

Sahabat doakan saya, yer.

Mudah-mudahan seminar ini memberi 1001 perubahan titik permulaan saya dalam dunia pernigaan yang lebih advance.

InsyaAllah.

SMS sentiasa mendoakan anda semua sentiasa berbahagia dan berjaya walau di mana jua berada.

If, terkenal.. terjumpa SMS kat luar. Tegur-tegurlah..

Hahaha.

Perasan retis, pulak.

Ala.. Gurau, je.

Thanks always reading.

Sekian, wassalam.
Salam Sayang, Salam Bahagia.


"Think Positive & Keep Smiling, Home Sweet Home."
Ingin menjana pendapatan 3, 4, 5 angka sebulan dengan hanya duduk di rumah? 
Hubungi Cinta Hati SMS 
019-916 4276 [ Call, SMS, WhatsApp, Telegram ]
sakinahmatsaid@gmail.com

No comments:

Post a Comment