Wednesday 7 September 2016

TIPS SIHAT CREW NECK SAKINAH : AUDIT LEMAK 3


TIPS SIHAT CREW NECK SAKINAH : AUDIT LEMAK 3

Sambungan dari AUDIT LEMAK 2 (Click jika anda belum baca).

Selepas 2 bulan, ketika santai petang, laki bini menonton TV sambil menjamu hidangan Banana cheese Leleh di atas meja bersama seteko teh tarik paling power.

Si suami bertanya kepada si isteri,

Si suami : "Yang.. cam mana slimMOOD awak tue?

Saya tengok bukan main berselera awak makan lately."

Si Isteri : "Amboi.. awak perli saya, ye?

Entah, lah bang.. saya tengok, tak de beza pun.

Abang tengok lah nie.. abang buat buat tanya pulak. Huhuhu.

Menyesal saya.. duit habis banyak dah taw, tapi badan cam ni jugak."

Si suami : "Hurmm.. ye lah, awak.

Saya dah cakap, awak tak nak dengar. Nak jugak cuba.

Tak pe, lah. Terima lah hakikat badan kita dah macam nie.

Tak boleh kurus, lagi macam dulu.

Saya tetap sayang awak. Tak yah pening-pening nak diet, nak pecah lemak."

Si Isteri : "Ye lah abang.. Abang tak kisah.

Saya ni ah.. nak bawak diri pun mengah. Tercungap-cungap naik tangga.

Awak relax lah. Sebab awak keding je.

Tu mak cik gemuk sebelah rumah, asyik perli je saya.

Sampai naik bernanah je telinga.

Dia cakap, kecian awak dapat bini gemuk macam saya. Huhuhu.."

Si suami : "Ok, dah dah. Biarkan mak cik tue."

Nampaknya, itu lah kesudahan slimMOOD gara-gara bengang dengan mak cik gemuk sebelah rumah.

Anda nampak masalah yang berlaku di sini?

(Sila baca entry saya yang bertajuk AUDIT LEMAK 1 & AUDIT LEMAK 2, supaya anda lebih faham).

Bersambung..

P/s : Tak boleh pepanjang sangat, nanti bosan. So, kita pendek-pendek kan je.

Fat Burn! Muscle Build!
Fast Action! Fast Result!

WhatsApp, Sakinah : 019-9164276.
Agen & Crew Now Everyone Can Kurus (NECK).

No comments:

Post a Comment