Tuesday 27 June 2023

TESTIMONI RESVIVIX UNTUK KULIT CANTIK

Ramai yang sukakan kepada kulit yang cantik, sihat dan tiada masalah. Ia akan membuatkan diri seseorang itu lebih berkeyakinan tinggi. Namun bukan semua dilahirkan terus cantik, terpelihara.

Dewasa ini, terdapat banyak tips dan rahsia-rahsia untuk kekal cantk. Tetapi hari ini saya nak berkongsi Testimoni ResVivix dan Vivix Shaklee untuk kulit cantik supaya dapat membantu kembalikan keyakinan diri anda berhadapan dengan orang tersayang dan sekililing.

Amacam best tak, jika ada solusi untuk masalah kulit yang sudah bertahun-tahun anda hadapi?

ResVivix Shaklee Vivix Shaklee

Sebelum saya pergi lebih details, di bawah ini saya kongsikan Tips Cantik yang akan membantu anda kekal nampak awet muda, elak tua sebelum usia :

  • Pastikan anda melakukan rutin harian pembersihan wajah menggunakan Skincare Organik yang selamat dan berkesan. Kerana setiap hari wajah kita terdedah dengan persekitaran udara yang kurang sihat dan tidak bersih.
  • Bagi mencegah dah mengelak kulit sunburn dan berjeragat, wajib pakai UVA + UVB Protection seperti Cream Age Defense Moisturizer SPF50 walau di luar bangunan atau di dalam bangunan.
  • Lakukan senaman secara berkala at least 30 minit setiap hari untuk bantu lancarkan peredaran darah, elak stress dan dalam masa yang sama anda dapat tingkatkan kulit kesihatan kulit wajah tetap lebih anjal dan tegang.
  • Amalkan pemakanan sihat yang mempunyai fungsi anti-Aging seperti ResVivix Shaklee dan boleh follow 3 amalan gaya hidup sihat di bawah ini.

3 Amalan Gaya Hidup Sihat Terkini

Jadi, mulai hari ini mari sama-sama kita perbaiki untuk melambatkan proses penuaan dan masalah kulit yang ketara.

TESTIMONI RESV SHAKLEE DAN VIVIX SHAKLEE

Untuk makluman anda Res Vivix Shaklee dan Vivix Shaklee adalah 2 items dan fungsi yang berbeza. Walau ia ada persamaan tetapi ia tetap ada perbezaan yang mana, Res Vivix Shaklee sesuai untuk mereka yang ingin mantain kesihatan. Manakala Vivix Shaklee sesuai untuk anda yang mempunyai isu masalah kesihatan yang kronik.

Namun jika ditanya yang mana lebih bagus, saya hanya dapat berikan penerangan secara asas sahaja di sini. Kerana keadaan kesihatan setiap orang tidak sama. Untuk lebih clear boleh direct whatsapp saya, Sakinah Shaklee : 019-916 4276.

Kalau anda cuma ingin mantain kesihatan, awet muda, nak mudah cara penyimpanan, travel friendly, boleh ambil Res Vivix Shaklee yang disediakan dalam bentuk soft gel.

Tetapi seandainya anda mempunyai masalah kesihatan kronik dalam masa yang sama ingin reverse aging, awet muda ambil lah Vivix Shaklee.

Then, ada juga yang bertanya :-

“Boleh tak kalau saya ambil kedua-duanya?”

Jawapan saya :-

“Boleh dan lebih digalakkan serta lebih baik untuk meng optimunkan kesihatan kulit dan dalaman badan anda secara menyeluruh.”

Di bawah ini saya kongsikan Testimoni pengguna yang mengamalkan Res Vivix dan Vivix Shaklee :

Testimoni Kulit Cantik lain lagi :

Saya ada berita baik untuk anda. Bulan ini, kita ada Promosi ResVivix Shaklee Murah, Jimat dan Berbaloi-baloi untuk anda grab.

Berminat, untuk mencuba ResVivix dan Vivix Shaklee? Whatsapp saya segera : Sakinah Shaklee. Atau anda boleh direct puchase di link express ini, register keahlian shaklee percuma untuk dapatkan harga istimewa dan tawaran menarik.

https://www.shaklee.com.my/joinnow?sid=1168494

Nak beli produk Shaklee di branch berdekatan anda, boleh mendaftar menggunakan No. ID saya : 1168494 (Sakinah Mat Said) sebagai introducer anda. Kerana di branch nanti, staff akan minta ID No. untuk membuat order.

Nak jana pendapatan tambahan dengan Bisnes Shaklee 3, 4 atau 5 angka setiap bulan? Hubungi saya : Your Trusted Bisnes Leader.

Testimoni pengguna Vivix selepas 3 botol

Semoga penulisan ini dapat membantu menyelesaikan masalah kesihatan kulit wajah anda dan juga keluarga anda. Kongsikan kepada orang sekeliling jika anda rasa bermanfaat. Dan semoga kita sama-sama dikurniakan seribu kebaikan. In Shaa Allah.

Ok, sehingga kita berjumpa lagi di lain entry. Sekian, Wassalam.

#kursusspamurah #spashaklee #mobilespa #mobilespamalaysia #kelasspaonline #NextLevelBlogging #blogmegashaklee #projekblogmega2 #shakleethrive2023 #shakleethriumph202#SetRahmahShaklee2023 #ResVivixCampaign #testimonishaklee #sakinahshaklee #shakleekualaterengganu


No comments:

Post a Comment