Wednesday 7 June 2023

WANITA BUAT DUIT DENGAN BISNES MOBILE SPA BOTG

Saya masih ingat lagi pesan arwah Emak Mertua, walaupun kita dah berkahwin jangan bergantung harap kepada suami. Sebagai wanita kita kena berdikari. Tak kisah lah bekerja atau berniaga. Sebab kita tidak tahu sampai bila Allah pinjamkan suami untuk kita. Lagipun, kita ada Emak Ayah, adik-adik yang masih belajar. Jadi, Wanita Buat Duit hari-hari itu normal.

Mula-mula saya merasa kata-kata nasihat Emak Mertua seolah-olah saya ni duk mengharapkan duit anak dia. Hehehe. Lama kelamaan saya boleh hadam dan terima. Cuma cara saya bukan bekerja makan gaji. Arwah Emak Mertua nak saya teruskan mengajar seperti sebelum kahwin. Nanti senang boleh beli rumah dan hidup lebih terjamin.

Tidak dinafikan bekerja makan gaji ni lebih menjamin pendapatan tetap. Tetapi, ujian perjalanan hidup saya berbeza. Sangat mencabar untuk mendapat status tetap, eventough status kontrak. Ada orang kontraknya sentiasa diperbaharui. Pengalaman saya sendiri, banyak mainan politik, gaji dibayar lambat, ada yang tidak suka kita lebih daripada mereka. Inilah rencah dalam kerjaya makan gaji saya. Semuanya tiada jaminan masa depan yang cerah.

Saya terima dan redha serta teruskan perjuangan dengan menceburi bidang bisnes. Sebenarnya kita kena percaya dengan konsep rezeki. Jika dulu saya takut hilang pekerjaan kerana risaukan rezeki nak bantu Emak Ayah dan adik-adik. Tapi saya lupa yang memberi rezeki itu adalah Allah SWT, Allah Ya Razak. Setiap hamba-hambaNya telah ada rencana rezeki mereka.

Saya percaya dalam rezeki kita ada rezeki orang lain. Kita adalah perantara dan pemegang amanah asbab rezeki tersebut. Jadi tidak perlu risau rezeki banyak nanti jadi lupa diri. Ada orang takut nak jadi kaya sebab takut lupa diri.

Cuma kita sebagai hambaNya haruslah berdoa dan berusaha untuk rezeki tersebut. Tiada rezeki yang datang bergolek. Jika telah tersurat rezeki kita di situ, ia takkan ke mana. Lambat atau cepat pasti dapat, pasti berjaya. Andai bukan rezeki kita, usahalah bagaimana pun ia takkan kekal lama.

Rezeki itu luas. Bukan wang ringgit semata-mata. Apa yang penting adalah keberkatan rezeki. Dapat sikit kita bersyukur banyak lagi lah kita bersyukur. Banyak khilaf saya dahulu semasa bekerja makan gaji.

Bila saya faham 9/10 sumber rezeki datangnya dari perniagaan, saya mula sedar rezeki Allah itu sangatlah miracle.

That’s why Bisnes Mobile Spa BOTG menjadi salah satu pilihan sumber pendapatan saya sekarang.

Hari ini ramai Wanita Buat Duit dengan pelbagai cara untuk menampung keperluan harian serta sebagai pendapatan utama. Dan Mobile Spa merupakan pilihan bisnes yang mudah, fleksible, high demand serta serasi dengan kebanyakkan wanita yang tidak lari dari perwatakkan yang sukakan kepada kecantikkan dan terapi kebersihan diri.

Alhamdulillah, Mobile Spa BOTG (Beauty On The Go) telah membantu ramai wanita dari pelbagai golongan dan peringkat usia buat duit setiap hari. Ada di antara Alumni Bisnes Mobile Spa BOTG masih tetap meneruskan kerjaya hakiki mereka bahkan ada juga yang terdiri daripada golongan pelajar luar dan dalam negara.

Jadi tiada alasan untuk kita menyatakan susahnya nak buat duit hari ini. Selagi sekeliling kita masih ada wanita, selagi itu demand terhadap Bisnes Mobile Spa sentiasa ada permintaan.

BAGAIMANA BISNES MOBILE SPA BOTG DAPAT MEMBANTU WANITA BUAT DUIT?

Ok, pasti anda dah tak sabar bagaimana Bisnes Mobile Spa BOTG dapat membantu anda buat duit hari-hari atau secara part time. Betul?

Pertama kali saya ingin mengucapkan tahniah kepada anda kerana tekun membaca sehingga ke ayat ini. Terus membaca perkongsian saya ini sehingga ke ayat terakhir jika anda salah seorang yang sedang berusaha mencari peluang jana pendapatan tambahan melalui bisnes Mobile Spa.

Kelebihan Bisnes Mobile Spa BOTG :

  1. Fleksible dan berkonsepkan Mobile atau bergerak.
  2. Anda tidak perlukan kedai fizikal untuk memulakan operasi Spa.
  3. Training one-to-one disediakan sebelum memulakan bisnes.
  4. Anda tidak dibiarkan seorang sendiri kerana ada group support yang berterusan.
  5. Bisnes Spa BOTG ini bukan fokus kepada servis semata-mata, tetapi anda akan didedahkan dengan 6 penjuru income yang sama-sama masyuk! anda tetap peroleh pendapatan walaupun tanpa melakukan servis. Seronokkan.
  6. Anda boleh mempunyai cawangan Spa yang banyak di seluruh Malaysia tanpa mengeluarkan modal. Jadi income anda pun akan menjadi berganda bila banyak cawangan kan.
  7. Anda berpeluang untuk melancong keluar negara secara percuma bersama rakan-rakan Alumni BOTG mengikut syarat kelayakkan yang ditetapkan.
  8. Ada penganugerahan dan pengikhtirafan jugak seperti Anugerah Pekerja Cemerlang (APC) yang selalu menjadi idaman bila bekerja makan gaji. Tetapi dalam bisnes Mobile Spa ni kita tak sebut lah APC. Banyak anugerah-anugerah berserta reward cemerlang menanti anda.
  9. Mana-mana bisnes atau pekerjaan penting untuk ada career development kan. BOTG pun ada juga peluang tersebut. Kita ada event, ada class, ada workshop dan banyak lagi.

Alhamdulillah, best kan. Bisnes Mobile Spa BOTG bukan sekadar bantu wanita buat duit. Bahkan kami bantu angkat martabat career anda sebagai wanita supaya tetap istimewa walau siapa pun anda.

Kalau nak jadi Doktor, Arkitek, Peguam, Accountant dan Pensyarah, Prof Madya atau Cikgu kena ada tauliah dalam bidangnya. Ambil masa bertahun-tahun dan wajib menduduki peperiksaan kelayakkan. Bagi mereka yang terlibat dalam bidang pendidikan tertinggi pula kena menerbitkan jurnal, buat research, tulis thesis, terbit buku dan banyak lah lagi cabarannya.

Ramai suri Rumah, Cikgu-cikgu, Accountant, Engineer, Pelajar, yang buat duit bersama team kami. Ia bukan perkara baru. Dah 8 tahun saya terlibat dalam bisnes Mobile Spa BOTG ni.

Testimoni Wanita Buat Duit Hari-hari dengan Bisnes Mobile Spa BOTG :

Di bawah ini adalah Testimoni Wanita Buat Duit hari-hari dengan Mobile Spa BOTG.

Bisnes Mobile Spa BOTG Kuala Terengganu
First time wanita ini mendapat job 3 orang pelanggan serentak.

First time wanita ini mendapat job 3 orang pelanggan serentak. Macam mana nak handle itu? Actually boleh je. Tiada masalah. Kita ada skill dan tunjuk ajar kepada semua beautician BOTG. Group Support pun ada. Jadi mereka boleh kongsikan perasaan gugup atau mohon tunjuk ajar dari rakan-rakan beautician yang lain.

Tips Bina Bisnes Mobile Spa
Bersedia untuk mulakan servis pelanggan Mobile Spa.

Happy sangat-sangat bila nak servis pelanggan walau RM80. Kerana bisnes ini lebih santai dan mudah dilakukan bila kita berkehendak.

Langkah-langkah persediaan menjalankan Bisnes Mobile Spa
Alhamdulillah pagi-pagi dah ada pelanggan.

Wanita ini buat duit RM100 dipermulaan pagi sebagai energy booster menjemput rezeki.

Testimoni Bisnes Mobile Spa BOTG Kuala Terengganu
RM135 setiap hari pun bersyukur dah.

Ada yang fokus sekali servis sahaja setiap hari, ada yang fokus pulun selagi mampu. Tapi pengalaman saya sendiri lebih selesa terima maksima 3 orang pelanggan sahaja untuk full body treatment. Seorang pelanggan kita peruntukkan masa 1 jam 30 minit untuk pergi dan balik. Kerana masa selebihnya boleh fokus kepada keluarga dan penjuru Income lain dalam BOTG.

Ok lah kan RM150 setiap pelanggan. Kalau 3 orang pelanggan ambil pakej yang sama dah RM450. Masyuk! kan.

Kadang saya ambil jugak pelanggan luar kawasan jika saya on holiday atau outstation. Bisnes Mobile Spa ni berkonsepkan Mobile (bergerak). Kita rasa nak open slot, kita buat lah iklan. Sebab biasanya kalau open slot memang akan ada permintaannya.

Pengalaman Wanita Buat Duit dengan Mobile Spa Kuala Terengganu
Beautician kami tapau penjuru Income Kedua dalam Bisnes Spa BOTG.
Kelebihan Bisnes Mobile Spa BOTG Terengganu
Baru open slot servis Mobile Spa, dah berderet booking masuk.

Alhamdulillah, kami tumpang happy dapat bantu WANITA BUAT DUIT.

Mudahnya Wanita Buat Duit dengan Bisnes Mobile Spa Terengganu
Hasil Spa kan 3 orang buat rawatan Facial dah dapat RM150. Syukur, dengan rezeki dariNya.
Pendaftaran Kursus Mobile Spa Terendah di Kuala Terengganu
Rezeki dariNya. Mula-mula RM98, lama-lama RM593.

Amacam? Apa lagi yang anda ingin tahu dan bukti apa lagi yang anda ingin lihat?

Jika saat ini terdetik di hati anda ingin mencuba dan buat duit sama-sama seperti wanita-wanita beuatician di dalam BOTG, let’s come to join us. Klik whatsapp : 019-916 4276 untuk pendaftaran Training Mobile Spa BOTG Terkini.

Sekian, wassalam.

#kursusspamurah #spashaklee #mobilespa #mobilespamalaysia #kelasspaonline #NextLevelBlogging #blogmegashaklee #projekblogmega2 #shakleethrive2023 #shakleethriumph202#SetRahmahShaklee2023


No comments:

Post a Comment