Friday 28 September 2018

THE WALKING BEAUTY (TWB) BANTU IBU TUNGGAL ANAK DUA BEBAS KEWANGAN

Jom ! bangkit bermobile Spa bersama TWB.
Bismillahirahmanirahim dan Assalamualaikum.

Malam ni, Kinah nak share dengan korang tentang kisah kejayaan yang memberi inspirasi kepada kita semua khas buat wanita termasuk anda sekarang yang sedang membaca.

Kisah ini yang membuatkan kita as woman wajib bangkit ! berniaga bersama TWB.

Malam tadi, group kami ada buat Free Preview The Walking Beauty oleh Wanita muda yang tiada siapa sangka rupanya sorang ibu tunggal yang kental dan amat hebat orangnya.

Jom ! baca sharing Puan Lea Rafi yang di edit dan diringkaskan oleh Master Firdaus.

"First sekali sebelum saya mulakan saya kenalkan diri dulu ye.

Nama saya Lea. Umur 29 tahun. Saya duduk di Seremban Negeri Sembilan. Saya ada dua orang anak lelaki. Yang pertama 4 tahun. Yang kedua nak masuk 3 tahun.

Saya seorang ibu tunggal baru 2 tahun lepas. Lea masih bekerja as a Sales Marketing dan buat TWB ni part time insyaallah soon FULLTIME.


Lea join TWB baru je last month 1 August 2018. Lea training pada 11 August 2018 dan alhamdulillah seperti yang TWB janjikan training kita pakej heret bag. Kenapa heret bag? Sebab balik dari training terus boleh buat servis.

Lea balik dari training pun malam sebab Lea dengan anak naik train ehehehe.. Tapi sampai sampai rumah je dah gosok muka ayah. Gosok muka adik.

Excited punya pasal sebab Lea dah banyak survey pasal mobile spa lama dah sebenarnya.

Lea memang minat sangat sangat bab bab kecantikan ni. Ada first Lea survey satu mobile spa ni dia downkan semangat sungguh. Dia kata modal product je dekat 50k. Product je ok bukannya siap course and training!!

See ! 50K untuk produk spa di luar sana.


See 50k and dia sendiri dah malas nak buat katanya.

Kita ni RM1999 je siap training, siap sijil, siap complete barang, lepastu ada support group lagi!

Huish dah terlampau banyak dah apa yang kita dapat compare dengan hanya RM1999! Since Lea masuk TWB ni takpernak lagi lah kita dibiarkan kontang kanting yang penting kita ni tanya! Usaha!

Satu lagi jangan hidup dengan alasan! Kalau semuanya "kalau", kalau semuanya "bolehke" duduk jelah diam diam takpayah bergerak.

Kenapa Lea cakap macamtu?

Lea start dari zero modal. Lea bukan datang dari orang senang. Family tak kaya. Ayah pun tak kerja. Nak pinjam siapa? Ex husband? Hmmmm.

Mana agaknya nak cekau RM1999 ni.

Otak negatif memang kata "Aduh banyaknya macam mana nak bayar".

Siapa nak bagi pinjam. Tapi kan usaha yang takpernah putus doa yang takpernah putus kawan Lea setuju untuk bagi modal tapi dengan bunga. Takpe Lea kata Lea sahut asalkan Lea dapat tambah duit. Ya alhamdulillah dipermudahkan dalam masa 10 hari Lea dapat kumpul RM1087!!

Bersyukur dan tak sampai sebulan Lea dapat bayar kat kawan FULL AMOUNT. Mula mula je dia kata bunga tapi dia tak ambil pun.

Nampak tak? Redah.

Itu cerita modal, cerita pasal ibu ibu yang fikir anak tak ada siapa jaga. Macam mana nak buat?

Percaya atau tidak anak kita ni rezeki.

Ya Allah besar rezeki kita besarkan mereka ni. Macam Lea family Lea memang jenis yang tak suka kita tinggalkan cucu. Lea memang dah dididik dari awal macamtu. Anak Lea dua dua sekolah dari pagi sampai pukul 6. Lea tekad walhal yuran bulanan sekolah anak dua orang dekat RM800 every month tapi Lea tekad. Lea nak cari duit untuk besarkan mereka jadi biarkan mereka belajar dan berdikari kat sekolah. Dan pastikan mereka selesa!

Jadi appointment Lea kadang kadang memang ada bawa mereka. Awal awal dah bagitahu kat customer so far alhamdulillah diorang pun ada anak anak jadi main sama-sama. Hidup ini kita jangan terlalu fikir boleh ke mampu ke. Nanti susah, nanti siapa nak bantu, nanti siapa nak jaga! Masa tu tak tunggu kita taw "nanti" tu jadi sampai 10 tahun sudahnya jadi apa?

Anak-anak sumber kekuatan ibu tunggal ini untuk tetap tegar berusaha bersama TWB.


Lea pernah ye bawak anak anak sampai dua pagi mula mula appointment kat Seremban lepas tu Semenyih.. Lepastu Keramat ada tiga orang. Kawan kawan nak buat. Lea balik drive dekat 2 pagi. Tapi puas hati la sehari je RM4++ collection lagi pulak anak anak dapat upah dari customer.

Sekarang ni waktu Lea memerlukan masa gawat belum belum gaji ni selalunya TWB la penyelamat buat Lea. Alhamdulillah Lea lebih terbuka minda sejak join TWB. Lea rasa TWB ni sangat boleh pergi jauh bukan sahaja dengan income spa semata. Kita ada 5 penjuru income yang lain. Lea nak pulun semua income.

Lea tak pernah rasa susah dengan dua kerja, kejar masa untuk anak anak.

Walaupun kadang kadang jadi singa. Biar kita letih dengan ada income dari kita letih tak ada aoa apa.

Alasan tak mampu, alasan tak boleh. Semuanya dari kita sendiri. Akal kita mengerakkan perjalanan kita. Insyaallah positif kan sekeliling kita insyaallah dipermudahkan. Buang aura negatif! Siapapun kita, dari mana pun kita, hanya diri kita yang mampu membentuk apa kita mahukan.

Betul.. kena ada dlm circle yg positif utk maju ke depan. Support group TWB mmg tempat aura2 positip je. Always support each other . Selalu share tips marketing, tips utk promo spa lah.

Bagi Lea TWB ini adalah platform yang paling murah, paling mesra rasa macam keluarga, paling tak lokek ilmu.

Lea rasa selesa dengan sekeliling Lea.Kita semua perlukan aura positif.

Otai-otai dalam TWB ni memang membawa aura yang sangat positif yang sentiasa bawak Lea bergerak ke hadapan.

Orang tanya, "Lea yakin ke dengan servis mobile spa ni?"

Yakin?

First sekali Lea tau zaman sekarang makanan pun orang nak delivery ke rumah. Servis pun demand dah sangat tinggi. Second TWB ini dimana ada wanita disitulah ada jalan untuk kita. And paling paling paling meyakinkan Lea product yang kita guna! Dan mentor mentor kita yang sangat hebat.

Permulaanya memang mostly orang tak de pengalaman, lepas join, kita akan bagi task untuk new member buat. dan masatu dah terus gerak. dah mula terus. Tak perlu tunggu apa apa dah sebab barang complete dah ada.

Lepas dari training tu, semua duit yang korang buat hasil dari instant cash spa tu, semua milik korang. Semua. Tak der share ngan sapa sapa dah. Tak perlu nak bayar komisen kepada sesapa dah.

Marketing kita kena jaga.. Yang penting pastikan customer puas hati sebab apa.. "Mulut ke mulut".

Betul setiap hari ada booking. Dan kadang-kadang booking nya sorang. Sampai rumah jadi dua jadi tiga orang. Kebanyakan nya memang repeat kak untuk bulan kedua ni.

Siap tambah Pakej pun ada.

Yang kenalkan kat kawan kawan pun sama. Bagi Lea yang penting kita jaga customer kita..

Once dah ada loyal customers thats it la.. Tak penat sangat dah nak buat marketing.

Bisnes yang bentuk services macam mobile spa ni mudah ada repetition.

Kita ada kitab harga.. Lea follow situ. And macam apa lea kata jangan malu bertanya sebab nereka semua tak kedekut ilmu."

Ini sedikit kisah inspirasi yang dikongsikan oleh Leanna Raffi tentang perjalanannya bersama The Walking Beauty(TWB).

Anda seperti Lea atau anda mnjadi lebih baik dan hebat dari Lea?

Jom! wasap Kinah : 019-9164276 untuk pendaftaran tempat training anda segera.

FYI, start November 2018 pakej TWB akan di upgrade kan kepada RM2999 bersama kursus penjagaan ibu selepas bersalin dan berpantang.


PELUANG JANA PENDAPATAN HARIAN DENGAN KURSUS MOBILE SPA TERENDAH & TERHEBAT DI PASARAN MALAYSIA. RM1999 SAHAJA UNTUK 5 COURSE.
WASAP : 019-9164276 UNTUK TRAINING SEGERA.

So, sementara ia masih RM1999 nie. better korang rebut peluang segera. Grab offer sekarang untuk buat duit kepok-kepok.

Wasap Kinah : 019-9164276.

Anda boleh juga baca topik berkaitan TWB di bawah ini :

Apa kata Pengasas TWB tentang Wanita dan Spa
9 Golongan yang layak join TWB
9 Keistimewaan TWB yang ramai wajib tahu
Training Ilmu TWB 

Sekian, wassalam.
Salam Sayang, Salam Bahagia.

Kinah,
No. ID : 1168494,
Certified TWB's Trainer
SMS D'Secret Spa.


"Think Positive & Keep Smiling, I'M Happy Working-At-Home-Mom."
Ingin menjana pendapatan 3, 4, 5 angka sebulan dengan hanya duduk di rumah? 
Hubungi Miss Sakinah
019-916 4276 [ Call, SMS, WhatsApp, Telegram ]
sakinahmatsaid@gmail.com

No comments:

Post a Comment