Sunday 31 July 2016

RISIKO MENGAMBIL VIVIX KEPADA EMAK AYAH KITA

Assalamualaikum wbt..

Apa khabar? Didoakan semoga anda semua sihat dan ceria-ceria selalu.

Malam ni, saya nak share sesuatu. Saya rasa serba salah kalau berhenti mewar-warkan risiko pengambilan Vivix kepada anda di luar sana.

Kepada sesiapa yang ada masalah kencing manis terutama emak ayah kita, saya nasihatkan kena berhati-hati dengan mereka. Jaga leklok keramat syurga kita nie.

Kita boleh merawat mereka dengan Vivix tetapi ada risiko lah.

Risiko tue bukannya bahaya pun. Risikonya anda terpaksa berkorban untuk mereka.

Pastikan mereka consistent minum Vivix setiap hari.

So, tak perlu risau.

Saya dah rasai sendiri, emak saya pun dah rasa. ramai yang dah fall in love dengan Vivix.

Anda boleh baca di sini, kisah kencing manis emak saya.

Nikmat apa lagi yang ingin ku dustakan : Seindah surah Ar-Rahman.

Tiada apa nikmat yang lebih membahagiakan bila kita melihat insan yang paling kita sayang.. sihat dan tersenyum bahagia.

Hubungi Sakinah : 019-9164276 sekarang sebelum order ditutup.

Kat bawah ni, saya ada kongsikan beberapa kesan mereka yang mengamalkan Vivix.

Alhamdulillah, Vivix asbab kesembuhan. Namun ianya takkan berlaku dengan izin Allah SWT.

Sentiasa berusaha dan berdoa.

InsyaAllah, pasti ada hikmah setiap ujian dan penyakit itu.

*Maaf, mungkin akan ada yang jijik melihat gambar ini nanti. Tetapi, ini lah hakikat keadaan pesakit kencing manis yang kritikal.

Bahagian Tumit Kaki.

Bahagian Tepi Kaki.












Malam ni, peluang akhir untuk anda rebut peluang Vivix promosi dengan harga terlajak rendah berbanding hari-hari biasa.



Peluang ni, saya buka sehingga jam 12 malam ni, sahaja.

Jom! ambil risiko untuk bahagiakan mereka.

Sekian, wassalam.
Salam Sayang, Salam Bahagia.

sakinahms.blogspot.my
Sakinah : 019-916 4276.

"Think Positive & Keep Smiling, Home Sweet Home."
Ingin menjana pendapatan 3, 4, 5 angka sebulan dengan hanya duduk di rumah? 
Hubungi Cinta Hati SMS

019-916 4276 [ Call, SMS, WhatsApp, Telegram ]
sakinahmatsaid@gmail.com

No comments:

Post a Comment