Tuesday 30 April 2019

7 KEISTIMEWAAN SPA BERGERAK MUSLIMAH DAN TERMURAH DI KUANTAN

7 Keistimewaan Spa terbaik kami.
Hai, Assalamualaikum dan Salam Sya'ban.

Lagi 6 hari kita semua akan menyambut kedatangan Ramadhan Al-Mubarak. So, meant ada masa lebih kurang sebulan lebih sahaja lagi sebelum tibanya Syawal.

Mesti korang tercari-cari rawatan Spa terbaik dan termurah di Kuantan ni kan. Ye lah, Syawal nanti nak cantik, berseri-seri untuk raya. Dan ramai jugak yang akan melangsungkan perkahwinan di bulan syawal nanti.

Korang dah booking ke rawatan spa untuk hari berbahagia korang nanti?

Kalau belum.. mai sini, Kinah nak share beberapa keistimewaan Rawatan Kecantikkan bersama beautician SMS Spa kami.

1. KONSEP BERGERAK

Kita taw tak semua orang ada masa untuk bergerak ke pusat-pusat Spa. Dengan persiapan kahwin lagi yang banyak belum settle. Kadang rasa macam malas je nak ber Spa nie.

Betul, betul.

Sebab itu SMS Spa memperkenalkan konsep Spa bergerak ke tempat anda. Anda just booking date dan masa bila.

Senang kan.


2. KONSEP MUSLIMAH

Kami mementingkan penjagaan aurat pelanggan-pelanggan wanita kami. Walaupun kami ke tempat anda, setiap urusan sepanjang rawatan dan selepas rawatan semuanya ditapis tanpa mendedahkan aurat pelanggan.

Sekiranya anda datang ke kediaman SMS Spa, kami ada menyediakan bilik khas untuk rawatan. Ia tak sama di sesetengah pusat rawatan spa lain.

Tambahan kami hanya menerima pelanggan wanita sahaja.

3. ONE TO ONE TREATMENT

Once anda booking date dan masa, ia bermakna anda serius untuk menerima rawatan. Dan kami juga serius serta commit untuk memberi servis kepada anda sahaja.

Servis rawatan kami khas di antara anda dan beautician kami sahaja. Kami tidak menerima pelanggan lain dalam satu masa melainkan keluarga anda sendiri. Itu pun mereka akan dirawat selepas selesai urusan anda dan persetujuan bersama.

4. MASA FLEKSIBLE

Masa rawatan kami fleksible. Bila-bila masa, paling lewat jam 10 malam.

Sekiranya anda merancang untuk melangsungkan perkahwinan, nasihat kami sila buat rawatan sehari sebelum atau sebaik-baiknya 2 kali rawatan sebelum tarikh hari bahagia anda.

Ini bagi bertujuan menaikkan seri dan meningkatkan tenaga bakal pengantin di hari bersejarah tanpa lemau.

Kerana anda perlu ingat, anda adalah pelakon utama di hari tersebut. Watak anda sangat penting sepanjang hari. Bahkan mungkin ada yang mengikuti tradisi keluarga majlis berlangsung selama 7 hari 7 malam.

Sebab itu penting untuk memanjakan diri bersama rawatan dari beautician kami.

So, anda kena ready peruntukkan masa paling minima 2 kali rawatan sebelum dan 2 kali rawatan selepas hari berbahagia.

Normal untuk Spa bakal pengantin dan Spa berbulan Madu kita ambil masa paling minima 2 jam 30 minit.

Dah decide bila date, boleh lah contact 019-916 4276 untuk booking dan block masa anda dengan kami.

5. RAWATAN SEMULAJADI DAN TIDAK MENYAKITKAN

Rawatan kami semuanya menggunakan method dan bahan-bahan yang 100% semulajadi. So, kesannya tidak menyakitkan. Kerana produk kami sendiri banyak membantu menyelesaikan masalah ramai pelanggan kami dengan mudah.

Kami tidak menggunakan alat-alat yang menyakitkan seperti di kebanyakkan pusat rawatan spa lain.

Konsep kami semulajadi dan bebas dari kekasaran terhadap pelanggan.

6. PRODUK ANTARABANGSA DAN BEBAS KIMIA BERBAHAYA

Kami menggunakan produk Antarabangsa iaitu Skincare Youth dan Vitamin-vitamin Shaklee serta bebas dari 1500 bahan kimia berbahaya.

Produk ini telah terbukti berkesan kepada semua jenis kulit sama ada kulit bermasalah atau tidak bermasalah. Tambahan produk ini telah melalui proses kajian R&D selama 8 tahun sebelum dipasarkan. InsyaAllah selamat.

Kami dah gunakan produk ini untuk ribuan orang pelanggan-pelanggan bersama beautician kami.

Vegan. Ia tiada kekejaman terhadap haiwan. Meant thats semua bahan-bahannya tiada campuran dengan sumber haiwan. Sebaliknya semua berasaskan kepada tumbuhan.



Dan produk ini telah diuji dan diperakui sendiri oleh Ahli Dermatologi, Ahli Oftalmologi dan Hipoalergenik.



Bebas gluten dan tidak menyumbatkan liang-liang pori.

7. HARGA TERENDAH, MAMPU MILIK DAN BERBALOI-BALOI

Selalunya pelanggan yang pernah membuat rawatan Spa di pusat kecantikkan Spa menyatakan harga rawatan kami sangat berbaloi, rendah dan mampu milik.

Mereka sangat berpuas hati walaupun murah. Rawatan dah setaraf dengan Spa terkenal yang menggunakan alat-alatan canggih.

So, tunggu apa lagi.

Jom ! booking sekarang sebelum fully booked.

Sekarang ramai orang duk cari Spa Bergerak taw sebab 16 Mei sambutan hari guru. Hari guru jatuh bulan puasa kan. Dan selepas Ramadhan bulan orang berkenduri iaitu Bulan Syawal.

Ramai orang buat open house masa nie. Yang berkahwin pun ramai.

Apa-apapun whatsapp : 019-916 4276 untuk booking. Pastikan korang tidak terlepas date korang inginkan.

Jom ! kat bawah ni saya kongsikan promosi-promosi istimewa dari kami.

Besarkan untuk lebih jelas. Atau boleh whatsapp 019-916 4276 untuk details dan promosi terkini dari kami.

PROMOSI 1 : Anda mengajak 6 orang rakan, saudara-mara atau adik-beradik perempuan buat servis mana-mana rawatan facial dari kami anda automatik akan dapat FREE servis Hydrating Facial untuk anda dan mereka layak dapat FREE servis Hand Spa setiap sorang. 
PROMOSI 2 : Sekiranya anda bersama sorang rakan, anda layak dapat less sebanyak RM10 bagi mana-mana pakej di atas kecuali Ala Carte. Atau anda bersama 3 orang rakan lagi, anda layak dapat less sebanyak RM20 bagi mana-mana pakej di atas kecuali Ala Carte juga.

Contoh : Korang dan 3 orang rakan memilih untuk Hydrating Facial RM79. So, setiap orang just bayar RM59 SAHAJA in one time.

Murah giller kan.
PROMOSI 3 : Anda memilih untuk Beauty Package setiap bulan selama 6 bulan berturut-turut, anda layak dapat FREE servis Hydrating Facial bersama penjimatan sebanyak RM139 + RM79 = RM218.

Jimat kan. So, whatsapp : 019-916 4276 sekarang.




PROMOSI 4 : Anda memilih untuk Bridal Package setiap bulan selama 6 bulan berturut-turut, anda layak dapat FREE servis Glowing Facial bersama penjimatan sebanyak RM339 + RM99 = RM448.

Jimat kan. So, tunggu apa lagi. Whatsapp : 019-916 4276 sekarang.

No comments:

Post a Comment