Monday 29 April 2019

KUNCI KEJAYAAN DALAM BISNES ONLINE SHAKLEE

Tips bisnes online Shaklee.
Alhamdulillah, masuk order lagi. Thanks kepada pelanggan yang mempercayai Kinah dan feel Shaklee Effect selepas comsume Vitamin Shaklee.

Actually ini loyalty customers Kinah. Dia ada RHEUMATOID ARTHRITIS (RA).

Beliau nak to up Ostematrix yang dah habis. Beliau pengguna tegar Ostematrix nie.

Kinah just nak share yang Kinah submit order ini guna phone. Just log in sistem then click items yang kita nak. Pastu proceed to order.

Kiranya tak menyusahkan lah kalau ada yang kata "Kak saya nak buat bisnes online tapi tak de laptop, tak de komputer kat rumah.. cam mana nak buat?"

"Boleh ke saya berjaya dalam bisnes online Shaklee nie? Saya itu.. saya ini.. bla bla (1000 alasan)".

Ni Kinah nak cakap.. Korang boleh berjaya dalam Shaklee tak kira offline mahupun online kalau korang serius dan nampak BIG WHY kenapa korang nak buat Shaklee. InsyaAllah.

Tetapi jika memang korang dah set minda untuk sentiasa hidup membina alasan.. Jujur Kinah cakap, susah untuk korang berjaya.

Ok. Citer pasal online.. memang zaman sekarang ni, kalau tak de internet agak ketinggalan. Tapi, ada je orang yang tak de internet boleh berjaya dalam bisnes.

Key nya tanya hati.. Kenapa korang nak berniaga? Kalau taw dah kenapa? InsyaAllah walau halangan sebesar gunung pun korang akan nampak ia sekecil kuman.

Semoga korang peroleh sesuatu dari sharing ini.

Nak berniaga Shaklee, jom ! whatsapp Kinah : 019-916 4276. Nak Vitamin Shaklee pun kena whatsapp Kinah : 019-916 4276.


No comments:

Post a Comment