Friday 18 October 2019

10 KEISTIMEWAAN KURSUS MOBILE SPA THE WALKING BEAUTY KUANTAN

Bismillahirahmanirahim.

Anda sedang mencari peluang bagaimana menjana pendapatan melalui bisnes Mobile Spa?

Anda pernah atau sedang run your own spa, tetapi sekarang mencari peluang untuk menimba ilmu dalam dunia spa atau mencari cara bagaimana tingkatkan sales bisnes spa anda?

Anda seorang yang dalam proses untuk membuka bisnes tetapi tidak tahu bisnes apa yang menarik, kena dengan jiwa dan high demand sekarang?

Anda seorang graduan yang masih menuntut di IPTA atau IPTS tetapi mempunyai masa terluang untuk jana pendapatan. Jadi, anda berminat untuk buat Mobile Spa cuma tidak tahu caranya.

Anda seorang wanita bekerjaya tetapi sedang merancang membuat bisnes part time yang lain dari yang lain. Anda sukakan kepada kecantikkan dan penampilan diri, why not buat bisnes Mobile Spa.

Ok, walau siapa pun anda.. saya yakin, ada sesuatu yang Allah sedang susun dan atur untuk kehidupan anda di saat ini dalam dunia perniagaan Mobile Spa.

So, NOW ! Jom ! saya kongsikan 10 KEISTIMEWAAN KURSUS MOBILE SPA THE WALKING BEAUTY (TWB) KUANTAN YANG PERLU ANDA TAHU :

1. BINA SPA pertama anda bersama TWB

Anda layak dan boleh membina spa anda menggunakan nama pilihan anda sendiri.

Best kan, bila mengusahakan sebuah bisnes dengan nama kita yang tetapkan.

Bila orang tanya buat bisnes apa? Kita jawap, "Saya sedang run bisnes Mobile Spa TWB. Jemputlah jadi customer di SMS Spa saya. Sekarang SMS Spa sedang buat promosi Spa Pengantin..  " (Contoh lah, kalau orang tanya).

Then, sebaik anda selesai kursus bersama TWB dengan Spa anda ini, anda tidak perlu risau untuk mendaftar ke Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM) yang mungkin mengambil masa lebih sehari bergantung kepada urusan anda.

Tetapi, di TWB anda settle je kursus boleh terus gosok muka pelanggan pertama anda mengikut panduan kami.

2. MASA untuk kursus ini dijalankan selama 3 ke 5 jam sahaja untuk belajar 5 course termasuk bagaimana untuk set up your first spa.

5 Course :

1. Facial & Face Massage
2. Body Scrub & Urut Lulur
3. Mandian Aura
4. Hand & Foot Spa
5. Sauna

InsyaAllah, mudah faham, padat, mudah hadam dan sangat fleksible.

Normally, kursus belajar skill Spa di luar sana mengambil masa yang panjang sehingga satu ke dua hari. Tetapi, di TWB ini minima 3 jam bergantung kepada setiap beautician yang kita train.

3. WOMAN FREINDLY sesuai untuk peringkat usia sama ada bujang mahupun dah berkeluarga.

Kita faham bukan mudah untuk seseorang fokus berada dalam kelas bagi tempoh yang panjang dan lama. Terutama wanita yang masih mempunyai anak kecil atau komitmen keluarga.

Pengalaman saya training TWB sebanyak dua kali. First di usia bujang pada tahun 2015 dan kedua dah berkahwin dan mempunyai anak kecil (Saya training untuk upgrade course, anda boleh baca di sini).

Semasa bujang, saya tiada masalah untuk fokus. Tetapi, bila dah mempunyai anak kecil, fikiran saya akan teringat kepada anak yang masih menyusu badan.

Alhamdulillah, training bersama TWB saya dibenarkan untuk membawa anak kecil asalkan ianya di bawah kawalan kita supaya tidak mengganggu proses pembelajaran. Lagi pun, kita bukannya strict 3 jam. Ada masa take a break.

4. PRODUK ANTARABANGSA

Semasa kursus/ training TWB ini berlangsung kita menggunakan sepenuhnya produk antarabangsa dari US iaitu Skincare Youth Shaklee dan Vitamin dari Shaklee sendiri tanpa campuran dari produk-produk atau bahan lain. Bahkan selepas training pun kita still gunakannya untuk servis pelanggan.

Jadi anda tidak perlu pening kepala selepas training fikir nak guna produk skincare apa yang sesuai. Sebab kita guna Youth Shaklee yang dijamin selamat, berkesan, halal, organik, sesuai untuk semua jenis kulit muka dan yang pasti ianya melalui 8 tahun kajian oleh pakar saintis kita. Our scientist telah berjaya memastikan tiada 1500 bahan kimia berbahaya dalam skincare Youth Shaklee ini. Bukan main-main campur atau agak-agak je.


Alhamdulillah, ia bonus kepada beautician TWB.

Selain itu, kita berikan lengkap beserta dengan Starter Spa Kits kepada anda seperti Span, Headband, Berus dan banyak lagi.

Jujur saya katakan anda yang join kursus bersama TWB sekarang, sangat-sangat beruntung dan bertuah. Sebab semasa saya first time belajar di tahun 2015, semuanya saya kena cari sendiri untuk Spa Kits. TWB hanya menyediakan produk dan ilmu sahaja pada waktu itu.

Jadi bila dah lengkap spa kits baru boleh run servis. Berbeza sekarang. Sekarang semua full pakej, completed.

Selesai kursus mobile Spa ini, anda diberikan SIJIL PENGESAHAN & PENYERTAAN yang sangat laku untuk anda buat kelas spa atau apa-apa jemputan berkaitan dengan spa dan kecantikkan.

5. PANDUAN & BIMBINGAN BERTERUSAN

Ok, dalam Kursus TWB ini kita memang menyediakan dan memberi panduan, bimbingan berterusan kepada anda.

Kita tidak membiarkan anda terkontang-kanting seorang diri tanpa arah tuju sebab bila anda memilih kami, anda adalah menjadi tanggungjwab kami bantu from A to Z. From Zero to Heroin.

Sebagai contoh anda boleh lihat video di bawah ini. Kita adakan perjumpaan secara offline dan of course bimbingan sentiasa dilakukan secara online di group secret kita mahupun anda boleh go thru bertanya kepada Mentor anda untuk guide.



6. CAREER DEVELOPMENT & REWARDS

Sebagaimana saya kongsikan di atas tadi, kita menggunakan produk dari keluaran syarikat Shaklee. So, setiap bulan dan sepanjang tahun kita ada career development seperti Bisnes Leader National Conference (BLNC), Kelas-kelas Develop Your Bisnes, kelas upgrade ilmu nutrisi, banyak sangat workshop yang dianjurkan.



Rewardsnya, anda akan ditaja percutian mewah 6 star sekiranya menepati syara-syarat syarikat sepanjang membina your own mobile spa TWB. Untuk tahun 2019/2020, syarikat menawarkan percutian ke Korea dan juga Switzerland atau Umrah.

Kalau tanya saya, sanggup tak nak keluarkan belanja yang besar semata-mata check-in hotel 6 star dan makan mewah jalan-jalan di luar negara? Saya akan berfikir banyak kali, sebab saya prefer lebihkan belanja jalan-jalan dari bayar hotel mahal tapi tidurnya sejam dua. Papepun tengok kepada situasi dan tempat yang dituju.

Wajib baca : 9 Sebab kenapa mesti dapatkan Trip Percuma Shaklee?

Dan TWB sendiri merancang untuk ke Dubai dalam masa terdekat ini bersama beautician TWB kita as gathering yang mana sebagai peransang pembangkit semangat untuk terus pergi lebih jauh as Woman Beuty & High Class.



TWB bukan bisnes biasher biasher ye, guys. Tengok foto kat bawah nie.





7. GROUP SUPPORT BERSAMA ALUMNI TWB

Keistimewaan di TWB, kita akan invite anda masuk ke dalam group support exclusive The Walking Beauty bersama para Alumni. Di dalam group ini nanti, ramai beautician kita yang berpengalaman sentiasa berusaha bantu permasalahan dan persoalan rakan-rakan mengenai healthy, beauty dan spa.

Kita saling bantu-membantu.

Ada beberapa orang pernah share pengalaman mereka buat bisnes Mobile Spa sebelum ini (Bukan TWB), mereka belajar buat servis tapi tiada support dari mentor dan tak tahu nak refer kepada siapa. At the end, lemau sebab keseorangan.

Dalam bisnes, anda boleh berjaya sorang diri tetapi lambat dan sakit compare bersama team atau circle yang sama.

8. TERBARU ! ADVANCE WORKBOOK TWB

Yes ! anda akan dapat Advance Workbook TWB.

Ya Allah, Ya Ghani, Ya Mughni. Allah itu Maha Kaya dan Maha Memberi Kekayaan. Saya tak tahu nak describe cam mana dah. Completed pakej TWB berikan termasuk dengan modul, ilmu skill, ilmu buat sales dan marketing, ilmu menjemput rezeki dan banyak lagi bakal anda peroleh from time to time.


Workbooks TWB berserta Modul ready untuk berpindah milik kepada tuan badan.
9. SISTEM YANG TERSUSUN DAN MEMBANTU

Dr. Azizan Osman (DAO), selalu tekankan Formula untuk berjaya dalam bisnes ialah MESTI.

Apa itu MESTI?

Mentor
Elmu
SISTEM/ STRATEGI
Tindakan
Impian

Sistem TWB sendiri telah berjaya membentuk 6 penjuru income yang sangat membantu kaum wanita dari pelbagai cara.

Anda boleh baca di sini : Mobile Spa TWB bukan sekadar berikan wang segera, bahkan lebih dari itu.



10. MODAL TERENDAH DI PASARAN

For your information, bagi memulakan bisnes spa yang sederhana anda memerlukan minima RM10 000 ke RM30 000 termasuk barangan asas tetapi belum cerita bab gaji staff, bil elektrik, bil air lagi.

Ye, bisnes Spa memang menguntungkan jika berilmu. (Baca kisah 2 wanita ini bina spa sebelum anda join TWB).

Jadi, kursus di TWB Kuantan hanya perlu mengeluarkan modal serendah RM1 999 SAHAJA untuk 5 course dan RM2 999 untuk Course Pilihan Advace 1 atau 2.

Course Pilihan Advance 1 : Make Over
Course Pilihan Advance 2 : Penjagaan Ibu Selepas Bersalin & Dalam Pantang

Untuk Advance course ini, kita adakan kursus berasingan tarikh dari 5 course tadi.

Dengan RM2 999, anda dapat produk, sijil, peralatan dan ilmu mahal yang nilainya lebih dari sepatutnya. Sebab kita nak lihat lebih ramai wanita yang berminda high class dan bina serta capai impian mereka, TWB diwujudkan. Cuma anda kenalah usahakan untuk dapat Ilmu.

Ada yang cakap, "Oooo.. kalau nak bantu, kenalah bagi percuma." Saya sendiri tidak bersetuju. Biasa benda percuma orang kurang serius dan tidak menghargai. Mereka akan ambil sambil lewa.

Saya pernah buat bisnes macam-macam sebelum Spa TWB ni, pernah bagi pelanggan hutang dan percuma banyak perkara. At the end, kita sakit pelanggan cabut lari berhutang. Mostly, ini berlaku kepada orang melayu.

Jika anda rasa, anda adalah seorang yang berjaya dan berakhlak, sila usahakan mengikut syarat yang telah kita tetapkan.

9 Prosedur join Kursus TWB :

1. Buat Pra-pendaftaran untuk semak kelayakkan.
2. Sahkan Pendaftaran.
3. Buat pembayaran (Pilih Pakej A, B atau C).
4. Submit Pendaftaran Akhir.
5. Set date & tempat untuk Training.
6. Terima barang lengkap semasa Training.
7. Training Completed.
8. Penyerahan Sijil Penyertaan.
9. Add masuk Group.



So, tunggu apa lagi? Jika Kursus Mobile Spa The Walking Beauty (TWB) Kuantan ini, memenuhi criteria pilihan anda, jom ! klik di sini untuk pendaftaran atau details training https://mastersakinah.wasap.my/ atau whatsapp : 019 916 4276 (TYPE : Training Spa TWB) sekarang.




Sebelum itu, suka saya berpesan, buat lah apa-apa bisnes pun pastikan anda mempunyai ilmu atau berusaha menuntut ilmu untuk membina empayar bisnes anda. Ada ramai orang sangka, nak buat bisnes kena ada modal yang besar. Jika sebut pasal modal, anda boleh baca 2 kisah wanita ini bersama Spa mereka di sini.

Dan the last once, mentor saya berkata : "Belajar lah skill mak nenek spa power giller, tunjuk langit, tongkat bumi, aura seri nenek tegang kulit kalah anak  dara sekalipun, kalau tiada ilmu marketing, gosok lah muka sendiri. Anda tak kan kemana. Dengar macam sentap. Tapi, itu lah hakikatnya."

Fikir-fikirkan dan take your action.

Sekian, wassalam.
Salam Sayang, Salam Kecantikkan Luar & Dalam.

Sakinah,
Trainer Spa Kecantikkan anda.

No comments:

Post a Comment