Saturday 16 November 2019

IBU TUNGGAL BUKTI BERJAYA BALIK MODAL SELEPAS KURSUS SPA TWB DALAM MASA SEBULAN

Hai, Assalamualaikum.

Hidup ini tidak selalunya indah, inikan langit tidak selalu cerah. Ada masa mendung dan hujannya. Begitu juga kehidupan kita.

Setiap wanita pasti ada cabaran dan ujian hidup mereka yang tersendiri. Saya sangat menghormati kaum wanita yang kental dan hebat bangkit untuk berjaya.

So, hari ini saya ingin berkongsi dengan anda KISAH KEJAYAAN SEORANG WANITA YANG BERGELAR IBU TUNGGAL DI USIA MUDANYA BERJAYA BALIK MODAL SELEPAS SEBULAN JOIN TRAINING SPA THE WALKING BEAUTY (TWB) PROJECT.

Beliau merupakan seorang wanita muda berusia 25 tahun dan mempunyai seorang anak yang comel. Jom ! ikuti sedikit kisah bingkisan beliau di bawah ini.



Saya ni cuma seorang kerani admin yang terima gaji bulanan RM1100 je. Kat situlah  nak tanggung anak, nak bayar motor lagi. So, memang tak cukup . Jadi masa tu saya memang fikir aihh sudah lah bukan rezeki saya kot 😔😔


Tapi.. lepas siap facial saya rasa teruja sangat sebab dengan sekali treatment. Kulit saya fresh sangat, dah tak kusam, lembut, ringan je rasa 🥰🥰 Saya fikir ehh ! bagusnya produk ni 😍 walaupun hanya berspa facial dirumah tapi servis dia memang sangat berkualiti.


Lepastu, saya ni selalu follow FB beautician yang buat rawatan kepada saya ni. Saya selalu tengok dia hari-hari update ada customer sana sini. Tak putus putus customer dia. Saya rasa syokknyeee dia dapat pegang duit hari hari 🤑🤑

Dalam masa yang sama jugak saya memang tengah survey nak cari kerja partime untuk tambah income saya. Saya buat online business jual jamu, mengurut, tapi keuntungan dia sedikit. So ! memang tak mencukupi tampung kos anak saya dan keluarga. 










Haa ! cam mana? terinspirasi tak? Saya sendiri terinspirasi dengan beliau.

Kita hanya akan bertindak apabila berada dalam keadaan yang tidak selesa ibarat seperti kita sedang dikejar seekor anjing. Tak kan berhenti, lari dan terus berlari. Ujian hanya cabaran untuk Allah mengangkat martabat kita di sisiNya.

Kenapa kita diuji? Pasti ramai yang sedang diuji. Bersyukur lah kerana Allah uji dan duga kita. Kerana itu tanda kasih sayangNya.

Sedangkan Baginda Nabi Muhammad SAW kekasihNya yang paling disayangi pun diuji macam-macam. Inikan kita manusia biasa.

Ok, So ! jika anda telah nampak dengan jelas jalan untuk berubah atau ingin melalui pengalaman baru as beautician TWB yang awesome, anda boleh klik di sini untuk details pendaftaran - https://mastersakinah.wasap.my/

Anda boleh juga baca Apakah 10 Keistimewaan Training Spa The Walking di sini (Klik dan Baca). Atau tonton video di bawah.


No comments:

Post a Comment