Tuesday 23 May 2023

CARA RENEWAL SHAKLEE SECARA PERCUMA

Anda sedang mencari cara untuk Renewal Shaklee? Di sini, saya kongsikan cara yang mudah untuk anda ikuti secara percuma tanpa kos keahlian. Nak tahu? Mari saya kongsikan.

Untuk makluman anda yang baru sahaja menggunakan produk Shaklee kurang dari setahun atau bagi anda yang telah lama makan produk Shaklee tetapi tidak pernah ambil tahu tentang keahlian sendiri. Mungkin selama ini anda adalah pelanggan setia Shaklee. Segala urusan pembelian dilakukan oleh ejen anda setiap bulan. Jadi di sini tiada isu keahlian anda akan expired. Kerana ejen yang jujur dan bertanggungjwab akan memastikan pembelian dilakukan atas no. keahlian anda seperti biasa.

Sekarang keahlian Shaklee akan automatik expired selepas tempoh setahun pendaftaran pada hari lahir anda tahun seterusnya.

Selalunya keahlian yang expired adalah kerana anda :

  • Membeli dan menggunakan produk hanya sekali sahaja. Kemudian selepas setahun atau dua tahun anda baru nak membeli semula.
  • Membeli dan menggunakan produk secara berkala 3 atau 4 bulan sekali sahaja.
  • Mendaftar ahli tanpa membeli produk pun ada. Kes ini selalunya mereka yang nak buat bisnes seperti dropship. Tetapi kelemahannya, mereka gagal di permulaan kerana tidak merasai sendiri Shaklee Effect. Bisnes Shaklee berbeza dengan bisnes-bisnes lain. Jika anda ingin pergi lebih jauh dalam Bisnes Shaklee, anda wajib makan dan amalkan produknya terlebih dahulu. Baru pelanggan sendiri akan ada trust dengan anda.
  • Bagaimana anda ingin mengajak pelanggan mengamalkan produk Shaklee jika anda sendiri tidak makan secara consistent terlebih dahulu. Betul?

Tidak kira anda mendaftar secara Keahlian Percuma atau pun membeli keahliannya (RM35). Semua sama sahaja. Genap setahun mengikut tarikh kelahiran anda, keahlian akan mati bagi yang tidak aktif dalam tempoh 3 bulan sebelum tarikh. Tetapi jangan risau, ianya masih boleh di perbaharui.

Di bawah ini saya kongsikan beberapa cara mudah untuk anda buat Renewal Shaklee :

Cara Renewal Shaklee ID anda Tahun 2023
  1. Login masuk ke website https://www.shaklee.com.my/login
  2. Kemudian masukkan No. ID anda.
  3. Selepas itu masukkan Password. Jika terlupa boleh klik Forgot Password. Password baru yang terkini akan dihantar ke alamat email atau melalui SMS di telefon anda yang pernah didaftarkan dahulu.
Tips Renewal Shaklee Tahun 2023
Contoh masukkan No. ID anda seperti 1168494.

Setelah selesai, skrin telefon/ laptop anda akan tertera notification Renewal Shaklee seperti di bawah :

Renewal Shaklee Tahun 2023

“Your Shaklee Distributorship expired on your Birthday. But we want you to stay with Shaklee”

RENEW now and continue to enjoy great benefits. How?

  • With any purchase of Shaklee Wellness, Beauty or Home Care product, and Shaklee Distributorship will be automatically renew for 1 year untill your next birthday.
  • Your order will have free shipping when it is more than RM300 and
  • You will receive 5% Bonus if your order is more than 150 UV (approximately RM500).
Renewal Shaklee Tahun 2023

Ok, cuba anda lihat foto di atas ini. Ini adalah contoh saya buat pembelian produk promosi Set Rahmah Vitamin C dan Energizing Soy Protein (ESP) serendah RM99 sahaja. Di sini, pemilik ID perlu menambah RM10 untuk kos penghantaran. Kerana jumlah pembeliannya di bawah RM300.

Anda tidak perlu membeli keahlian yang bernilai RM35. Secara automatik anda telah berjaya melakukan RENEWAL SHAKLEE secara PERCUMA untuk tempoh setahun.

Nak Renewal Shaklee Tahun 2023?

Manakala foto di atas ini pula adalah contoh pilihan lebih jimat bagaimana anda boleh membuat Renewal Shaklee secara percuma dan tanpa kos penghantaran. Anda berjaya save RM45.

Sebagai contoh, saya memilih produk promosi juga. Iaitu Skincare Shaklee dengan membeli sebotol YouthTM Activating Serum anda akan dapat FREE YouthTM Hydrating Gel Mask dan YouthTM Purifying Clay Mask beserta dengan Youth Facial brush.

Anda bukan sahaja jimat keahlian dan kos penghantaran, tetapi total penjimatan anda adalah sebanyak RM422.75 untuk pilihan ini. Amacam best tak?

Nak saya kirakan lagi penjimatan sehingga anda layak peroleh Cash Rebate 5%?

Lihat contoh di bawah (di dalam foto).

Tips Renewal Shaklee Tahun 2023

Di sini saya mengambil Set Kurus Hello New You dan Skincare Youth yang sedang promosi sebagai pilihan untuk melayakkan anda peroleh Cash Rebate 5%. Total kesemuanya adalah RM690 sahaja. Anda jimat RM722.25 dan anda layak Cash Rebate sebanyak RM32.80.

Nak tahu pasal kiraan CASH REBATE, boleh klik di sini.

Ok, buat anda yang belum pernah sign up ahli bersama Shaklee, nak membeli Suplemen Terbaik Shaklee boleh hubungi saya direct melalui Whatsapp : 019-916 4276.

Nak jana pendapatan tambahan 3, 4, 5 atau 6 angka sebulan boleh hubungi saya : 019-916 4276.

Nak beli produk Shaklee di branch berdekatan, boleh mendaftar menggunakan No. ID saya : 1168494 (Sakinah Mat Said) sebagai introducer anda. Kerana di branch nanti, staff akan minta ID No. untuk membuat order.

Nak tahu lebih lanjut pasal produk dan bisnes Shaklee, boleh hubungi saya terus : klik whatsapp.

Sekian, wassalam.

#kursusspamurah #spashaklee #mobilespa #mobilespamalaysia #kelasspaonline #NextLevelBlogging #blogmegashaklee #projekblogmega2 #shakleethrive2023 #shakleethriumph202#SetRahmahShaklee2023


No comments:

Post a Comment