Sunday 21 May 2023

TIPS DAPATKAN CASH REBATE DAN MAKAN VITAMIN SECARA PERCUMA

Bestnya kalau dapat makan vitamin shaklee secara percuma, dalam masa yang sama dapat pulak Cash Rebate lima ratus ke seribu ringgit sebulan.

Ramai tak orang macam ni? Bila membeli mesti nak jimat, nak murah, kalau boleh nak free. Dan kalau membeli banyak mesti nak hadiah, nak Free Gift, nak bonus. Kalau boleh nak semua lah yang pihak penjual ada.

It’s normal kita menjadi tamak bila membeli-belah. Begitu jua bila sebut pasal makan Vitamin Secara Percuma. Siapa tak nak? Ramai je yang nak. Kalau dari segi mampu ramai je yang mampu. Tapi bukan keutamaan walau ia penting untuk kesihatan. Ramai berkira-kira dan meletakkan makan vitamin itu adalah pilihan yang terakhir.

Ya, lah. Income cukup-cukup berbelanja seisi sekeluarga sehingga hujung bulan.

TAHUKAH ANDA?

Jika anda di usia 20-an, belum berkahwin, belum mengandung dan bersalin, belum menyusu badan mungkin belum merasa betapa pentingya untuk makan suplemen di usia muda.

Tetapi sekiranya anda adalah tergolong di antara mereka yang berusia 30-an dan ke atas, pernah berkahwin, mengandung, melahirkan dan menyusu badan serta seorang yang kerap travel, kurang berehat, tidur lewat malam, berat badan semakin bertambah, mempunyai masalah kulit wajib baca penulisan ini sehingga habis.

Sejujurnya saya juga pernah melalui zaman remaja seperti anak dara, aktif ke sana-sini, mendaki naik bukit itu normal, kerap tidur lewat, tidur yang tidak teratur. Boleh tidur dimana-mana tanpa sebarang masalah. Atas simen sejuk pun boleh terlelap inikan di atas kerusi.

Masa muda orang tua-tua selalu mengingatkan. “Jangan tidur atas lantai, sejuk simen tu. Nanti tua esok-esok sakit badan. Sekarang kita memang tak merasa lagi. Nanti dah berusia, masa tu menyesal tak berguna dah. “

Aaa! sekarang saya dah berusia 35 tahun. Saya dah mula merasai sakit-sakit badan selepas menyusu anak sehingga hampir 3 tahun.

Dari situ saya sedar pemakanan harian kurang nutrisi, sering skip waktu makan kerana sibuk uruskan rumahtangga dan orang lain. Saya abaikan keperluan diri kerana cukup-cukup makan, Saya hanya makan suplemen untuk memastikan anak peroleh susu yang berkhasiat.

Saya mula sakit-sakit pinggang, kulit kusam berjeragat, saya stress melihat perubahan fizikal badan sendiri yang dah seperti emak-emak. Tiada lagi bentuk badan seperti anak dara. Dengan perut buncit kesan selepas bersalin czer.

Lama-kelamaan saya mula sedar saya tidak boleh berterusan begini. Saya perlu bangkit ubah kehidupan saya. Saya perlu bangkit sekurang-kurangnya kami sekeluarga dapat makan vitamin Shaklee secara Percuma.

Ada ke yang nak tahu cam mana saya dan keluarga boleh makan Vitamin Secara Percuma? Bahkan kami dapat pulak Cash Rebate sekali.

Buat apa keluarkan modal untuk SET HELLO NEW YOU jika ada cara untuk makan Vitamin Shaklee secara Percuma. Dan dalam masa yang sama anda dapat pulak bonus-bonus lain seperti peluang dapatkan INSENTIF SHAKLEE.

TIPS DAPATKAN CASH REBATE DAN MAKAN VITAMIN SHAKLEE SECARA PERCUMA

  1. Anda perlu mendaftar ahli secara PERCUMA.
  2. Anda berkongsi manfaat dan kebaikan Shaklee Effect orang lain atau diri sendiri serta keluarga kepada orang sekeliling. Seperti jiran tetangga, rakan kenalan, saudara-mara dan sesiapa sahaja melalui online ataupun secara offline.
  3. Anda collect-collect order. sehingga capai target dalam tempoh sebulan.
  4. Anda capai kelayakkan bonus Cash Rebate 5% atau lebih sehingga 21% (lihat jadual Cash Rebate di bawah).
Cash Rebate Shaklee Setiap Bulan
Collect-collect order sehingga RM2,040 dah boleh dapat Cash Rebate RM224, kalau RM4,080 dah RM571. Banyak tu. Boleh buat macam-macam. Bayangkan anda collect-collect order sehingga 6 ke 7 Ribu dah dapat Cash Rebate Seribu ringgit.

Okey, kenapa nak kena dapatkan Cash Rebate? Dan berapa nilainya?

Daripada keuntungan collect-collect order ini lah anda akan peroleh Cash Rebate 2, 3, 4, 5 angka setiap bulan atau infiniti tanpa limited.

Jadi buat apa bayar lebih jika boleh dapat Percuma kan.

Banyak perkara yang anda boleh lakukan dengan Cash Rebate Shaklee selain makan vitamin secara percuma. Antaranya :

  • Membeli barang keperluan peribadi atau Reward Diri seperti set alat make up, minyak wangi, Set Skincare, pakaian, hand bag atau pun kasut.
  • Berbelanja untuk keperluan anak-anak di saat mereka meminta tanpa memberi alasan TIDAK BOLEH! kerana tiada duit di dalam poket. Walau kita tidak mahu mengajar anak bermewah tetapi trust me! dalam rezeki ibu dan ayah ada rezeki anak-anak sebenarnya. Semakin kita memberi untuk anak-anak semakin Allah memudahkan dan melimpahkan rezeki buat anda sekeluarga. In Shaa Allah.
  • Tak perlu berboros tapi ada lah jugak reward buat anak-anak. Sekali sekala kita nak meraikan hari lahir anak-anak ke atau hari lahir pasangan atau Emak Ayah.
  • Menabung untuk persediaan pengajian anak-anak bila sambung belajar ke kolej nanti.
  • Menabung untuk membeli Emas kerana Emas ni kalis inflasi.
  • Menabung untuk membina rumah impian anda sekeluarga.
  • Menabung untuk tunaikan ibadah Haji atau Umrah bersama keluarga.
  • Menabung untuk travel.
  • Bersedeqah atau berzakat. Kerana semakin banyak kita buat kedua-dua amalan ini semakin banyak manfaat dan kebaikan yang bakal kita peroleh selain daripada pahala amal kebajikan. In Shaa Allah.
  • Jangan lupa dalam rezeki kita pun ada rezeki kedua orang tua kita. Jika mereka masih ada, raikan mereka. Bahagiakan mereka dengan buat kejutan istimewa atau penuhi impian-impian mereka dengan Cash Rebate tersebut.

Sebenarnya tidak terjangkau dengan fikiran kita apa yang boleh anda lakukan dengan extra Cash Rebate 3, 4 angka sebulan. Kerana lain orang lain keinginan, keperluan dan impian.

Pada saya tidak salah berusaha untuk ada extra CASH REBATE. Kerana ia adalah salah satu cara untuk kita keluar daripada zone selesa. Sentiasa berusaha yang terbaik perbaiki kualiti kehidupan kita. Dalam masa yang sama seronok dan bersyukur dapat makan Vitamin Shaklee secara Percuma.

Bila badan sihat, cergas dan bertenaga.. kita sendiri pun akan automatik happy menjalankan tanggungjawab sebagai seorang Ibu, Isteri, Anak, Career Woman dan juga Bisnes builder.

Okey.

Jika anda ingin dapatkan penerangan lebih details bagaimana makan Vitamin Shaklee Secara Percuma dan peroleh Cash Rebate yang banyak secara consistent, boleh hubungi saya di talian whatsapp segera : 019-916 4276.

Sekian, wasssalam. Sehingga kita berjumpa semula di lain entry.

#kursusspamurah #spashaklee #mobilespa #mobilespamalaysia #kelasspaonline #NextLevelBlogging #blogmegashaklee #projekblogmega2 #shakleethrive2023 #shakleethriumph202#SetRahmahShaklee2023


No comments:

Post a Comment