Sunday 29 May 2016

REBUT PELUANG MENJADI 9 ORANG PESERTA NECK RAMADHAN & RAYA BATCH 17

Assalamualaikum wbt..

Saya mendoakan semoga anda semua pembaca dan pengunjung blog sakinahms.blogspot.my sentiasa berada dalam keadaan sihat sejahtera dan berbahagia di samping keluarga tercinta.

Kita dimasukkan ke dalam syurga tanpa dihisab. InsyaAllah.

PELUANG MENJADI 9 ORANG PESERTA NECK RAMADHAN BATCH 17

Lagi beberapa hari kita semua umat islam akan menyambut Ramadhan Al-Mubaraq yang penuh dengan nikmat dan rahmat kebaikan.

Ramadhan adalah bulan untuk umat, untuk kita semua.

Di bulan ni, semua anak-beranak syaitan diikat dan digari. Kiranya, dorang telah membuat perjanjian antara mereka dengan Allah SWT untuk berehat di bulan Ramadhan. Mereka takkan mengganggu anak-anak cucu Nabi Adam a.s.

So, sepatutnya tiada lagi gangguan dan nafsu bertopengkan iblis laknatullah. Selera makan pun mampu dikawal. 

Tetapi, di Malaysia.. Ramadhan seperti satu pesta. Pesta pembaziran. Bukan pesta beribadat sebagaimana berlaku di bumi Mekah.

Sebelum berbuka, selera makan dan macam-macam. Nak makan itu, ini. Kadang 10 menu sehari. Ending, masuk tong sampah. Dah membazir.

Ada jugak yang menghabiskan waktu malam untuk makan dan terus makan selagi tidak tidur. Orang berterawih kita tersadai kekenyangan. Huhuhu..

Nahuzubillah..

Semoga Ramadhan kali ini, kita semua dah insaf termasuk peringatan untuk diri saya. 

Saya pun sama seperti anda dulu sebelum nie. Bila puasa, berat naik 5-6kg taw. Pastu, menangis tak berlagu bila raya saudara-mara tegur. 

"Bahagia sekarang.. anak dah berapa orang?"

Ngehngehngeh.. menangis bucu katil lah jawap nya. Makan hati.

Apa kata Ramadhan kali ni buat perubahan baru. Jom! sertai program Now Everyone Can Kurus (NECK) yang akan guide anda untuk turunkan berat badan serta kawal nafsu makan sebaik-baiknya.

Ramadhan sekali setahun.. rugi, kalau Ramadhan kali ni disia-siakan. Tahun depan, belum pasti bertemu kita dengan Ramadhan.

So, usah tunggu-tunggu lama. Baca testimoni NECK di sini, di sini, di sini dan banyak lagi. Anda boleh search je di kotak carian sebelah atas web ini mengenai NECK. Mesti keluar banyak kisah NECK sepanjang 16 batch dah berlalu.

Sekarang, menanti anda untuk dibantu di batch 17 pula.

Hubungi saya, Sakinah : 019-916 4276 sebagai agen dan crew NECK dengan segera sementara masih ada kekosongan. InsyaAllah.

Sekian, wassalam.
Salam Kurus, Salam Sihat.

Program Kurus Coaching Online No. 1 di Malaysia.
Now Everyone Can Kurus (NECK)
Kurus Hanya Dari Rumah.

"Think Positive & Keep Smiling, Home Sweet Home."
~Now Everyone Can Kurus~
019-916 4276 [ Call, SMS, WhatsApp, Telegram ]
sakinahmatsaid@gmail.com
FB : Sakinah Hasanah Mat Said

No comments:

Post a Comment