Tuesday 31 May 2016

SHAKLEE LIVE AMAZING WITH SAKINAH : WORKING AT HOME WOMAN

Shaklee #LiveAmazing.

Kenapa saya sanggup meninggalkan apa yang saya perjuangkan selama ini?

Bertahun saya belajar diploma dan ijazah di bidang art&design. Kemudian, saya terkandas di peringkat Master.

Pada awal tahun 2013, saya mengambil keputusan untuk berhenti belajar. Yang mana ketika itu saya mengalami masalah kewangan dan tekanan hidup sebagai seorang fresh graduate yang masih mencari pekerjaan tetap.

Sebagai seorang kakak sulong, anak harapan keluarga.. saya terpaksa melupakan niat. 

Selepas ditarbiah oleh supervisor saya ketika itu, saya nekad untuk melupakan dan kuburkan impian.


Setiap orang pernah melalui kegagalan. Saya tidak berkecuali. Saya tidak malu untuk berkongsi kerana saya sama seperti anda mencari keselesaan hidup demi membahagiakan keluarga tersayang terutama emak dan ayah.

Bila sebut pasal emak dan ayah, air mata pasti akan mengalir. Betapa besarnya pengorbanan mereka.

Kemudian 2013 juga, saya diberikan rezeki mengajar sebagai seorang pendidik. Dan 2014 saya diuji lagi dengan politik pekerjaan.

Namun saya bersyukur dengan ujian itu. Ujian tanda kasih sayang Allah kepada kita.

Dari situ, saya mula mengenali Shaklee. Arwah ayah meninggal sebab diabetes, emak pun ada diabetes.

Saya mula menggunakan shaklee untuk diri sendiri yang ketika itu Obesiti yang tahap merisaukan.

Alhamduillah, ia amat berkesan.

Saya tak pernah melupakan ilmu Art & Design. Ilmu itu tetap diaplikasikan dalam hidup sehingga hari nie.

Kerana ini lah, saya masih bertahan dan meneruskan legasi bersama Shaklee.

InsyaAllah.

Jemput tonton #LiveAmazing mereka bersama shaklee di sini : https://m.youtube.com/watch?v=jwZfFEfIY-c


Sudahkah anda menonton?

Masih banyak lagi video menarik yang akan saya kongsikan lagi nanti.

Ok.

Hubungi saya (Sakinah : 019-916 4276), untuk khidmat nasihat nutrisi kesihatan anda dan keluarga serta bagaimana ingin menjana income dari rumah secara online.

Salam Jutawan dunia akhirat.

Sekian, wassalam.

Salam Sayang, Salam Bahagia.


WhatsApp : 019-916 4276 untuk dapat ebook Kisah Motivasi :
Sorry Boss!! Saya Terpaksa Berhenti Kerja ini Sekarang !!
Ebook yang sangat memberi inspirasi tinggi kepada semua pembacanya

memulakan perniagaan tanpa modal yang besar dan kilang atau bangunan kedai.

*Sila SHARE jika entry kali ini bermanfaat untuk saudara-mara dan jugak rakan-rakan kita di luar sana. Saya doakan anda Kaya, Bahagia dan Berjaya Dunia/Akhirat.

"Think Positive & Keep Smiling, Home Sweet Home."
Ingin menjana pendapatan 3, 4, 5 angka sebulan dengan hanya duduk di rumah? 
Hubungi Cinta Hati SMS
019-916 4276 [ Call, SMS, WhatsApp, Telegram ]
sakinahmatsaid@gmail.com

No comments:

Post a Comment