Friday 20 September 2019

BAGAIMANA CARA JOIN JOM! DETOX JUTAWAN SHAKLEE

Hai, Assalamualaikum dan salam ceria, salam sihat.

Topik kita hari ini ialah BAGAIMANA CARA UNTUK JOIN PROGRAM JOM! DETOX JUTAWAN SHAKLEE?

Anda yang ingin join ini, pasti telah tahu apa itu Program Jom ! Detox Jutawan Shaklee kan. Jika anda belum tahu, boleh klik baca di sini (12 Kelebihan Jom ! Detox Jutawan Shaklee).

Orite, first sebelum join.. suka saya mengajak anda semua untuk kenal pasti apa tujuan utama anda ingin join this program.

Adakah kerana anda ingin kurus atau kerana ingin ambil tahu rahsia program DETOX kami yang banyak memberi proven result selama ini. Sampai tahap kalau tak join, tak senang duduk, tak lena tidur. Mesti mengigau-ngigau teringat kan Detox Jutawan Shaklee.

Thats GOOD.

16 CARA KENAL PASTI KENAPA ATAU YOUR BIG WHY ANDA JOIN PROGRAM JOM! DETOX JUTAWAN SHAKLEE :

1. Adakah kerana anda sorang yang Overweight atau di kalangan mereka yang Obesiti?

2. Adakah anda mempunyai masalah kurang stamina seperti berjalan jauh tawaf satu Tasik Titiwangsa terus pengsan.


3. Adakah anda mempunyai masalah untuk berdiri dalam solat seperti mempunyai masalah sakit lutut yang menyebabkan solat anda kurang nikmat kerana tidak dapat bersujud atau rukuk.


4. Adakah anda sorang yang mempunyai perut yang buncit dan spare tyer di pinggang, lengan, peha dan leher?


5. Adakah anda sorang yang mempunyai masalah membuang air besar secara teratur setiap hari?


6. Adakah anda sorang yang mempunyai masalah sukar tidur sehingga keletihan di siang hari kerana berjaga malam?


7. Adakah anda sorang yang craving makan makanan manis, bergula, berminyak, berlemak, bergaram tinggi tanpa had batasan?


8. Adakah anda sedang berusaha untuk mengandung tetapi belum dikurniakan zuriat? Anda wajib detox sebab kemungkinan anda mempunyai masalah ketidak stabilan hormon.


9. Adakah anda sorang yang ketagih merokok setiap hari? Anda wajib join Program Jom ! Detox ini.


10. Adakah anda mempunyai masalah penyakit tiga serangkai seperti Kencing Manis, Darah Tinggi dan Lemah Jantung?


11. Adakah anda sorang pengamal ubat-ubatan sintetik dalam jangka masa yang panjang?


12. Adakah anda sorang wanita yang sentiasa stress dan merasa kurang keyakinan diri kerana bentuk fizikal badan yang gempal, menggelebeh sana sini selepas mengandung dan bersalin?


13. Adakah anda mempunyai masalah untuk memilih pakaian yang ber saiz S atau M?


14. Adakah anda sorang yang gagal menurukan berat badan dan telah banyak kali jalani pelbagai jenis diet yang disyorkan oleh rakan-rakan?


15. Adakah anda sorang yang mempunyai masalah underweight? Makan macam ada saka tapi tetap berat tak bertambah-tambah. Orang kata dah macam Olive bini si Popie.


16. Walau apa jenis penyakit yang sedang anda alami, sila lah detox kerana kemungkinan badan anda mempunyai toksin tersembunyi yang bersarang di sebalik kulit, di dalam salur darah dan organ-organ badan anda yang menjadi punca pelbagai penyakit.

Ok, ini sebahagian daripada cara untuk anda kenal pasti kenapa anda perlu join Jom! Detox Jutawan Shaklee.

So, now saya kongsikan KAEDAH ATAU CARA UNTUK MELAYAKKAN ANDA JOIN JOM ! DETOX JUTAWAN SHAKLEE.

Baca syarat wajib di bawah ini :

For your information, Jom ! Detox ialah Program Detox yang menggunakan Produk Detox dari Shaklee. Jadi, anda memang wajib untuk menjadi ahli berdaftar di bawah group Jutawan atau direct mendaftar dengan saya sendiri yang memang dah bernaung bersama team Jutawan.

Bagaimana nak mendaftar? Whatsapp je saya : 019-916 4276. Kami akan semak kelayakkan anda selepas anda berikan maklumat-maklumat butir diri yang diperlukan.

Make sure anda belum lagi menjadi ahli Shaklee dan sekiranya anda telah menjadi ahli, kita akan buat semakan terlebih dahulu sama ada anda layak atau tidak.

Ada yang tanya, perlu ke ambil Set Detox Shaklee nie? Kalau saya tak ambil bagaimana? Kalau saya ambil produk Detox selain daripada Shaklee, boleh ke?

Yes ! Thats good questions. Saya dah biasa dapat soalan-soalan seperti ini.

Jom! kita ambil tahu kenapa anda mesti dan wajib makan SET DETOX Shaklee?
Fungsi-fungsi setiap Vitamin SET DETOX SHAKLEE.
Sebelum ini, saya sendiri pernah run Projek Kurus yang dikenali sebagai Now Everyone Can Kurus (NECK). Then, kita improvise dari semasa ke semasa.

Kita dapati manusia ini ada satu masalah untuk kekal consistent amalkan gaya hidup yang sihat kerana dikelilingi oleh sumber pemakanan yang kurang berkhasiat, fast food, process food segala jenis mak nenek yang super duper terlajak kreatif. Saya sendiri tidak nafikan sometimes turut terjebak dengan makanan-makanan sebegini.

So, dari situ kita faham manusia perlu detox dalaman mereka kerana sumber-sumber makanan seperti inilah yang menjadi penyebab sukar nak kurus, sukar nak naikkan berat, masalah hormon.

Dalam makanan harian yang kita ambil ada kimia, logam berbahaya tanpa kita sedari. Kita makan ayam yang dicucuk hormon, ikan yang termakan logam di lautan, makanan segera yang dipanas hangat berulang kali. Dan banyak lah. Itu baru sentuh bab makanan. Belum lagi cerita bab persekitaran seperti radikal-radikal bebas dari pencuci muka, pencuci pakaian, pencuci lantai, sintetik dari peralatan dan perabot dalam rumah, asap-asap kenderaan, asap dari perokok bebas yang absorb masuk melalui permukaan kulit kita.

Ia perlu dicuci buang. Kita kena servis badan at least setahun sekali atau 6 bulan sekali. Kalau kereta kita selalu servis, rumah kita selalu cuci, begitu juga badan kita wajib diservis. Itu yang kita panggil proses Detox (Penyingkiran Toksin-toksin dalam badan tanpa effect kesihatan peserta).

Kita telah mengambil kata putus untuk meneruskan projek kurus menggunakan sepenuhnya Modul yang telah pihak company dan pakar nutrisi sendiri dah lakukan try and adjust.

Maka wujud lah projek Detox Jutawan ini. Kita fokus untuk keseluruhan kesihatan tubuh badan manusia. Bukan fokus kepada kurus sahaja. Tetapi misi kami membantu mewujudkan rakyat Malaysia yang sihat.

Pakar Saintis dan Nutritionist dah lakukan kajian, badan manusia perlukan nutrient yang cukup untuk proses Detox. Seperti yang saya explain kat atas tadi, pemakanan kita sendiri kurang berkhasiat. So, Set Detox Shaklee adalah gabungan penting bagi menjaya Program Jom ! Detox ini.

Anda boleh jika tidak mahu gunakan SET DETOX. Caranya cari Mentor yang sudi guide anda sehingga capai matlamat anda.

Mentor kami di Program Jom ! Detox mewajibkan setiap peserta ambil set seperti di bawah. 

Pilihan 1 : Full Set Detox (Platinum Set bernilai RM899)


Pilihan 2 : Medium Set Detox (Gold Set bernilai RM499)

Jika anda sorang peserta yang bersedia berubah dan mendengar nasihat serta menerima ilmu baru dalam Detox Jutawan Shaklee, segera lah bertindak. Hubungi saya : 019-916 4276 untuk pendaftaran Detox intake ke -16 yang akan bermula 01 Oktober ini selama 17 hari sahaja.




Baca 5 Success Story Peserta Detox Jutawan sebelum ini, di sini.

Jom ! tekan button LIKE, COMMENT dan SHARE sebagai tanda sokongan kepada misi membantu rakyat Malaysia hidup Sihat dan Bahagia.

Sekian, wassalam.

Salam Sayang, Salam Bahagia.

No comments:

Post a Comment