Monday 23 September 2019

PREVIEW PROGRAM JOM ! DETOX JUTAWAN SHAKLEE SEPTEMBER 2019

Bila anda follow blog saya mesti terjumpa cerita pasal Detox Program. Saya tak share kat Facebook personal. Di sini, saya lebih fokus kepada The Walking Beauty (TWB) projek.

Tetapi pagi ni, saya nak share one of our proven result dari ribuan peserta sehingga batch ke-15. Dari 73kg beliau berjaya turun kepada 57kg. Cuba kira berapa nilai susut?

Wow! 16kg. Rasa macam mudah kembali, itu kata Puan Rubaiyah yang kini berusia 43 tahun.

Dan good new nak share, kami akan adakan Preview Perkongsian dari beliau sendiri pada 25 September ini, jam 8.00 malam di group Telegram.

Berminat? Sila contact no. ini : 019-916 4276. Mana taw dengan sharing dari beliau membuat anda lebih bersemangat untuk sama-sama join our Detox Program.

Actually kalau berat anda between 70-100kg, tak susah pun nak turunkan berat badan. Yang agak mencabar bila ingin kikis 3-5kg lemak di badan. Yang mencabar bila nak mentain berat badan.

Sebab saya taw kita semua kreatif bab menyediakan dan memilih makanan dan yang lagi terkesan kita tersangat komited makan makanan fast food dan process food berbanding raw food.

Tetapi, gajah dan lembu hidup mereka makan rumput dan sumber-sumber makanan hijau je. Kenapa dorang gemuk jugak🤔 (Jangan marah naa..)

Harimau pulak solid molid je body walau tak makan daun🤔🤔🤔🤔

Isunya bukan salah rumput hijau dalam perut lembu atau daging yang dimakan oleh Pak Belang.

Kenapa? Sebab itu korang kena join Detox Program. Kita kasi kikis lemak di badan dan organ-organ detox sekali.


Nak join, contact no. yang saya di atas tadi ye.

Klik baca :
3. Bagaimana untuk join Jom ! Detox Jutawan Shaklee

Jom ! tekan button LIKE, COMMENT dan SHARE sebagai tanda sokongan kepada misi membantu rakyat Malaysia hidup Sihat dan Bahagia.


Sakinah,
~Enjoy & Happy❤️

No comments:

Post a Comment