Friday 12 February 2016

CADANGAN ALAT BANTU UJI TAHAP GLUKOSA DALAM DARAH PENGHIDAP KENCING MANIS

Ini contoh Kits untuk check up bacaan gula dalam darah ibu dan ayah kita yang ada kencing manis.

Saya beli 2 tahun lepas (Hujung tahun 2014). Masih lagi elok. Harganya RM100++ sekali dengan mesin elektronik, jarum, chips bacaan dan kapas basah.

Yang pasti, ia yang terbaik antara yang dicadangkan oleh ahli farmasi tersebut. Farmasi dekat Malay Town. Apa lah namanya. Yang pasti, Farmasi cina.

Asal saya pergi ke farmasi melayu untuk survey. Niat dihati untuk bantu anak melayu.

Tapi, saya kecewa dengan servis dorang. Berbanding farmasi cina.. mereka sangat menjaga hati pelanggan dan berikan servis terbaik.

From A to Z. Bahkan dapat discount sebab saya ambil full set dan automatik mendapat keahlian percuma. So, next time setiap belian saya ada discounts.

Dorang siap cadangkan saya, buat bisnes lagi dengn kits nie. Memandangkan saya beli dengan harga yang sangat jimat.

Bagus betul, lah service dorang. Tip Top.

Maaf bukan niat memburukkan sesiapa.

Tetapi, bisnes is bisnes. Untuk berjaya dalam bisnes kena tawan hati pelanggan dan selesaikan masalah mereka yang menjadi keutamaan. Bukan main jual sahaja taw.

Hope, anda peroleh sesuatu dari sharing ini.

Sekian, wassalam.
Salam Sayang, Salam Sihat.
Happy First Anniversary, NECK.

Sakinah Hasanah Mat Said (SHMS),
Pakar Runding Kesihatan Kencing Manis & NECK,

*Sila SHARE, jika ada rasa entry kali ini bermanfaat kepada saudara-mara mahupun rakan-rakan kita di luar sana. Mudah-mudahan lebih ramai yang akan berubah ke arah hidup yang lebih bahagia.

"Think Positive & Keep Smiling, Home Sweet Home."
~Now Everyone Can Kurus~
019-916 4276 [ Call, SMS, WhatsApp, Telegram ]
sakinahmatsaid@gmail.com

No comments:

Post a Comment