Sunday 27 March 2016

APA KATA MEREKA? : JATUH CINTA BERKALI-KALI DENGAN ESP

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua pembaca setia dan pengunjung blog sakinahms.blogspot.my.


Saya doakan anda kaya, bahagia dan berjaya dunia akhirat. Kita semua dimasukkan ke dalam syurga tanpa dihisab. InsyaAllah..

TESTIMONI ESP : APA KATA MEREKA

Sempena promo ESP bulan nie, saya nak kongsikan dengan anda pengakuan oleh seorang pengguna setia ESP:

"Pertama kali berkenalan dengan esp adalah pada oktober 2012. Mula-mula rasa tak nak cuba tapi cuba jugak akhirnya sebab tengok manfaatnya yang sangat best.

Orang cakap ESP marvelous, ada orang cakap ESP ni memekatkan susu. Memang sangat tergodalah masa tu.

Terus cuba, dan yes saya jatuh cinta dengan rasanya. Saya suka bau esp yang harum, fresh dan tulen. Tak ada unsur-unsur preservative sebab soya nya di proses dengan air sahaja.

Dan paling terkejut lepas 3 atau 4 hari minum siku saya dah tak bersisik! Kalau dulu memang kering dan kusam je. Lepas tu jadi moist lah :)

Susu makin pekat. Syok tau.

Lagi bonus sebab energetic. Tenaga luar biasa la. Walaupun penat saya boleh selesaikan banyak perkara dalam satu hari tanpa gagal.

Kadang-kadang si anak syamil, tak tidur malam, tapi pagi tu tetap boleh bangun dan pergi kerja. Tak ada pun qada tido kat ofis.

Pastu..

"Rehana dah makin slim sekarang ni" kata-kata ini memang kerap didengari kalau jumpa kawan-kawan or sedara mara.

Yup, esp ni pun boleh bagi kurus jugak kalau ikut cara.

Lain-lain yang saya sangat syukur ialah gula dan kolestrol saya terkawal.

Alhamdulillah..

Dan yang paling best, saya dah tak diserang gastrik macam dulu-dulu, sebab saya alas perut selalu dengan ESP. Memang mengenyangkan sementara mengadap makanan lain.


Dah berpuluh tin saya dah consume. Memang saya suka sangat dan puas hati.

You all cubalah.

Pasti jatuh cinta jugak. "

Amacam?

Best ke best?

Jom! grab Promo ESP freemembership dan menjimatkan ini.

Tinggal 3 hari sahaja lagi.

Hubungi saya : 019-916 4276 untuk promo ESP dan khidmat nasihat berterusan.

Sekian, wassalam.
Salam Sayang, Salam Bahagia.

Program Kurus Coaching Online No. 1 di Malaysia.
Now Everyone Can Kurus (NECK)
Kurus Hanya Dari Rumah.

*Sila SHARE, jika ada rasa entry kali ini bermanfaat kepada saudara-mara mahupun rakan-rakan kita di luar sana. Mudah-mudahan lebih ramai yang akan berubah ke arah hidup yang lebih bahagia.

"Think Positive & Keep Smiling, Home Sweet Home."
~Now Everyone Can Kurus~
019-916 4276 [ Call, SMS, WhatsApp, Telegram ]
sakinahmatsaid@gmail.com
FB : Sakinah Hasanah Mat Said

No comments:

Post a Comment