Tuesday 18 November 2014

MASTER COORDINATOR CELEBRATION YANG SUPERB!! POWER!!

Assalamualaikum wbt, kepada semua Sahabat Cinta Hati Sakinah..

Hari ini, SMS nak kongsi kegembiraan dan kemeriahan Majlis Master Coordinator Celebration mummy & daddy SMS ahad baru-baru nie.

Sebagaimana entry yang lepas, SMS ada ceritakan kepada sahabat semua di sini.

MASCEL MARIAFIRDAUS

MASCEL?
Mesti sahabat-sahabat semua tertanya-tanya apa itu MASCEL kan?

MasCel ni, singkatan bagi Master Coordinator Celebration yang dianjurkan oleh pihak Shaklee dengan beberapa syarat tertentu yang amat mudah.

Syaratnya, jika sahabat seorang yang serius, committed dan mempunyai keinginan untuk berubah ke arah yang lebih baik seperti SMS dan kami semua dalam group MFMS nie..

Dengan sendirinya, pihak Shaklee akan membelanjakan untuk anda sebanyak RM50 000 bagi meraikan kejayaan manis ini di hotel-hotel bertaraf lima bintang pilihan anda sendiri.

InsyaAllah..dalam tempoh setahun hingga ke dua tahun, anda pasti mengikut jejak langkah mereka-mereka yang telah berjaya dengan syarat tindakan dan keputusan di tangan anda. 

WOW!! CEPATNYA? BETUL KE?

Ye..mungkin cepat bagi anda? dan mungkin jugak lambat bagi sesetengah pihak yang lain.

Bagi SMS, amat cepat dan pantas dalam tempoh dua tahun sahaja.. kita boleh jadi Master dengan pendapatan 6 angka sebulan. Nak ke nak? Mesti sahabat semua nak kan.. Siapa tak nak, pendapatan bulanan enam angka. bekerja 10 tahun pun belum tentu dapat 6 angka. Makin kurang adalah sebab bos nak reduce pekerja dan gaji pekerja. Kecian..kecian, kan?

So, siapa-siapa yang nak join SMS.. jangan lepaskan peluang ini. Peluang hanya datang sekali sahaja. Anda mungkin bertuah.. jika peluang datang berkali-kali.. tapi, amat malang jika anda biarkan peluang yang datang itu pergi begitu sahaja.

Jangan tunggu lama-lama :-)


MASCEL SUPERB!! POWER!!

Jom kita tengok gambar-gambar sepanjang majlis ini berlangsung. Dengan adanya kawan-kawan yang hebat. Dan group MFMS yang fantastic.. SMS turut tidak terlepas menyaksikan perjalanan yang SUPERB!! POWER!! ini.

SMS rasa amat rugi, jika berada di dalam sebuah group yang happening.. tapi, tak sharing kat sini dengan sahabat semua yang dah jadi sebahagian dalam diari hidup SMS.

Jom!! layan beberapa gambar yang menarik dan tertarik yang special di mata :-)

credit to http://zahirahhafizan.com
My mummy & daddy dan  juga anaknya yang handsome cam abi dan comel cam uminya turut serta berarak :-) Mereka diraikan untuk perkahwinan kali kedua sebagai pengantin kaya raya.. fully sponsored by Shaklee. Alhamdulillah..

Agak-agak..kalau nak kahwin time macam ni, boleh ke. Hehehe.. SMS masih bujang.. Nak tahu..? tunggu apa perjalanan SMS. Nak sama-sama tahu.. jom join SMS.

Untuk makluman, sahabat.. Mummy & Daddy SMS, ambil masa 9 bulan sahaja untuk jadi Master Coordinator. Hebat!! kan?

Mahu tak hebat.. sebab rahsianya.. FOCUS..!! FOCUS...!! dan FOCUS..!!


credit to http://zahirahhafizan.com
Ni pulak, mentor-mentor saya.. kiranya, nenek moyang lah dalam susur galur SMS. Tapi, dorang tak tua sebagaimana panggilan.. tetap muda dan comel. 

Yang bestnya, dalam perniagaan ni.. yang SMS suka. Leader-leader semuannya berketerampilan muslimah sesuai dengan pendekatan kami iaitu, Akhirat seiring dengan dunia. Jaga hubungan dengan Allah SWT. InsyaAllah kita akan berjaya :-)

Alhamdulillah ditemukan dengan mereka-mereka yang sangat hebat dan tidak pernah kering ilmu untuk berkongsi dan membantu SMS dan rakan-rakan.


tetamu yang hadir
Seterusnya, ucapan dan perkongsian oleh Victor Lim (President Shaklee Malaysia),PM Cery, Master Ainul dan sudah pasti Master MariaFirdaus. Mereka banyak berkongsi ilmu dan rahsia kejayaan dalam ucapan beliau.. Rugi siapa tak pi. 


PM Cery - http://mamafaiz.com
Master Firdaus
Master Maria
Surprise daripada MFMS team untuk mummy & daddy
Apa yang best lagi, sahabat-sahabat..

Anak-anak kecil bebas buat hal masing-masing. Nak melompat ke, terbaring ke.. apa-apa lah. Dorang bebas beraksi. Anak-anak kecik kan tengah membesar. So, memang tiada masalah dan halangan untuk berniaga sambil membawa anak bersama kemana-mana event. Memang happening!! Fantastic!! Superb!! Power!!
Cikgu su (http://cikgucantikceria.blogspot.com)
yang cantik dan ceria sambil dukung anak tidur
Untuk pengetahuan sahabat.. Kak Hafizah ni, anak lima taw. Sangat hebat orangnya.
Credit to - http://www.fiezabard.blogspot.com

Master maria dengan anak bongsunya, yang tiba-tiba nak berucap sama dengan umi :-)

Ini yang SMS suka dan sangat suka..

Akhirat..
Family..
Berjaya..
Bahagia..

Alhamdulillah..

Sangat banyak rahsia dan ilmu yang diperolehi dari pasangan pengantin ni.Tidak terhitung nilainya. Semoga mereka terus berjaya dan berjaya dunia akhirat. Begitu juga dengan SMS.

Sahabat-sahabat SMS yang dikasihi.. Doakan kejayaan SMS pula ya, tahun hadapan..


Sampai di sini dulu, untuk kali ini. SMS akan sentiasa berkongsi tips-tips kejayaan untuk sahabat Cinta Hati SMS yang dikasihi dan disayangi. InsyaAllah :-)

Sila like dan share sekiranya, ia memberi manfaat kepada rakan-rakan dan keluarga anda di luar sana. Semoga sahabat semua sentiasa dipermudahkan segala urusan dan berjaya menjadi insan bertaqwa dunia dan akhirat.

Sekian, wassalam.
Salam Sayang, Salam Bahagia.

"Think Positive & Keep Smiling, Home Sweet Home."


Ingin mendapatkan supplemen yang sesuai untuk anda dan insan-insan tersayang?
Ingin menjana pendapatan 3, 4, 5 angka sebulan dengan hanya duduk di rumah? 
Hubungi Cinta Hati SMS untuk:-

FREE CONSULTATION
AFFORDABLE PRICE and
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!
 
Shaklee ID : 1168494
019-916 4276 [ Call, SMS, WhatsApp, Telegram ]
sakinahmatsaid@gmail.com

No comments:

Post a Comment