Monday 13 June 2016

CERITA AKU SEPASANG KASUT

Assaamualaikum wbt..
Salam 8 Ramadhan.

CERITA AKU SEPASANG KASUT

Masa kecik-kecik dulu, cikgu bahasa melayu selalu mintak kita buat karangan kisah AKU SEPASANG AKU, NASIB SI KASUT MERAH, NASIB AKU SI KASUT BIRU..

Betul ke betul?

Masih ingat lagi ke kita cerita tersebut?

Mesti tak lupa kan, karangan kanak-kanak. Tapi, hari ni saya nak kongsikan dengan anda bagaimana cerita kasut di dalam NECK pulak.

Sharing oleh peserta NECK Batch 16, Harlinda Daldiri :

"Hari ni saya gembira...

Kenapa?

Sebab kasut saya beli sebelum NECK muat-muat je pakai, bila jalan mencengkam kaki...sakit!! Akhirnya saya biarkan dia, tak pakai lama. Hari ni kasut tu macam memanggil-manggil saya suruh saya pakai.

Alhamdulillah dah longgar dan boleh tercabut masa jalan. Tadi naik tangga pun berlari je...

Masa awal-awal dulu nak berjalan dengan kasut tu amaaattt seksa sekali sampai melecet kaki😄.

So bukan baju je longgar, kasut 👠👡👢👞 pun boleh longgar.."

Anda pula bagaimana?

Ehemm..ehermmm..

Adakah kasut semakin membesar atau semakin mengecil di bulan puasa ini?

Hubungi saya segera(019-916 4276), jika kasut anda memberi masalah kepada anda.

P/S: Saya tak jual kasut. Tapi, saya dapat bantu anda tukar saiz kasut kepada yang lebih kecil.

InsyaAllah.

Sekian, wassalam.
Salam Kurus dan Sihat,
Salam 8 Ramadhan, 1437H.

No comments:

Post a Comment