Thursday 30 June 2016

LAST CALL !! TAWARAN ISTIMEWA TURUNKAN BERAT BADAN JUN 2016

Assalamualaikum & Selamat Pagi. Salam Ramadhan 25, 1437H.

Apa khabar?

Pagi ni, saya nak kongsikan tawaran istimewa buat anda yang ingin turunkan berat badan sekurang-kurangnya 2kg dalam masa sebulan.

Mungkin, pada anda 2kg-4kg itu perkara normal.

Sebelum ni, anda dah cuba macam-macam cara. Memang mudah nak turun.

Tapi..

Naik balik.. mesti stress. Pastu, naik lagi.

Sebenarnya, masalah utama kebanyakkan kita adalah untuk kekalkan berat badan ideal. Bab ini yang ramai gagal buat.

Betul-betul.

Mai sini, saya nk share sikit rahsia bagaimana saya mentain berat. Dan saya berjaya bantu ramai orang capai impian mereka kurus dan slim sehingga hari ini.

Rahsianya, dorang semua amalkan makan vitamin kat bawah nie : 👇👇👇
🌷Lecithin
🌷Omega Guard
🌷Alfalfa
🌷Herb-lax
🌷Energizing Soy Protein
🌷 Cinch Powder

Amacam?

Dah pernah cuba?

Tapi, masih gagal.

Mungkin dulu, anda makan tanpa ilmu. Anda makan tanpa panduan dari mereka yang pakar.

Atau anda tak tahu apa fungsi vitamin nie.

Kiranya, anda makan tanpa mentor lah yang membantu cam mana nak lost weight.

Tak pe.

Hari ni, di bulan Ramadhan yang mulia ni kita lupakan kesilapan lalu. Kita perbaiki dan tingkatkan usaha.

InsyaAllah mudah untuk turunkan berat badan.






Ada ke yang cuba? Jadi macam dorang?

Kita ada tawaran istimewa taw sebelum jam 5 petang, 30 June 2016.

💥Dengan belian 3 botol lecithin (agen pembakar lemak), anda layak dapat 1 botol percuma yang bernilai RM66.

💥Panduan kurus dari saya #CrewSakinah sehingga mencapai berat badan idaman.

💥Dan beberapa tawaran lain lagi.

Ok.

Hubungi saya, (Sakinah : 019-916 4276) dengan segera sebelum tawaran ditutup.

Salam Kurus & Sihat.
Sakinah : 019-916 4276.

*Boleh lawati ke website : sakinahms.blogspot.my untuk testimoni pelanggan-pelanggan kami.

No comments:

Post a Comment