Thursday 9 April 2015

SUAMI TIDAK PERCAYA ISTERI BOLEH BERUBAH DALAM MASA 9 HARI

Assalamualaikum wbt..

Apa khabar sahabat hari ini?

SMS doakan anda sihat dan bahagia selalu bersama keluarga tersayang.

Aaaminn..

Hari ni, masuk minggu kedua program Now Everyone Can Kurus (NECK) Batch ketiga berlangsung.


Pagi tadi, salah seorang daripada pihak kami mendapat satu panggilan dari seorang suami.

Suami kepada peserta NECK Batch 3.

Agak-agak sahabat, apa lah yer yang si suami tue cakap dengan pihak penganjur?

Mesti ramai nak tahu kan.

Hehehe. 

SUAMI TAK DAPAT TERIMA KENYATAAN

Haa.. Suami tak dapat time kenyataan?

Biar betul..??

Parah benar, ke kenyataan tue.
'
Huhuhu.

Hari nie, baru sembilan hari si isteri bersama kumpulan NECK anjuran kami.

Perjalanan si isteri masih terlalu jauh untuk kelihatan kurus, cantik dan sihat.

Sebelum join, NECK.. si suami memang sangat sangsi dengan program nie. Terlalu sangsi katanya suatu ketika sebelum isteri ber NECK.

Suami siap tepon urusetia, marah-marah lagi.. sebab katanya kami penipu. Kami pembohong. 

Kami cekik darah.

Ini nak kuruis ke nak makan darah?

Haa.. mesti, ramai terkeluaq bijik mata.

Apa?

Makan darah?

Macam-macam, si suami cakap.

Anda taw, apa jawapan dari pihak kami?

Fuhh!! tarik nafas dulu :-)

Bang.. Kami tak makan darah.. kami, makan nasik. Kami wajib, peserta makan nasik. Nasik tak bersalah. Tak berdosa.

Bang.. abang rasa, bagus ke bagus formula yang saya bagi kat isteri abang nie?

Abang dah baca ebook yang saya bagi kepada isteri abang?

Kata si suami :

Memanglah, baguis.

Di akui baguis..

Pastu, abang rasa cost menggemukkan isteri abang lebih mahal ke mahal berbanding apa yang bakal isteri abang dapat?

Kecian kat isteri abang.. dah lama dia gemuk. Abang tak kecian, kan dia ke?

Abang nak dia sakit? Tak nak, kan..

Betui jugak apa yang hangpa duk habaq tue..

SELEPAS 9 HARI NECK

Si suami tidak percaya.. dia masih tidak dapat terima kenyataan.

Dia tepon pihak kami semula.

Jom! kita tengok statement panas si suami :-

" Hangpa buat apa kat bini aku?

Aku hairan..

Selama nie, berbuih-buih aku duk nasihat kat dia.

Tak kuruis-kuruis.

Apa yang hangpa dah buat, sampai dah berubah bini aku nie?

La nie, semua masak makanan yang best-best.

Yang sihat-sihat.

Dan yang seronoknya, sekejap je dia masak.

Sebelum nie, dia selalu ngadu.. tak sempat nak masak. Penat, lah.


Kecian bini.
Dia suruh aku pi beli kat kedai.

Makanan kat kedai bukan sihat pun. Tapi, sayang bini. Aku ikutkan je lah.

Time kasih, la naa..

La nie.. aku makan kenyang. Tak de, nya nak menambah-nambah cam dulu.

Dah seminggu tak makan masakan kedai.

Dia siap pesan lagi.. (Abang, jangan beli makanan kat kedai taw).

Maaflah, naa.. sebelum nie, aku macam tak percaya.

Sekarang pun, aku cam tak percaya.

Tapi, aku terpaksa lah percaya.

Sebab, bini aku dah banyak berubah. 

Dia makin berseri-seri.

Siap ada masa ajak aku bersenam lagi.

Menjadi betui formula hangpa bantu bini aku nie.

Dia nak orang luar jugak. bantu dia kuruis.

Hangpa, buat lah apa hang nak buat. Jangan sampai bini aku kena risik dengan jantan lain dah lah."

Hehehe.

Taw, takut. Risau bini, kena kebas dengan orang lain.

Haa..

Amacam?

Anda sanggup ikut jejak si isteri ini..

Jika sanggup.. sila download baca ebook di bawah atau boleh whatsapp terus saya untuk maklumat lanjut (Sakinah : 019-916 4276).

DOWNLOAD PERCUMA SEKARANG !!

Selamat membaca dan sila SHARE jika anda rasa entry kali ini memberi manfaat kepada anda mahupun rakan-rakan di luar sana.

InsyaAllah.

SMS doakan anda kurus dan sihat bersama keluarga tercinta dan tersayang serta bahagia hidup dunia dan akhirat.

Sekian, wassalam.
Salam Sayang, Salam Bahagia.


"Think Positive & Keep Smiling, Home Sweet Home."
~Now Everyone Can Kurus~
019-916 4276 [ Call, SMS, WhatsApp, Telegram ]
sakinahmatsaid@gmail.com

No comments:

Post a Comment