Saturday 11 April 2015

AWAS !! BERHATI-HATI DENGAN 12 SIDE EFFECT SET SLIMMING SHAKLEE

Assalamualaikum wbt..

SMS mendoakan semoga pengunjung blog Cinta Hati SMS berada dalam keadaan sihat dan bahagia di samping keluarga tersayang.

Sentiasa dipermudahkan segala urusan dan perkara dalam kehidupan sehari-harian.

Always think positive :-)

GEMUK MENYAKITKAN !!

Betul ke gemuk menyakitkan?

Bagi saya ia amat menyakitkan fizikal dan mental.

Badan cepat penat, lemau dan kurang bertenaga.

Berjalan sikit dan mengah dan peha mula melecit sebab banyak selulit.

Pinggang akan berbekas merah sebab seluar/kain mula ketat.

Kaki selalu kejang seawal pagi.

Mungkin, juga sebab saya pernah jatuh terhentak banyak kali sebelum nie.

Ramai orang buat endah tak endah.

Pejamkan mata je.

Tapi, inilah hakikat yang saya lalui.

Mentalnya pulak... rasa terpukul dan stress dengan orang sekeliling yang suka memerli dan mempersendakan saiz badan yang semakin bertambah.

Kadang, mereka tak de lah cakap direct. Tapi, berkias. Itu yang pedih dan sentap tue.

Selalu bangun lewat pagi sebab badan penat. Bila terjaga ketika mendengar azan subuh.. saya akan bangkit sekejap. Then, tidur semula.

Terjaga kali kedua, jam 6.45pagi. Mulalah kelam-kabut untuk ke tempat kerja.

Teruk kan, saya? Huhuhu.

Kadang, 3, 4 kali jugak saya terjaga. 

Namun.. ini lah yang dilalui beberapa tahun kebelakangan ini.

BERHATI-HATI DENGAN APA YANG DIAMBIL

Haa..

Berhati-hati yer, sahabat memilih produk kurus atau slimming yang berlambak di pasaran sekarang.

First, make sure produk yang diambil selamat dan halal.

Cam shaklee.. always work, nature dan safe.

Alhamdulillah, saya bertemu dengan produk yang betul-betul berkesan.

Kemudian, pastikan ada guidelines daripada mereka yang memperkenalkan produk tersebut kepada anda.

Sebagaimana, saya terpaksa kurus dan terima side effect Set Slimming Shaklee.

Ini semua takkan berlaku jika tidak mendapat tunjuk ajar cara makan serta kurus dengan mudah dan betul menggunakan formula ebook di bawah :


Download Percuma Di sini : http://www.noweveryonecankurus.com/sms
Mula-mula saya cam tak percaya.

Sebab, saya hanya kenal B Complex sahaja since 10 tahun lepas.

Itu pun, sebab arwah abang saya yang makan B Complex untuk tingkatkan tumbesaran dan gain weight.

So, saya cam risau lah.

Risau badan makin bam bam dan gemuk.

Rupanya, saya silap sebab saya tiada ilmu dan pengetahuan mendalam mengenai Shaklee. Anda boleh baca di sini : TAKUT MAKAN SHAKLEE SEBAB ARWAH ABANG SAYA GEMUK !! 

SIDE EFFECT SET SLIMMING SHAKLEE yang berlaku kepada saya sendiri :-

Berat badan saya mula bertambah apabila usia mula meningkat dewasa.

Dulu berat saya 45kg sahaja. September 2014, berat saya naik dengan jayanya sehingga 70kg.

Can you imagine berat saya bertambah sebanyak 25 kg dalam masa 10 tahun.

Mungkin ianya normal pada orang lain.

Tidak kepada saya yang masih bujang.

Kalau dah berkahwin dan pregnant, lain lah story nya kan?

Ini, jaga diri sendiri je pun. Cam mana boleh jadi gemuk (Boleh baca DI SINI dan DI SINI).

Hahaha.

Kenangan tinggal kenangan.

@Alhamdulillah, selain kurus dan slim.. saya sendiri tak sangka masalah-masalah lain turut hilang atau semakin berkurang.


Sekarang, saya ada masalah baru. Semua baju-baju lama longgar dan besar. Huhuhu.
@Saya tiada lagi masalah gastrik yang melampau.

@Tiada lagi masalah senggugut yang teruk.

@Kaki saya dah tak kejang.

@Masalah jeragat semakin pudar.

@Stress..?? Saya pun, tak tahu bila last saya stress. Sebelum nie, memang saya selalu stress yang menyebabkan saya nak makan je.

Kerja bertambah.. Bos tak puas hati, saya akan stress dan mengidam pelik-pelik. Hahaha.

@Sentiasa bertenaga.

@Tiada lagi rasa mengantuk.

Jika dulu, saya suka tidur di awal pagi bila hujung minggu atau hari cuti.

@Tiada lagi masalah sembelit. Dulu, 2 minggu sekali saya baru dapat membuang. Salah satu punca saya kurang minum air kosong.

@Mendapat tidur yang lena walaupun hanya sekejap. Berbeza sebelum ambil Shaklee.

@Saya semakin mudah dan kerap bangun seawal pagi untuk bersujud dan bertahajjud kepadaNya. Sykur, Alhamdulillah.

Terima kasih, Ya Allah. Atas nikmat ini.

Semoga lebih ramai yang mendapat manfaat sepertiku dengan rahmat dari-Mu yang amat bernilai ini.

@Dalam MFMS Group, kami dididik untuk melakukan amalan rohani selain dari pengambilan supplemen.

Sebelum ini, saya juga pernah terkena tempias ilmu sihir. Ada yang tak berpuas hati dengan saya kerana menolak lamarannya.

Bila ini terjadi, hanya kepadaNya tempat ku bersujud dan memohon keampunan.

Sedikit tips saya kongsikan dengan anda,

-Sentiasa jadikan surah yassin sebagai pendinding dan baca lah Al-mathurat seawal pagi serta di sebelah petangnya.


-Berpegang kepada Kalam Allah iaitu Al-Quran.

-InsyaAllah, hidup kita akan sentiasa dipermudahkan.

Semoga entry ini memberi manfaat dan kebaikan kepada semua pembaca dan pengunjung blog Cinta Hati SMS.

SMS doakan anda semua kaya dan berjaya dunia dan akhirat.

Sila SHARE kepada rakan-rakan anda yang mempunyai masalah seperti diatas.

Mudah-mudahan dengan 1 SHARE dari anda mampu memberi sinar kebahagiaan kepada mereka di luar sana.

Aaaminn..

Sekian, wassalam.
Salam Sayang, Salam Bahagia.


"Think Positive & Keep Smiling, Home Sweet Home."
~Now Everyone Can Kurus~



019-916 4276 [ Call, SMS, WhatsApp, Telegram ]
sakinahmatsaid@gmail.com

No comments:

Post a Comment