Social Icons

Wednesday, 6 January 2016

JOM! ATASI MASALAH PENUAAN WAJAH SEBELUM USIA DENGAN RAMUAN 20 KROMOSOM ANGGUR LIAR

Assalamualaikum dan selamat pagi semua..

Ramai jugak tertanya-tanya, apa vitamin terbaik shaklee?

So, hari ini saya luangkan masa untuk menulis sedikit info tentang ramuan vivix yang menjadi kegemaran wajib bagi mereka yang mengamalkan nutrisi tambahan sebagai vitamin harian.

Alhamdulillah.. Ia bukan vitamin biasa. Ia luar biasa sedap dan memberi kesan maksima kepada kita semua. 

JOM! ATASI MASALAH PENUAAN WAJAH SEBELUM USIA DENGAN RAMUAN 20 KROMOSOM ANGGUR LIAR

Kebanyakkan wanita hari ini, mempunyai risiko tinggi terdedah kepada kemerosotan tahap kesihatan yang jelas dan nyata, tidak dapat dielakkan seperti kulit wajah selain dari kesihatan dalaman.

Cuaca dan suhu di Malaysia yang tidak menentu hari ini, menambahkan lagi risiko penyusutan tahap kesihatan wajah kita sebagai wanita.

Apa kaitan cuaca dengan vivix?

Ok tak semua orang tahu yang sebenarnya, cuaca atau suhu yang panas akan mempercepatkan proses penuaan kulit kita terutama di kawasan tinggi pencemaran dan perindustrian seperti di bandar-bandar besar.

Impak dari cuaca dan pencemaran ini, kesihatan muka kita akan mempunyai masalah seperti di bawah :

- Kulit muka kusam dan tidak bermaya.

- Jeragat-jeragat hitam jelas ketara di bahagian pipi, dahi dan jugak dagu. Selalu saya lihat di kawasan pipi sahaja yang jelas ketara.

Contoh terbaik, saya lah. Malu sangat..

Muka saya berjeragat dari zaman sekolah menengah lagi. Saya anggap ia normal. Tak sangka pulak ia berpunca dari silap diri sendiri.

Macam-macam usaha saya lakukan untuk bersihkan jeragat nie. Macam-macam produk dah cuba. Anda boleh baca di sini (Kenapa muka kita berjeragat?)

- Kulit kering dan bersisik yang teruk.

- Terdapat banyak bekas-bekas jerawat. Jerawat adalah normal. Tapi, ia akan jadi abnormal apabila jerawat tu meninggalkan kesan parut yang banyak sehingga bertompok-tompok seperti kawah gunung berapi.

- Kulit berminyak

Dan banyak lah lagi masalah kulit muka.

So,cam mana Vivix akan bantu kurangkan risiko penuaan kita?

Sebelum tu, untuk makluman anda yang baru nak cuba Vivix nie.. rasanya masam-masam manis, harum dan wangi rasa cam duduk dalam ladang anggur.



Sebab vivix ni, esktrak buah-buahan berwarna merah. Tiada campuran bahan kimia melainkan gabungan utamanya adalah anggur liar (Anggur  Muscadine) yang mana mempunyai 20 kromosom.

Wow!! 20 kromosom tue. Anggur biasa hanya ada satu je taw.



Selain dari anggur, vivix jugak terdiri dari ramuan Lobak Merah-Oren, Elderberry dan Polygonum Cuspidatum.

Kesemua ramuan ni, berfungsi untuk membantu anti-penuaan, anti-oksidan, melawan kanser, diabetes, kolestrol dalam darah, masalah penghadaman dan penglihatan, stress, bantu turunkan berat badan dan banyak lagi.

Senang citer, Vivix ni sangat bagus untuk kesihatan menyeluruh.

Biasa orang yang ambil Vivix ni, malas nak fikir vitamin lain dah sebab ia vitamin premium dan terbaik.

Anda nak cuba untuk diri sendiri atau keluarga, boleh hubungi SMS : 019-916 4276. Ada tawaran istimewa bulan nie. Jangan lepas peluang istimewa anda.


SMS doakan semoga kita semua dikurniakan kesihatan yang berpanjangan agar dapat beramal ibadat kepadaNya dengan lebih sempurna dan bahagia hidup dunia/akhirat.

Sekian, wassalam.
Salam Sayang, Salam Bahagia.

*Sila SHARE jika entry kali ini bermanfaat untuk saudara-mara dan jugak rakan-rakan kita di luar sana. Saya doakan anda Kaya, Bahagia dan Berjaya Dunia/Akhirat.

"Think Positive & Keep Smiling, Home Sweet Home."
Ingin menjana pendapatan 3, 4, 5 angka sebulan dengan hanya duduk di rumah? 
Hubungi Cinta Hati SMS

019-916 4276 [ Call, SMS, WhatsApp, Telegram ]
sakinahmatsaid@gmail.com
FB : Sakinah Mat Said

Apa Komen Anda

Google+ Followers

 

Copyright

Penulisan di blog ini adalah pendapat peribadi penulis. Dilarang menyalin tanpa kebenaran penulis melainkan untuk penyebaran ilmu yang bermanfaat.

Disclaimer

Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit. Pembaca digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

Kepakaran Saya:

Memberi khidmat kesihatan menyeluruh berasaskan amalan produk semulajadi, selamat & halal dengan keizinan Allah SWT. Setiap langganan vitamin dari kami, anda layak mendapat :-
- Jadual Makan Vitamin
- Konsultansi Percuma berterusan
- Jemputan ke group facebook exclusive
- Peluang menjana income dengan Shaklee
Whatsapp/ Telegram :- 019-916 4276
Emel : sakinahmatsaid@gmail.com

Rakan Blog

Disediakan oleh Zulfa Technologies. Dapatkan blog dan FB page anda pada harga yang sukar dipercayai di zulfa.com.my atau di FB Page kami: fb.com/zulfa.com.my
 
Prepared by Zulfa Technologies