Tuesday 5 April 2016

ALHAMDULILLAH.. EXTRA ENERGY DARI MASTER IRA DAN LAILA

Assalamualaikum wbt..

Saya mendoakan semoga sahabat pengunjung dan pembaca blog sakinahms.blogspot.my sentiasa berada dalam keadaan sihat sejahtera dan berbahagia disamping keluarga tersayang.

Kita dimasukkan ke dalam syurga tanpa dihisab. insyaAllah.

Setiap hari saya rasa terkena renjatan kejutan elektrik..

Siapa pernah kena?

Mesti taw cam mana terkejut nya kan..

ALHAMDULILLAH.. EXTRA ENERGY DARI MASTER IRA DAN LAILA

Kecik-kecik dulu pernah lah jugak sekali dua kena. Sebab, main redah je usik itu ini. Sesungguhnya, saya ni seorang anak yang agak nakal dulu. 

Walau perempuan.. tapi, kadang macam perangai lelaki pun ada. Panjat sana-sini. Masuk semak samun, daki bukit, redah anak sungai, cari anak udang dan ikan dalam paya.. itu lumrah zaman kanak-kanak saya.

Sebab saya dibesarkan dalam ladang kelapa sawit. Jauh nun di pedalaman.

Emak selalu risau anak perempuannya yang seorang nie.

Bila dah melangkah ke alam remaja. Perangai dan sikap saya mula berubah. Dari seorang yang nakal dan aktive. Menjadi pasif dan banyak observe.

Berfikir sebelum bertindak. Lebih banyak independent. Demi sebuah misi kehidupan yang lebih baik untuk harapan keluarga.

Itu saya..

Melalut apa lah saya pepagi nie.

Haa.. nak diceritanya tentang kejutan elektrik nie je.

Adui.. jauh terpesong dari tajuk nie. Kalau karangan BM, boleh failed. Hahahaha...

Sebenarnya.. Kejutan elektrik sehari dua ni, lain macam je.

Dua hari lepas, dapat wish dari Master Laila.. Pagi ni, dari Master Ira pulak.

Pepagi dah dapat extra charge..lain macam betul, kali nie.

Ya Allah, sesungguhnya.. DIA Maha Mendengar dan Megetahui apa yang terbuku di hatiku.

Permudahkan perjalananku demi membantu menambah nilai hidup dan memartabatkan ekonomi agama. Demi membantu golongan wanita menambah sumber pendapatan mereka. Demi membantu mereka yang ingin kurus dan sihat.

Demi kebahagiaan hidup dunia dan akhirat.

InsyaAllah.

Saya doakan anda yang membaca coretan saya ini dipermudahkan segala urusan dan bahagia ke akhir hayat.

Tq, Master Ira dan suami,
Tq Master Laila Mukhtar..


WhatsApp : 019-916 4276 untuk dapat ebook Kisah Motivasi :
Sorry Boss!! Saya Terpaksa Berhenti Kerja ini Sekarang !!
Kisah seorang Engineer yang tak pernah berniaga 
hatta
sebatang pen pun. Kini berjaya menjadi Working-At-home-Mom.
Salam Usahawan,
Salam Sayang, Salam Bahagia.

*Sila SHARE jika entry kali ini bermanfaat untuk saudara-mara dan jugak rakan-rakan kita di luar sana. Saya doakan anda Kaya, Bahagia dan Berjaya Dunia/Akhirat.

"Think Positive & Keep Smiling, Home Sweet Home."
Ingin menjana pendapatan 3, 4, 5 angka sebulan dengan hanya duduk di rumah? 
Hubungi Cinta Hati SMS
019-916 4276 [ Call, SMS, WhatsApp, Telegram ]
sakinahmatsaid@gmail.com

No comments:

Post a Comment