Thursday 7 April 2016

TIPS MISTERI REZEKI

Alhamdulillah.. selamat pagi.

Semoga hari ini lebih baik dari hari semalam. InsyaAllah..

Bangun pagi, ada order masuk.

Syukran..

TIPS MISTERI REZEKI

RezekiNya sangat misteri.

Ketika saya bekerja dengan majikan saya tak perlu risau akan gaji (Hakikat memang tertunggu-tunggu). Dah confirm, every month memang nilai sekian-sekian akan masuk akaun kita. Sama ada lambat atau cepat je.

Itu adat gaji sekarang..

Tapi, since boss saya adalah Yang Maha Esa.. tak terjangkau dan ternilai gaji yang saya dapat. Ada pasang dan ada terlebih pasang.. Namun, syukur dengan nikmat dariNya.

Nilai yang sebenar bukan terletak berapa yang kita dapat. Tapi, berapa yang kita beri. Kerna rezeki Allah itu hanya lah persinggahan seperti air terjun dan sungai yang terusan mengalir ke muara pantai. Naik semula ke atas melalui proses kitaran hujan dan juga air mata air. Itu yang ramai tahu.

Disebalik setiap kejadian hanya Allah Yang Maha Kuasa.

Semakin banyak memberi semakin banyak yang akan masuk dalam bentuk yang tidak disangka-sangka.

Anda faham?

Saya doakan anda kaya, bahagia dan berjaya.
WhatsApp : 019-916 4276 untuk dapat ebook Kisah Motivasi :
Sorry Boss!! Saya Terpaksa Berhenti Kerja ini Sekarang !!
Ebook yang telah mengubah minda saya from nobody to somebody.
Salam Usahawan,
Salam Sayang, Salam Bahagia.

*Sila SHARE jika entry kali ini bermanfaat untuk saudara-mara dan jugak rakan-rakan kita di luar sana. Saya doakan anda Kaya, Bahagia dan Berjaya Dunia/Akhirat.

"Think Positive & Keep Smiling, Home Sweet Home."
Ingin menjana pendapatan 3, 4, 5 angka sebulan dengan hanya duduk di rumah? 
Hubungi Cinta Hati SMS
019-916 4276 [ Call, SMS, WhatsApp, Telegram ]
sakinahmatsaid@gmail.com

No comments:

Post a Comment