Sunday 3 April 2016

LIFE WORKING-AT-HOME-WOMAN (WAHW) : JIWA KANAK-KANAK

Assalamualaikum wbt..

Saya mendoakan semoga sahabat pembaca dan pengunjung blog sakinahms.blogspot.my sentiasa berada dalam keadaan sihat sejahtera dan berbahagia selalu di samping keluarga tersayang.

Kita dimasukkan ke dalam syurga tanpa dihisab. InsyaAllah..

Pagi ni, si kakak bertanya mintak tunjuk ajar bagaimana nak lukis gambar orang sedih?

Saya terkejut..

Awat lah pulak, nie. Pagi-pagi hari nak kena mood sedih.

Cikgu dia bagi latihan kena lukis orang sedih.

Duk fikir jugak nie. Cam mana ye. Yang saya nampak orang happy je.

Saya tak suka lah fikir hal yang sedih-sedih nie. Ia akan mengganggu aura dan mood harian kita nanti.

"Apa yang kita fikir, yang kita rasa, kita lihat, kita pandang, bayang dan tengok.. itu semua adalah DOA."

WhatsApp : 019-916 4276 untuk dapat ebook Kisah Motivasi :
Sorry Boss!! Saya Terpaksa Berhenti Kerja ini Sekarang !! 
Kisah seorang Engineer yang tak pernah berniaga hatta
sebatang pen pun. Kini berjaya menjadi Working-At-home-Mom.
Ia menjadi magnet kepada diri kita.

Maaf, ye kakak.. Sampai sini je taw. Lepas siap kerja ni nanti.

Kena, SWITCH!!

Ok.

Anda kaya, bahagia dan berjaya.

Your Trusted Partner,
Sakinah Hasanah Mat Said,
sakinahms.blogspot.my
019-916 4276.

*Sila SHARE jika entry kali ini bermanfaat untuk saudara-mara dan jugak rakan-rakan kita di luar sana. Saya doakan anda Kaya, Bahagia dan Berjaya Dunia/Akhirat.

"Think Positive & Keep Smiling, Home Sweet Home."
Ingin menjana pendapatan 3, 4, 5 angka sebulan dengan hanya duduk di rumah? 
019-916 4276 [ Call, SMS, WhatsApp, Telegram ]
sakinahmatsaid@gmail.com

No comments:

Post a Comment